Monika Wawrzyniak

Student, Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi

Wypowiedzi

  • Monika Wawrzyniak
    Wpis na grupie Lean Management w temacie KAIZEN - ujednolicenie projektu
    11.03.2012, 11:45

    Witaj
    Myślę, że może warto skorzystać z benchmarkingu, a w wybranych procesach skorzystać z outsorcingu?
    Warto tez wprowadzić na każdej jednostce odpowiedzialność, dla 1 pracownika przypisane zadania i uświadomienie mu odpowiedzialności jaka ponosi za dany element i jak jego praca jest ważna dla Firmy.
    Ujawnianie wyników pracy, tzn pomiar wydajności upublicznienie, nikt nie chce być najgorszy :)
    Dodatkowo fajnie działa forma bonusa, osobą która nie robi błędów wyrabia dany produkt ponad normę otrzymuje np. dodatkowe wynagrodzenie, w postaci finansowej, lub w zupełności wystarcza docenienie pracownika, np publiczna pochwała.
    Koszty można zmniejszyć powierzchnie magazynową, tzn wprowadzić zamawianie towaru na czas, aby nie trzeba było go magazynować i za to płacić, ale w tym procesie należy wprowadzić bardzo dokładną analizę zużytuch i potrzebnych produktów, aby nie było sytuacji ze produkcja nie może ruszyć bo nie ma materiałów. Dokładnie just in time.

    Pozdrawiam

  • Monika Wawrzyniak
    Wpis na grupie Zarządzanie w temacie Uczciwość - właściwa postawa czy frajerstwo w biznesie?
    11.03.2012, 11:22

    Witam Wszytskich

    Uważam, że powinniśmy być uczciwi wobec własnych pracodawców, bo muszą widzieć prawdziwy obraz sytuacji, a co do klienta to warto przedstawiać mu prawde bardzo dobrze przyozdobioną :), czyli zachować się uczciwie, ale w dogodny dla nas i dla niego sposób. Tak aby nasza firma wygladała na profesjonalną i uczciwą a klient był zadowolony. Tzn np. przedstawiając sytuacje kryzysowa zastosować bardzo prostą metode tzw hamburgera, klient będzie przekonany że mimo tak powaznej sytuacji radzimy sobie z problemem i jego interesom nie zgaraża aż tak duże niebezpieczeństwo, Tj, mógłby stracić 80 tys ale dzięki temu ze z nami wspólpracuje traci tylko 50 tys. itd. Jest wiele technik z psychologi ktore mówia jak radzić sobie z takimi sytuacjami. Uczciwośc jest ważna, ale nie zawsze popłaca, mimo że jest cennym atutem trzeba wiedzieć kiedy należy ugryźć się w jezyk. Oczywiście przy mojej wypowiedzi chcialbym podkreślić, że nie popieram klamstwa i "mydlenia oczu" oponuje przy przedstawieniu prawdy ladnie przybranej. :) Każdy z nas chcialby wspólpracować z kimś uczciwym, więc zacznijmy od siebie.

    Pozdrawiam

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do