Doświadczenie zawodowe
E- Commerce / Marketing Manager
Tęczowy Świat
Firma zajmuję się sprzedażą internetową artykułów dla dzieci.
Zakres obowiązków:
- znajomość SEM/SEO,
- obróbka fotograficzna PHOTO SHOP,
- tworzenie, zarządzanie i administrowanie sklepem (od podstaw) na bazie szablonu PRESTA SHOP,
- bieżące zarządzanie sklepami internetowymi (3 sklepy) oraz portalem allegro,
- inwentaryzacje okresowe,
- negocjowanie z dostawcami asortymentu i warunków zakupowych,
- tworzenie kolekcji sezonowych i promocyjnych,
- rozszerzanie bazy odbiorców i dostawców,
- przygotowywanie materiałów reklamowych dla potencjalnych klientów,
- prowadzenie pełnej administracji zapasami, kosztami i bieżącymi rozliczeniami,
- zarządzanie pracownikami sezonowymi zgodnie z potrzebami firmy,
Zakres obowiązków:
- znajomość SEM/SEO,
- obróbka fotograficzna PHOTO SHOP,
- tworzenie, zarządzanie i administrowanie sklepem (od podstaw) na bazie szablonu PRESTA SHOP,
- bieżące zarządzanie sklepami internetowymi (3 sklepy) oraz portalem allegro,
- inwentaryzacje okresowe,
- negocjowanie z dostawcami asortymentu i warunków zakupowych,
- tworzenie kolekcji sezonowych i promocyjnych,
- rozszerzanie bazy odbiorców i dostawców,
- przygotowywanie materiałów reklamowych dla potencjalnych klientów,
- prowadzenie pełnej administracji zapasami, kosztami i bieżącymi rozliczeniami,
- zarządzanie pracownikami sezonowymi zgodnie z potrzebami firmy,
sekretarka/asystentka
INSTALSAT
- tworzenie ofert handlowych w tym także ofert do przetargów m.in. dla Kancelarii Prezydenta RP, Ministerstwa Sprawiedliwości, Telewizji Polskiej S.A., Stołecznej Komendy Policji itp.,
- rozliczanie i raportowanie projektów,
- dokumentacja powykonawcza,
- obliczanie prowizji Przedstawicieli Handlowych,
- kontakt z kluczowymi klientami,
- analiza stanów magazynowych i prognozowanie sprzedaży,
- tworzenie raportów z wykonanych instalacji,
- nadzór i kontrola pracowników,
- wdrażanie programu Siebel, pomoc techniczna i merytoryczna użytkownikom,
- szkolenia pracowników,
- redagowanie umów handlowych, tworzenie protokołów,
- raporty finansowe (miesięczne, kwartalne i roczne).
- rozliczanie i raportowanie projektów,
- dokumentacja powykonawcza,
- obliczanie prowizji Przedstawicieli Handlowych,
- kontakt z kluczowymi klientami,
- analiza stanów magazynowych i prognozowanie sprzedaży,
- tworzenie raportów z wykonanych instalacji,
- nadzór i kontrola pracowników,
- wdrażanie programu Siebel, pomoc techniczna i merytoryczna użytkownikom,
- szkolenia pracowników,
- redagowanie umów handlowych, tworzenie protokołów,
- raporty finansowe (miesięczne, kwartalne i roczne).
Edukacja
Zainteresowania
literatura obyczajowa, jazda konna