Monika Kurpiewska
STORE MANAGER
Gdańsk,
pomorskie
Umiejętności
Wieczory Panieńskie
rekrutacja korporacyjna
Organizacja imprez
Obsługa klienta
Rekrutacja przez Internet
organizacja bankietów
organizacja ślubów i wesel
Dekoracje Przyjęć Okolicznościowych
wieczory kawalerskie
Zarządzanie czasem, kosztami, zakresem i jakością projektu
Organizacja usług gastronomicznych
doradztwo przedślubne
Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obrotu nieruchomościami
Magic House
- nadzór merytoryczny nad wszystkimi transakcjami agentów w biurze
- analizowane stanu prawnego nieruchomości
- regulacja stanów prawnych nieruchomości
- kompletowanie dokumentacji nieruchomości dla celów sprzedażowych w tym
dokumentacji geodezyjno-kartograficznej i wyciągów z Planów Miejscowych
- analiza skutków podatkowych czynności prawnych polegających na zbyciu praw do nieruchomości
- doradztwo podatkowe w kwestii optymalizacji podatkowej czynności prawnych
polegających na zbyciu praw do nieruchomości
- przygotowywanie przedwstępnych umów kupna/sprzedaży w formie cywilno-prawnej.
- pomoc w pozyskiwaniu finansowania zakupu nieruchomości
- analizowane stanu prawnego nieruchomości
- regulacja stanów prawnych nieruchomości
- kompletowanie dokumentacji nieruchomości dla celów sprzedażowych w tym
dokumentacji geodezyjno-kartograficznej i wyciągów z Planów Miejscowych
- analiza skutków podatkowych czynności prawnych polegających na zbyciu praw do nieruchomości
- doradztwo podatkowe w kwestii optymalizacji podatkowej czynności prawnych
polegających na zbyciu praw do nieruchomości
- przygotowywanie przedwstępnych umów kupna/sprzedaży w formie cywilno-prawnej.
- pomoc w pozyskiwaniu finansowania zakupu nieruchomości
Sekretarka/ Asystentka Dyrektora
Magic House
- prowadzenie i zarządzanie Biurem;
- realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych;
- przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień;
- prowadzenie baz danych pracowników;
- dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów;
- dbałość o estetykę, wyposażenie i zaopatrzenie Biura;
- prowadzenie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- przyjmowanie i i koordynowanie pobytu osób odwiedzających Biuro;
- koordynowanie prac zespołu rekrutacji;
- odpowiedzialność za planowanie i realizację procesów rekrutacji;
- samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji;
- zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych w prasie i internecie;
- prowadzenie bazy rekrutacyjnej.
- szkolenie nowych pracowników (techniki sprzedaży nieruchomości, obsługa programów)
- realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych;
- przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień;
- prowadzenie baz danych pracowników;
- dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów;
- dbałość o estetykę, wyposażenie i zaopatrzenie Biura;
- prowadzenie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- przyjmowanie i i koordynowanie pobytu osób odwiedzających Biuro;
- koordynowanie prac zespołu rekrutacji;
- odpowiedzialność za planowanie i realizację procesów rekrutacji;
- samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji;
- zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych w prasie i internecie;
- prowadzenie bazy rekrutacyjnej.
- szkolenie nowych pracowników (techniki sprzedaży nieruchomości, obsługa programów)
Szkolenia i kursy
- Szkolenie dla Konsultantów Ślubnych
- Kurs Florystyczny
- Kurs "Savoir vivre przy stole"
- Szkolenie dla Baristów
- Szkolenie KNF (potwierdzone dyplomem państwowym)
- Kurs Florystyczny
- Kurs "Savoir vivre przy stole"
- Szkolenie dla Baristów
- Szkolenie KNF (potwierdzone dyplomem państwowym)
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
gastronomia, turystyka, literatura współczesna