Monika Konieczna

Head of PR & Marketing, Asseco South Eastern Europe S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Asseco South Eastern Europe S.A.
Head of PR & Marketing
Agencja 21
Account Manager
Praca dla Klientów: Nokia, Nike, Volkswagen Bank&Leasing, HP, Orange, Nitro, Microsoft, Electro World, Play, Lenovo, Emporia
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Solidna firma
Tomasz W.
Tomasz W. · współpracownik
wystawiono
Monika jest genialnym organizator konferencji prasowych oraz imprez firmowych. Jest również ekspertem w dziedzinie tworzenia pozytywnego PR, a w budowaniu wizerunku firmy Nokia w Polsce osiągneła prawdziwe mistrzostwo świata. Szczerze polecam.
Logo
Account Manager
Betanka Communications
Mmd Public Relations Poland Sp. z o.o.
Account Executive
Praca dla Klientów: Nokia, Nike, Gilette, Procter & Gamble

Szkolenia i kursy

- „e-PR” – szkolenie przeprowadzone przez dr Grzegorza Mazurka, sierpień 2006; listopad 2007

- „Komunikacja wewnętrzna w firmie – narzędzia i best practices” – zorganizowane przez Institute for International Research, maj 2006.

- Szkolenie z reklamy w Google - Google AdWords. Certyfikat. Szkolenie przeprowadzone przez firmę MaxRoy.com, 24 marca 2009

- Warsztaty "Skuteczny e-PR. E-media relations w erze Social Media" - MediaRun Academy, kwiecień 2010

Edukacja

Logo
Marketing Internetowy, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Ekonomia, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
Ekonomia, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Inne

Nagroda miesięcznika "Mobile Internet" - "Wirtualny Telefon 2007" w kategorii "Agencja PR Dekady" - dla zespołu Agencji 21 obsługującego firmę Nokia, za "profesjonalną obsługę medialną firmy Nokia, długoletnie, innowacyjne prezentowanie wizerunku fińskiego producenta na polskim rynku".

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
BezDymu.com
BezDymu.com
Akcja społeczna. Celem akcji jest edukacja w zakresie nowoczesnych metod rzucania palenia oraz sprzeciw wobec zapisom proponowanym zapisom przez Sejm nad ustawą "antynikotynową".
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Mobile Internet
Mobile Internet
Grupa dla czytelników, miłośników i przeciwników miesięcznika "Mobile Internet" - najpopularniejszego czasopisma o telefonach komórkowych
Podróże służbowe
Podróże służbowe
Grupa osób, które często odbywają/organizują podróże służbowe w kraju i za granicą.
PR 2.0
PR 2.0
Mówimy tutaj o blogach, Internecie w kontekście PR i wszystkim tym, co się nie śniło piarowym filozofom.
PR online
PR online
Public Relations online
PR usług
PR usług
Jak wykreować i podtrzymać wizerunek obietnicy?
PR w Finansach
PR w Finansach
Misja naszej grupy to wymiana wiedzy i doświadczenia między wszystkimi uczestnikami procesów komunikacyjnych. Zapraszam wszystkich do dzielenia się swoimi doświadczeniami, wiedzą, przemyśleniami, ini