Umiejętności
Umiejętności negocjacyjne
Umiejętności interpersonalne
Redagowanie tekstów
Umiejętności sprzedaży
Zaangażowanie w wykonywaną pracę
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
obsługa posprzedażowa
Obsługa komputera – bardzo dobra (Internet, środowisko Windows, programy: Word, Excel, Power Point ) Prawo jazdy kategorii B.
sporządzanie raportów i zestawień
Odporność na stres, kreatywność, praca w grupie, dobra organizacja miejsca i czasu pracy,
Rozpatrywanie reklamacji, dyspozycji oraz zapytań Klientów
Sporządzanie pism i dokumentów
Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystentka Działu Handlowego
BIMS PLUS
Przygotowywanie bieżących raportów i zestawień na potrzeby Przełożonego
Organizacja, koordynacja i obsługa spotkań biznesowych
Prowadzenie kalendarza i udział w spotkaniach
Prowadzenie protokołów ze spotkań
Wspieranie działu sprzedaży i marketingu
Kompleksowa obsługa administracyjna biura
Organizowanie imprez firmowych oraz spotkań biznesowych
Współpraca z dostawcami
Organizacja, koordynacja i obsługa spotkań biznesowych
Prowadzenie kalendarza i udział w spotkaniach
Prowadzenie protokołów ze spotkań
Wspieranie działu sprzedaży i marketingu
Kompleksowa obsługa administracyjna biura
Organizowanie imprez firmowych oraz spotkań biznesowych
Współpraca z dostawcami
Referent ds. likwidacji szkód OC i Transportowych BLS - Korporacja
Prowadzenie procesu likwidacji szkód
Sporządzanie i wysyłanie korespondencji
Bezpośredni kontakt z brokerami, klientami, rzeczoznawcami i underwriterami
Ocena odpowiedzialności w szkodzie w ramach ubezpieczenia OC
Tworzenie kosztorysów
Sporządzanie raportów
Zlecanie oględzin
Współpraca z innymi działami i firmami zewnętrznymi
Rozpatrywanie wznowień i odwołań
Sporządzanie i wysyłanie korespondencji
Bezpośredni kontakt z brokerami, klientami, rzeczoznawcami i underwriterami
Ocena odpowiedzialności w szkodzie w ramach ubezpieczenia OC
Tworzenie kosztorysów
Sporządzanie raportów
Zlecanie oględzin
Współpraca z innymi działami i firmami zewnętrznymi
Rozpatrywanie wznowień i odwołań
Referent ds. likwidacji szkód osobowych BLS - Korporacja
Prowadzenie procesu likwidacji szkody osobowej w ramach określonego produktu ubezpieczeniowego
Ustalenie zakresu odpowiedzialności, zgromadzenie i analiza informacji o szkodzie
Ocena zasadności roszczeń odszkodowawczych
Przygotowywanie stanowiska końcowego w sprawie likwidacji szkody,
Negocjowanie ugód
Współpraca z brokerami, klientami, Underwriterami
Ustalenie zakresu odpowiedzialności, zgromadzenie i analiza informacji o szkodzie
Ocena zasadności roszczeń odszkodowawczych
Przygotowywanie stanowiska końcowego w sprawie likwidacji szkody,
Negocjowanie ugód
Współpraca z brokerami, klientami, Underwriterami
Specjalista ds. Obsługi Depozytów i Kredytów
Rozpatrywanie zapytań, dyspozycji i reklamacji Klientów,
Analiza dokumentów przesyłanych przez Klientów oraz placówki współpracujące z Bankiem,
Przygotowywanie odpowiedzi na kontakty Klientów,
Posprzedażowa obsługa Klientów w zakresie depozytów i kredytów,
Współpraca z innymi komórkami Banku,
Aktualizacja baz danych.
Analiza dokumentów przesyłanych przez Klientów oraz placówki współpracujące z Bankiem,
Przygotowywanie odpowiedzi na kontakty Klientów,
Posprzedażowa obsługa Klientów w zakresie depozytów i kredytów,
Współpraca z innymi komórkami Banku,
Aktualizacja baz danych.
Specjalista w Dziale Obsługi Klientów
Rozpatrywanie zapytań, dyspozycji i reklamacji Klientów,
Przygotowywanie odpowiedzi na kontakty Klientów,
Korekta i redakcja odpowiedzi do Klientów,
Telefoniczna i bezpośrednia obsługa Klientów,
Wdrażanie pracowników w zakres obowiązków działu,
Przydzielanie bieżących zadań pracownikom działu,
Współpraca z innymi komórkami Banku w zakresie obsługi Klientów,
Aktualizacja baz danych.
Przygotowywanie odpowiedzi na kontakty Klientów,
Korekta i redakcja odpowiedzi do Klientów,
Telefoniczna i bezpośrednia obsługa Klientów,
Wdrażanie pracowników w zakres obowiązków działu,
Przydzielanie bieżących zadań pracownikom działu,
Współpraca z innymi komórkami Banku w zakresie obsługi Klientów,
Aktualizacja baz danych.
Inspektor w Zespole Sprzedaży Detalicznej
Pozyskiwanie do kompleksowej obsługi przez Bank nowych Klientów detalicznych i korporacyjnych,
Opracowywanie indywidualnych ofert obsługi bankowej dla wybranych klientów Banku oraz przygotowywanie projektu oferty dla konkretnego Klienta,
Sporządzanie rekomendacji oraz tworzenie umów w zakresie kredytów gotówkowych i hipotecznych
Bieżąca analiza i monitoring oferty produktowej banków konkurencyjnych na rynku lokalnym
Kompleksowa obsługa kredytów hipotecznych i gotówkowych,
Obsługa kasowo-dysponencka w zakresie obrotu krajowymi i zagranicznymi znakami wartościowymi – czynności kasowo-skarbcowe,
Pełnienie obowiązków głównego skarbnika
Obsługa systemów: Def-Bank PRO, SI-OKP, AMRON.
Opracowywanie indywidualnych ofert obsługi bankowej dla wybranych klientów Banku oraz przygotowywanie projektu oferty dla konkretnego Klienta,
Sporządzanie rekomendacji oraz tworzenie umów w zakresie kredytów gotówkowych i hipotecznych
Bieżąca analiza i monitoring oferty produktowej banków konkurencyjnych na rynku lokalnym
Kompleksowa obsługa kredytów hipotecznych i gotówkowych,
Obsługa kasowo-dysponencka w zakresie obrotu krajowymi i zagranicznymi znakami wartościowymi – czynności kasowo-skarbcowe,
Pełnienie obowiązków głównego skarbnika
Obsługa systemów: Def-Bank PRO, SI-OKP, AMRON.
Doradca w Dziale Finansowania Nieruchomości
Przyjmowanie i weryfikowanie wniosków oraz informacji składanych przez Klientów,
Negocjowanie z Klientem warunków sprzedaży produktów z uwzględnieniem zapewnienia opłacalności współpracy z Klientem,
Badanie zdolności kredytowej Klienta,
Przygotowywanie dokumentów kredytowych oraz przekazywanie ich właściwej komórce, w celu dokonania analizy i rozpatrzenia wniosku o kredyt,
Podpisywanie umów kredytowych,
Analiza lokalnej konkurencji w zakresie obsługi Klientów, rozpoznanie rynku mieszkaniowego,
Obsługa systemów: ALNOVA, SKM, kalkulator, INFOKRED, NCK, NEGOCJATOR.
Negocjowanie z Klientem warunków sprzedaży produktów z uwzględnieniem zapewnienia opłacalności współpracy z Klientem,
Badanie zdolności kredytowej Klienta,
Przygotowywanie dokumentów kredytowych oraz przekazywanie ich właściwej komórce, w celu dokonania analizy i rozpatrzenia wniosku o kredyt,
Podpisywanie umów kredytowych,
Analiza lokalnej konkurencji w zakresie obsługi Klientów, rozpoznanie rynku mieszkaniowego,
Obsługa systemów: ALNOVA, SKM, kalkulator, INFOKRED, NCK, NEGOCJATOR.
Kasjer-dysponent
Realizacja operacji gotówkowych i bezgotówkowych zlecanych przez Klientów,
Realizacja operacji celowych, w tym wypłat rekompensat i świadczeń FPNP,
Obsługa książeczek oszczędnościowych: obiegowych, terminowych, mieszkaniowych,
Przyjmowanie i rejestracja upoważnień dot. poleceń zapłaty,
Sporządzanie materiałów sprawozdawczo-statystycznych z zakresu wykonywanej pracy,
Przetwarzanie danych osobowych zawartych w zbiorach Wydziału,
Obsługa systemów: ALNOVA, ZORBA, HTTP Rekompensaty, świadczenia FPNP, INFOKRED, INTRAGRAF, SCORZA LIMITY, SOI, MS-ORD, KROMI
Realizacja operacji celowych, w tym wypłat rekompensat i świadczeń FPNP,
Obsługa książeczek oszczędnościowych: obiegowych, terminowych, mieszkaniowych,
Przyjmowanie i rejestracja upoważnień dot. poleceń zapłaty,
Sporządzanie materiałów sprawozdawczo-statystycznych z zakresu wykonywanej pracy,
Przetwarzanie danych osobowych zawartych w zbiorach Wydziału,
Obsługa systemów: ALNOVA, ZORBA, HTTP Rekompensaty, świadczenia FPNP, INFOKRED, INTRAGRAF, SCORZA LIMITY, SOI, MS-ORD, KROMI
Szkolenia i kursy
Kurs zorganizowany przez Generalnego Inspektora Informacji Finansowej z zakresu obowiązków związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz przeciwdziałaniem finansowaniu terroryzmu,
Dyplom ze szkolenia „System Informatyczny Obsługi Kredytów Preferencyjnych – SI-OKP*KM Bank Kredytujący” ,
Dyplom ze szkolenia „Systemu Analiz i Monitorowania Rynku Obrotu Nieruchomościami”,
Dyplom ze szkolenia kasjer złotowo – walutowy zorganizowanego przez Bydgoską Szkołę Wyższą s.c. w Bydgoszczy (szkolenie wewnętrzne PKO BP SA),
Dyplom ze szkolenia „Własna firma” zorganizowanego przez Stowarzyszenie „Centrum Rozwoju Ekonomicznego Pasłęka” we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Inicjatyw,
Dyplom ze szkolenia komputerowego zorganizowanego przez Stowarzyszenie „Centrum Rozwoju Ekonomicznego Pasłęka” we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Inicjatyw - bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
Dyplom z zakresu negocjacji bankowych,
Dyplom z rozpoznawania autentyczności znaków pieniężnych.
Dyplom ze szkolenia „System Informatyczny Obsługi Kredytów Preferencyjnych – SI-OKP*KM Bank Kredytujący” ,
Dyplom ze szkolenia „Systemu Analiz i Monitorowania Rynku Obrotu Nieruchomościami”,
Dyplom ze szkolenia kasjer złotowo – walutowy zorganizowanego przez Bydgoską Szkołę Wyższą s.c. w Bydgoszczy (szkolenie wewnętrzne PKO BP SA),
Dyplom ze szkolenia „Własna firma” zorganizowanego przez Stowarzyszenie „Centrum Rozwoju Ekonomicznego Pasłęka” we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Inicjatyw,
Dyplom ze szkolenia komputerowego zorganizowanego przez Stowarzyszenie „Centrum Rozwoju Ekonomicznego Pasłęka” we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Inicjatyw - bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
Dyplom z zakresu negocjacji bankowych,
Dyplom z rozpoznawania autentyczności znaków pieniężnych.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
podróże
rękodzieło
film
teatr
muzyka
rękodzieło
film
teatr
muzyka
Inne
bardzo dobra organizacja pracy
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
obsługa urządzeń biurowych
komunikatywność
kreatywność
nastawienie na realizację celów
prawo jazdy kat. B.
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
obsługa urządzeń biurowych
komunikatywność
kreatywność
nastawienie na realizację celów
prawo jazdy kat. B.
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...