Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds Komunikacji Marketingowej dziennika "Polska the Times" i grupy wydawniczej Polskapresse
· marketingowe wprowadzenie dziennika „Polska the Times” na rynek
· tworzenie bieżącej strategii komunikacji marketingowej gazety oraz nadzór nad jej realizacją, w tym:
· koordynacja badań gazety
· analiza działań konkurencji oraz opracowanie strategii dodatków do gazety: insertów oraz kolekcji płatnych i bezpłatnych
· ustalanie ich poziomu cenowego
· przygotowywanie planów finansowych
· opracowanie i zarządzanie bardzo dużym budżetem marketingowym
· zorganizowanie działu Komunikacji Marketingowej (10 osób w Warszawie) oraz zarządzanie jego bieżącą pracą
· koordynacja pracy 6 oddziałów regionalnych (25 osób)
· bieżąca współpraca i koordynacja pracy agencji reklamowej i domu mediowego
· nawiązywanie i utrzymywanie kluczowych dla gazety kontaktów biznesowych, w tym nawiązywanie współpracy z kluczowymi partnerami, negocjowanie kontraktów, reprezentowania wydawnictwa na zewnątrz
· inicjowanie i koordynowanie innych działań promocyjnych skierowanych do czytelników (konkursy, patronaty)
· tworzenie bieżącej strategii komunikacji marketingowej gazety oraz nadzór nad jej realizacją, w tym:
· koordynacja badań gazety
· analiza działań konkurencji oraz opracowanie strategii dodatków do gazety: insertów oraz kolekcji płatnych i bezpłatnych
· ustalanie ich poziomu cenowego
· przygotowywanie planów finansowych
· opracowanie i zarządzanie bardzo dużym budżetem marketingowym
· zorganizowanie działu Komunikacji Marketingowej (10 osób w Warszawie) oraz zarządzanie jego bieżącą pracą
· koordynacja pracy 6 oddziałów regionalnych (25 osób)
· bieżąca współpraca i koordynacja pracy agencji reklamowej i domu mediowego
· nawiązywanie i utrzymywanie kluczowych dla gazety kontaktów biznesowych, w tym nawiązywanie współpracy z kluczowymi partnerami, negocjowanie kontraktów, reprezentowania wydawnictwa na zewnątrz
· inicjowanie i koordynowanie innych działań promocyjnych skierowanych do czytelników (konkursy, patronaty)
Menedżer ds Wydawniczych Newsweek Polska, Forbes
· inicjowanie i prowadzenie samodzielnych projektów wydawniczych, w tym: m.in. insertów i kolekcji do magazynu
· tworzenie planów finansowych projektów wydawniczych i redakcyjnych
· współtworzenie i nadzór nad realizacją budżetu redakcji i pionów wydawniczych
· współpraca z amerykańskim oddziałem Newsweeka, w tym: m.in. koordynowanie umów licencyjnych i faktur, zakupu zdjęć i tekstów z amerykańskiego wydania oraz wyjazdów dziennikarzy na szkolenia do USA
· koordynacja codziennej współpracy działów wydawniczych: marketingu, produkcji, reklamy i kolportażu
· współpraca z zewnętrznymi firmami, agencjami i mediami,
· bezpośrednia współpraca z Redaktorem Naczelnym i Dyrektorem Wydawniczym magazynu
· roczny nadzór nad działem promocji
· tworzenie planów finansowych projektów wydawniczych i redakcyjnych
· współtworzenie i nadzór nad realizacją budżetu redakcji i pionów wydawniczych
· współpraca z amerykańskim oddziałem Newsweeka, w tym: m.in. koordynowanie umów licencyjnych i faktur, zakupu zdjęć i tekstów z amerykańskiego wydania oraz wyjazdów dziennikarzy na szkolenia do USA
· koordynacja codziennej współpracy działów wydawniczych: marketingu, produkcji, reklamy i kolportażu
· współpraca z zewnętrznymi firmami, agencjami i mediami,
· bezpośrednia współpraca z Redaktorem Naczelnym i Dyrektorem Wydawniczym magazynu
· roczny nadzór nad działem promocji
Szkolenia i kursy
2 letni kurs zawodowy na Specjalistę ds Wydawniczych - (Polsko - Niemiecka Izba Przemysłowo - Handlowa)
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
moja firma - www.croolewna.pl
urządzanie wnętrz, narty, hokej, pisanie, czytanie, jedzenie - (nigdy gotowanie:)
urządzanie wnętrz, narty, hokej, pisanie, czytanie, jedzenie - (nigdy gotowanie:)
Grupy
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
DESIGN pod każdą postacią
Grupa dla osób, które profesjonalnie lub zupełnie amatorsko interesują się szeroko pojętym Designem.
DOTACJE UNIJNE dla woj. warmińsko mazurskiego
Grupa zrzesza osoby zajmujące się profesjonalnie doradztwem w sprawach pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych dedykowanych dla beneficjentów z obszaru województwa WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO.
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Klub DEKADA
Miejsce "pięknych trzydziestoletnich", miejsce fanów Madonny, Jacksona, Kylie Minoque czy Georga Michaela, nasze miejsce (-;
Klub Dyrektorów i Dyrektorek
WIEDZA=>DOŚWIADCZENIA=>IMPREZY DLA VIP =>Networking
Środowisko wymiany wiedzy i doświadczeń dla dyrektorów i dyrektorek, Networking pełną parą...:))
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.