Monika Augusiak
Manager, TUIR WARTA SA
Łódź,
łódzkie
Umiejętności
Prawo jazdy
Doradztwo finansowe
język angielski
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia komunikacyjne
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager sprzedaży
-zarządzanie grupą 50 umów agencyjnych – w tym ok. 120 osób
-rekrutacja i selekcja nowych agentów
-motywowanie przypisanej grupy agentów do efektywnej współpracy
-nadzór nad jakością wykonywanej pracy poprzez pośredników ubezpieczeniowych
-monitorowanie i nadzór nad realizacją planów sprzedaży przypisanej grupy agentów
-organizowanie i przeprowadzanie spotkań indywidualnych i grupowych z przypisaną grupą
agentów
-wspieranie podległej sieci agencyjnej za pomocą udostępnionych narzędzi (motywacyjnych,
prowizyjnych, informatycznych)
-udzielanie pomocy podległej grupie Agentów poprzez wsparcie merytoryczne
-planowanie i prowadzenie szkoleń dla przypisanej grupy agentów (szkolenia twarde oraz
miękkie)
-kontrola aktywności przypisanej grupy agentów w zakresie lokalnych działań marketingowych
-rekrutacja i selekcja nowych agentów
-motywowanie przypisanej grupy agentów do efektywnej współpracy
-nadzór nad jakością wykonywanej pracy poprzez pośredników ubezpieczeniowych
-monitorowanie i nadzór nad realizacją planów sprzedaży przypisanej grupy agentów
-organizowanie i przeprowadzanie spotkań indywidualnych i grupowych z przypisaną grupą
agentów
-wspieranie podległej sieci agencyjnej za pomocą udostępnionych narzędzi (motywacyjnych,
prowizyjnych, informatycznych)
-udzielanie pomocy podległej grupie Agentów poprzez wsparcie merytoryczne
-planowanie i prowadzenie szkoleń dla przypisanej grupy agentów (szkolenia twarde oraz
miękkie)
-kontrola aktywności przypisanej grupy agentów w zakresie lokalnych działań marketingowych
Inspektor Bankowy
- wysyłanie i przyjmowanie przelewów zagranicznych klientów Multibanki i mBanku
-realizacja reklamacji klientów banku i banków zagranicznych
-realizacja reklamacji klientów banku i banków zagranicznych
Agent Ubezpieczeniowy
-sprzedaż ubezpieczeń na życie
-budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
-budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
Szkolenia i kursy
KURSY
07-2008 Akademia Inwestycyjna Citibanku
03. 2004 Przeciwdziałanie Praniu Brudnych Pieniędzy
01. 2004 Prawo Dewizowe w Praktyce Bankowej
11.2002 Szkolenia wewnętrzne w Banku-Nowe Prawo Dewizowe
11.2001 Szkolenie z zakresu obsługi systemu SWIFT
07-2008 Akademia Inwestycyjna Citibanku
03. 2004 Przeciwdziałanie Praniu Brudnych Pieniędzy
01. 2004 Prawo Dewizowe w Praktyce Bankowej
11.2002 Szkolenia wewnętrzne w Banku-Nowe Prawo Dewizowe
11.2001 Szkolenie z zakresu obsługi systemu SWIFT
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Zainteresowania
-bieganie
Inne
Umiejętności:
-Organizacja swojego czasu pracy oraz podległych osób
-Zarządzanie ludźmi
-Podejmowanie decyzji
-Planowanie i realizacja postawionych celów
-Kreatywność i podejmowanie wyzwań
-Podejmowanie inicjatywy
-Szybkie uczenie się i adoptowanie do nowych warunków
-Pokonywanie barier i łatwość nawiązywania kontaktów
-Negocjacji
-Przekazywanie wiedzy innym
-Szukanie rozwiązań
-Pomoc innym w pokonywaniu własnych słabości i pokazywania im, że są w czymś naprawdę
dobrzy
-Motywowanie ludzi do efektywnej pracy
-Organizacja swojego czasu pracy oraz podległych osób
-Zarządzanie ludźmi
-Podejmowanie decyzji
-Planowanie i realizacja postawionych celów
-Kreatywność i podejmowanie wyzwań
-Podejmowanie inicjatywy
-Szybkie uczenie się i adoptowanie do nowych warunków
-Pokonywanie barier i łatwość nawiązywania kontaktów
-Negocjacji
-Przekazywanie wiedzy innym
-Szukanie rozwiązań
-Pomoc innym w pokonywaniu własnych słabości i pokazywania im, że są w czymś naprawdę
dobrzy
-Motywowanie ludzi do efektywnej pracy
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.