Umiejętności
Public Relations
Social Media Marketing
wystąpienia publiczne
Monitoring Mediów Społecznościowych
Tworzenie treści
Komunikacja w Social Media
Organizowanie eventów
Kontakt z klientem
kontakt z mediami
brand pr
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Initiative Group Vice President Outgoing Exchange & Talent Management
Aiesec Bielsko-Biała
- zarządzanie i koordynowanie obszaru wymiany zagranicznej (wymiana wychodząca)
- zarządzanie grupą z ramienia rady
- coaching projektów
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- prowadzenie szkoleń
- zdobywanie partnerstw dla projektów
- koordynacja rekrutacji nowych członków do organizacji (logistyka, rozmowy kwalifikacyjne)
- zarządzanie grupą z ramienia rady
- coaching projektów
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- prowadzenie szkoleń
- zdobywanie partnerstw dla projektów
- koordynacja rekrutacji nowych członków do organizacji (logistyka, rozmowy kwalifikacyjne)
Szkolenia i kursy
"Jak sporządzać dokumenty aplikacyjne" zorganizowane przez Biuro Karier ATH w Bielsku-Białej
"Kreowanie pomysłów na biznes"
"Kształtowanie postaw przedsiębiorczych" organizowane w ramach programu START
szkolenie z zakresu Public Relations przeprowadzone przez prof. Oleksandra M.Kholoda organizowane przez Uniwersytet Śląski
"Kreowanie pomysłów na biznes"
"Kształtowanie postaw przedsiębiorczych" organizowane w ramach programu START
szkolenie z zakresu Public Relations przeprowadzone przez prof. Oleksandra M.Kholoda organizowane przez Uniwersytet Śląski
Edukacja
Specjalizacje
Sektor publiczny
Inne
Zainteresowania
sztuka, literatura, festiwale artystyczne, hand-made, moda
Organizacje
AIESEC Katowice Uniwersytet Ekonomiczny - członek (status członka zwyczajnego)
Bielskie Stowarzyszenie Artystyczne Teatr Grodzi - wolontariusz
Regionalne Centrum Wolontariatu w Katowicach- wolontariusz programu "PROJEKTOR-studencki wolontariat" ; lider projektu
Koło Naukowe Studentów Stosunków Międzynarodowych- członek, przez rok funkcja sekretarza
play4design- wolontariusz przy organizacji festiwalu mody Neo Fashion Jamboree
stowarzyszenie Inicjatywa- wolontariusz przy organizacji Festiwalu Filmów Kultowych
Bielskie Stowarzyszenie Artystyczne Teatr Grodzi - wolontariusz
Regionalne Centrum Wolontariatu w Katowicach- wolontariusz programu "PROJEKTOR-studencki wolontariat" ; lider projektu
Koło Naukowe Studentów Stosunków Międzynarodowych- członek, przez rok funkcja sekretarza
play4design- wolontariusz przy organizacji festiwalu mody Neo Fashion Jamboree
stowarzyszenie Inicjatywa- wolontariusz przy organizacji Festiwalu Filmów Kultowych
Inne
I Forum Menadżerów Kultury- uczestnik
publikacje:
- Letnie kampanie reklamowe - case study - tekst opublikowany na blogu Space PR
- PR w branży medycznej - tekst opublikowany na blogu Space PR
- Public Relations dla NGO'sów - tekst opublikowany na blogu Space PR
- Jak przygotować dobry event i zbudować wokół niego content - tekst opublikowany na portalu Marketing i Biznes
- Emocje potrafią sprzedać wszystko - tekst opublikowany na portalu Marketing i Biznes
- Organizacje pozarządowe muszą dbać o skuteczną promocję swoich przedsięwzięć. Jak to zrobić? - tekst opublikowany na łamach magazynu Stref Biznesu
- Marketing w branży medycznej czyli jak w dobie internetu lekarz musi walczyć o pacjenta za pomocą mediów społecznościowych. - tekst opublikowany na łamach magazynu Strefa Biznesu
publikacje naukowe:
1. artykuł pt. "Rewolucja w Libii" w monografii "Państwa arabskie a Unia Europejska" (Międzyuczelniana Konferencja Kół Naukowych ATH - WSA, maj 2011) Wydawnictwo Naukowe ATH
2. artykuł pt "Wpływ funduszy unijnych na rozwój województwa śląskiego" w materiałach pokonferencyjnych, współautor
(Uczelniana Konferencja Kół Naukowych ATH, kwiecień 2010) Wydawnictwo Naukowe ATH
publikacje:
- Letnie kampanie reklamowe - case study - tekst opublikowany na blogu Space PR
- PR w branży medycznej - tekst opublikowany na blogu Space PR
- Public Relations dla NGO'sów - tekst opublikowany na blogu Space PR
- Jak przygotować dobry event i zbudować wokół niego content - tekst opublikowany na portalu Marketing i Biznes
- Emocje potrafią sprzedać wszystko - tekst opublikowany na portalu Marketing i Biznes
- Organizacje pozarządowe muszą dbać o skuteczną promocję swoich przedsięwzięć. Jak to zrobić? - tekst opublikowany na łamach magazynu Stref Biznesu
- Marketing w branży medycznej czyli jak w dobie internetu lekarz musi walczyć o pacjenta za pomocą mediów społecznościowych. - tekst opublikowany na łamach magazynu Strefa Biznesu
publikacje naukowe:
1. artykuł pt. "Rewolucja w Libii" w monografii "Państwa arabskie a Unia Europejska" (Międzyuczelniana Konferencja Kół Naukowych ATH - WSA, maj 2011) Wydawnictwo Naukowe ATH
2. artykuł pt "Wpływ funduszy unijnych na rozwój województwa śląskiego" w materiałach pokonferencyjnych, współautor
(Uczelniana Konferencja Kół Naukowych ATH, kwiecień 2010) Wydawnictwo Naukowe ATH
Grupy
ja i Sztuka . Sztuka i ja
Interesujesz się sztuką? A może sam tworzysz?
Grupa skupiająca artystów, miłośników sztuki, marszandów, właścicieli galerii.
Public relations dziś
Grupa skupia pasjonatów public relations, przedsiębiorców i praktyków stosujących na codzień narzędzia public relations
Śląski PR
Grupa dla wszystkich aktywnych zawodowców i sympatyków PR z województwa śląskiego i nie tylko. Rady, wskazówki, wydarzenia zw. z public relations w regionie. Problemy dyskusje i dużo praktyki. Masz py