Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Gitarzyści i nie tylko
Dla tych którzy grali, lub grają na gitarze. Kochają klasyczny, drewniany dźwięk Fender Stratocaster jak też krwistą nutę wydobywaną np; z Ibaneza NDM.
A może połączymy siły i stworzymy Golden Line B
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Modelowanie biznesowe w praktyce
Modelowanie biznesowe to analiza i opracowywanie, dokumentowanie i formalizowanie modeli biznesowych,
Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na for
Sprzedaz - Zakup Mediów
Grupa dla ludzi, którzy zajmują się Sprzedaża - Zakupem Mediów. Miejsce wymiany doświadczen i kontaktów.
XIII Liceum Ogólnokształcące im. płk Leopolda Lisa Kuli w Warszawie
Grupa zrzeszająca Absolwentów, Pracowników i Uczniów Liceum na Oszmiańskiej w Warszawie.