Umiejętności
Analiza biznesowa
Zarządzanie
Project Management
Zarządzanie projektami programistycznymi
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
ActiveCust sp. z o.o.
- koordynowanie wdrożenia serwisu intranetowego u klienta z branży farmaceutycznej
(analiza potrzeb klienta, przygotowanie propozycji budowy serwisu, współpraca z zespołem informatycznym, odbiór wdrożenia projektu)
- realizowanie projektu stworzenia e-usługi przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
- współzarządzanie start-up'em
(zarządzanie biurem, przygotowywanie konkursów ofert oraz wybór usługodawców, zlecanie prac kontrahentom oraz ich nadzór, tworzenie specyfikacji produktowej, rozliczanie projektu)
(analiza potrzeb klienta, przygotowanie propozycji budowy serwisu, współpraca z zespołem informatycznym, odbiór wdrożenia projektu)
- realizowanie projektu stworzenia e-usługi przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
- współzarządzanie start-up'em
(zarządzanie biurem, przygotowywanie konkursów ofert oraz wybór usługodawców, zlecanie prac kontrahentom oraz ich nadzór, tworzenie specyfikacji produktowej, rozliczanie projektu)
Marketing Product Manager
- tworzenie strategii marketingowej dla produktów spółki,
- przygotowywanie materiałów marketingowych (ulotki, prezentacje sprzedażowe, demo produktu),
- współtworzenie koncepcji rozwoju produktów oraz strategii sprzedaży,
- wdrażanie produktu u klienta z branży telekomunikacyjnej (praca w charakterze konsultanta/analityka biznesowego).
- przygotowywanie materiałów marketingowych (ulotki, prezentacje sprzedażowe, demo produktu),
- współtworzenie koncepcji rozwoju produktów oraz strategii sprzedaży,
- wdrażanie produktu u klienta z branży telekomunikacyjnej (praca w charakterze konsultanta/analityka biznesowego).
Koordynator ds. Oferty. Departament Marketingu i Rozwoju Biznesu.
Polkomtel S.A.
- kierowanie projektami, których celem jest przygotowanie rozwiązań promocyjnych oraz ich komunikacja (ogólnopolskie kampanie marketingowe ATL/BTL). Promocje kierowane do nowych oraz obecnych klientów,
- koordynowanie prac zespołu projektowego składającego się z osób z różnych departamentów (m.in. z obszarów sprzedaży, finansów, obsługi klienta),
- współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje marketingowe, firmy badawcze, producenci telefonów),
- współtworzenie i realizowanie strategii komunikacji marketingowej z bazą klientów,
- realizowanie strategii marketingowej dla linii biznesowej (klienci indywidualni).
- koordynowanie prac zespołu projektowego składającego się z osób z różnych departamentów (m.in. z obszarów sprzedaży, finansów, obsługi klienta),
- współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje marketingowe, firmy badawcze, producenci telefonów),
- współtworzenie i realizowanie strategii komunikacji marketingowej z bazą klientów,
- realizowanie strategii marketingowej dla linii biznesowej (klienci indywidualni).
Koordynator Marki. Departament Strategii Marketingowej.
Polkomtel S.A.
- kierowanie projektami, których celem jest przygotowanie rozwiązań promocyjnych oraz ich komunikacja do klienta (kampanie marketingowe ATL i BTL)
- współpraca z departamentami Sprzedaży oraz Komunikacji Marketingowej
- przygotowywanie analiz konkurencji, rynku i konsumenta
- wdrażanie promocji, przygotowywanie regulaminów
- współpraca z departamentami Sprzedaży oraz Komunikacji Marketingowej
- przygotowywanie analiz konkurencji, rynku i konsumenta
- wdrażanie promocji, przygotowywanie regulaminów
Szkolenia i kursy
Certyfikaty:
„ABC Managera”
„Trening asertywności”
„MS Excel – przegląd narzędzi zaawansowanych”
„ABC Managera”
„Trening asertywności”
„MS Excel – przegląd narzędzi zaawansowanych”
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Zarządzanie marką, zarządzanie projektami.
Sport (piłka nożna, jogging), taniec, motocykle, podróże.
Sport (piłka nożna, jogging), taniec, motocykle, podróże.
Inne
Prawo jazdy kat. A i B.