Michał Szafraniec

Mobile Account Manager - Technologie mobilne dla Twojego biznesu I Telco I ICT I Security
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

CRM Microsoft Office Zarządzanie projektami Komunikacja korporacyjna Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B WF-Mag SUBIEKT Comarch ERP Optima pozyskiwanie klientów Obsługa klientów Nienaganna dykcja i dobry głos Sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna Negocjacje handlowe w biznesie Praca zespołowa i współpraca easy Obsługa projektów sprzedażowych Generator P&L

Języki

niemiecki
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Mobile Account Manager
- realizacja i zarządzanie projektami sprzedażowymi do klientów kluczowych i korporacyjnych,
- tworzenie niestandardowej oferty pod potrzeby klientów w zakresie usług telco, ICT, Cloud, Security,
- definiowanie strategii sprzedaży do klienta,
- monitorowanie ofert firm konkurencyjnych,
- odpowiedzialność za realizację jakościowych i ilościowych celów sprzedażowych,
- angażowanie się w projekty poza sprzedażowe usprawniające funkcjonowanie systemów, procesów dążących do zmian i transformacji,
- współpraca między-obszarowa wewnątrz struktur organizacji.
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista ds. Sprzedaży Specjalizowanej Mobile
- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych i kluczowych,
- realizacja niestandardowych projektów sprzedażowych do klientów korporacyjnych i kluczowych,
- negocjacje i zawarcie kontraktów z klientami zgodnie z obowiązującymi standardami,
- sprzedaż nowych usług mobilnych,
- zwiększanie przychodu z nowych klientów,
- budowanie relacji z klientami,
- budowanie przewagi konkurencyjnej u klientów,
- realizacja kwartalnych planów sprzedaży.
TelForceOne S.A.
Key Account Manager
- realizacja projektów sprzedażowych dla klientów kluczowych,
- przygotowywanie ofert i negocjacje handlowe z kadrą decyzyjną i zarządczą,
- pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy,
- odzyskiwanie nieaktywnych klientów,
- współpraca z dyrektorem sprzedaży i ustalanie zadań i celów sprzedażowych,
- kooperacja z liderami działów w kwestii rozwoju biznesu w ich teamach,
- bieżąca obsługa klientów,
- spotkania z klientami w terenie,
- monitorowanie rynku konkurencji,
- dbanie o terminowość spłaty należności,
- budowanie relacji i więzi z kontrahentami.
Logo
Regionalny przedstawiciel handlowy
INTERT Sp. z o.o.
- pozyskiwanie klientów poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, osobiste wizyty,
- rozwój sprzedaży w wyznaczonym regionie (4 województwa),
- dbanie o terminowość spłaty należności za zrealizowane transakcje,
- współpraca z dyrektorem sprzedaży i ustalania zadań i celów na region.
Logo
Manager ds. kluczowych klientów (Key Account Manager)
ATRAX Sp. j.
- obsługa sprzedaży kluczowych klientów,
- pozyskiwanie nowych klientów poprzez kontakt telefoniczny i pracę w terenie,
- negocjacja warunków współpracy,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- utrzymywanie długofalowych relacji handlowych z kontrahentami,
- rozwój sprzedaży w poszczególnych kanałach dystrybucji,
- współpraca z działem logistyki w kwestii zamówień towaru,
- dbanie o terminowość płatności realizowanych transakcji,
- monitorowanie rynku konkurencji,
- sporządzanie raportów.
Logo
Specjalista ds. obsługi sieci GSM
TellForceOne S.A.
- współpraca z operatorami sieci komórkowych: Orange, Plus, Play, T-Mobile,
- sporządzanie ofert handlowych dla franczyzobiorców, agentów sieci i central,
- negocjacje warunków współpracy,
- rozwój sprzedaży na wyznaczonej grupie klientów.
TelForceOne S.A.
Młodszy specjalista ds. obsługi klientów kluczowych
- wsparcie merytoryczne w obsłudze klientów działu sieci operatorskich,
- pomoc w rozwoju sprzedaży w tym dziale,
- przyjmowanie i realizacja zamówień.
TelForceOne S.A.
Młodszy specjalista ds. sprzedaży krajowej
- współpraca z klientami z działu krajowego - sklepy, komisy GSM,
- sporządzanie ofert handlowych dla tych klientów,
- negocjacje warunków współpracy,
- rozwój sprzedaży na wyznaczonej grupie klientów.
TelForceOne S.A.
Konsultant/Sprzedawca
- wsparcie merytoryczne w obsłudze klientów działu krajowego,
- pomoc w rozwoju sprzedaży w tym dziale,
- przyjmowanie i realizacja zamówień.
media saturn holding
Sprzedawca/reprezentant marki
- promowanie produktów w sieci Media Markt i Saturn,
- bieżąca obsługa klientów na markecie,
- doradztwo techniczne w kwestii sprzedawanych produktów.
Logo
Praktykant
Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu
Logo
Praktykant
Dolnośląski Urząd Wojewódzki - Wydział Finansów i Budżetu

Szkolenia i kursy

Certyfikowane szkolenia w ramach EFS:
- techniki sprzedaży
- aktywna sprzedaż przez telefon
- komunikacja i argumentacja
- zarządzanie czasem
- asertywność i komunikacja w biznesie
- skuteczne negocjacje

Szkolenia produktowe:
- IT (hardware, software)
- GSM products
- LED products
- RTV products

Prawo jazdy - kategoria B

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Logo
Ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Mobilne technologie, finanse i giełda, sport, film, podróże i górskie wędrówki.

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.