Michał Stańczyk
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Microsoft Word, Adobe Photoshop
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
Ogrodnictwo
Architektura krajobrazu, planowanie przestrzenne - urbanistyka.
Lekkoatletyka, rower.
Architektura krajobrazu, planowanie przestrzenne - urbanistyka.
Lekkoatletyka, rower.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Anioły Sztuki
Inicjatywa wspierająca polską kulturę i sztukę, łącząca animatorów, aktywistów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środo
Architektura Krajobrazu
Projektowanie i kształtowanie terenów zieleni, skala miejsca, projektowanie wielkoprzestrzenne.
ARCHITEKTURA WNęTRZ
marzysz o przestrzeni w której będziesz " u siebie", jak to zrobić aby miejsce w którym mieszkasz odpowiadało Twoim potrzebom? zapytaj... a może właśnie tu znajdziesz pomysły oraz inspiracje dla swoje
Art Investing ROI ze sztuki
Dzieła których artystów będą w przyszłości warte majątek? Od czego zależy wartość dzieła sztuki? Czy rynek sztuki da się przewidzieć? Szukamy odpowiedzi na te pytania :) Zapraszam!
Artwatch Sztuka Doradztwo Inwestycje
"Nie zrozumiecie sztuki, póki nie zrozumiecie, że w sztuce 1+1 może dać każdą liczbę z wyjątkiem 2" - /Pablo Picasso/ Strona dla wszystkich zainteresowanych rynkiem sztuki oraz rynkiem sztuki.
Forum Rozwoju Warszawy
Jeśli interesuje Ciebie rozwój , nowe inwestycje w Warszawie-tutaj możesz podyskutować.
http://www.forumrozwoju.waw.pl/
ja i Sztuka . Sztuka i ja
Interesujesz się sztuką? A może sam tworzysz?
Grupa skupiająca artystów, miłośników sztuki, marszandów, właścicieli galerii.
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Innowacyjne i skuteczne rozwiązania dla marek, produktów, firm oraz producentów rolnych i produktów regionalnych, a także otoczenia tego rynku. Marketing, strategia, finanse i UE. Wymiana doświadczeń.