Michał Sobol

Vendor management, Account management, Category Management, Sourcing, Projekty - Audio/Video Integration, Hi -Tech, Lotnictwo, Systemy obserwacyjne i bezpieczeństwa IR
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Lotnictwo Negocjacje kontraktu Wsparcie klienta Import Logistyka Projekty zarządzanie dostawcami Relacje z dostawcami

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Działalność biznesowa & nieruchomości
Projekt przekształcenia własnościowego
Trias S.A.
Specjalista ds. Zakupów
- Prowadzenie projektów od strony handlowej
- Prowadzenie negocjacji handlowych (ustalanie kontraktów krótko-
i długoterminowych, umowy na wyłączność)
- Stała dywersyfikacja dostaw (nowe produkty z Azji, Europy i Ameryki Pn., negocjacje warunków handlowych; organizacja transportu (morski, lotniczy i lądowy) i odpraw celnych w Polsce i za granicą; kontrola i zapewnienie poprawności dokumentacji,
w tym certyfikatów CE – ekrany LED, produkty LED, urządzenia, komponenty i sprzęt Hi-Tech w dziedzinie audio, video, event engineering oraz zintegrowanych rozwiązań multimedialnych i audiowizualnych)
- Bezpośredni stały kontakt z producentami i dostawcami: zagranicznymi oraz krajowymi (m in. Chiny, Korea Płd., Niemcy, Wlk. Brytania, Stany Zjednoczone, Holandia, Finlandia, Austria)
Paweł Jaranowski
Paweł Jaranowski · współpracownik
wystawiono
Współpracowaliśmy w Firmie TRIAS przy realizacji i ofertowaniu projektów multimedialnych. Michał realizował zlecone zadania z wielkim zapałem i zaangażowaniem.
Jest profesjonalistą w swojej pracy. Rekomenduję Michała jako świetnego specjalistę.
Krzysztof N.
Krzysztof N. · współpracownik
wystawiono
Skuteczny i zawzięty negocjator. Jak dostawca podał ostateczną cenę i doszło do zakupu to zawsze urwał coś jeszcze. Sumienny i pracowity.
Tomek K.
Tomek K. · współpracownik
wystawiono
Z Michałem współpracowałem od samego początku, gdy przyszedł do firmy i po tych ponad 2 latach, z pełnym przekonaniem mogę potwierdzić, że jest to profesjonalista w swojej pracy. Bezproblemowo i szybko realizuje zlecone zadania, a w przypadku wątpliwości wyjaśnia temat z zainteresowaną stroną. Rekomenduję Michała jako świetnego specjalistę.
Maciej Cłapiński
Maciej Cłapiński · współpracownik
wystawiono
Michał Soból,

Człowiek dla którego nie ma rzeczy nie do znalezienia. Bardzo cenię jego cierpliwość i wytrwałość szczególnie we współpracy z producentami z Chin.
Michał to człowiek opanowania i spokoju ale i stanowczości oraz konsekwencji zarazem.
Robert Gogolewski
Robert Gogolewski · współpracownik
wystawiono
Krótko:
- precyzyjny
- bez wątpienia osoba, szukająca rozwiązywania problemów niż ich mnożenia
- spokojny i sumienny

Z mojej strony brak jakichkolwiek podstaw do niezadowolenia z pomocy logistycznej jakiej udzielał przy realizacjach projektu

- Christie Brand Manager
Dariusz K.
Dariusz K. · współpracownik
wystawiono
Michał Soból jest osobą bardzo sumienną.
Współpracując z nim nigdy nie miałem problemu w komunikacji.
Praktycznie bezkonfliktowy, z czego wnioskuję, że ma bardzo dużą odpornośc na stres.
Wszystkie powierzone zadania wykonywał na czas wykazując wiele własnej inicjatywy.
Posiada szerokie kontakty zawodowe w wielu krajach.
Nie ma oporów w ich utrzymywaniu.
Jestem pewien, że każdy kto będzie z nim współpracował będzie zadowolony z jego pracy i zaangażowania.
Logo
Specjalista ds. zarządzania zamówieniami
FLIR Commercial Vision Systems B.V.
- wprowadzanie i kontrola realizacji zamówień (system SAP)
- bieżąca kontrola całego łańcucha dostaw
- aktualizacja danych
- sporządzanie raportów sprzedaży
- współpraca z działami logistyki, finansowym, producentami i dostawcami
(Stany Zjednoczone, Holandia, Szwecja, Hiszpania)
- obsługa klienta w zakresie zamówień, dostaw, płatności i reklamacji
(cały obszar EMEA, Australia)
Logo
Manager ds. Floty
G.M De Rooy & Zonen
Zarządzanie flotą transportową - międzynarodowy przewóz ciągników siodłowych:

- Zarządzanie flotą samochodową
- Planowanie tras (Francja, Niemcy, Holandia, Belgia, Włochy)
- Rozwiązywanie bieżących problemów: awarie, uszkodzenia i wypadki
- Planowanie serwisu
- Kontrola nad codziennymi zadaniami i ich realizacją
- Kontrola kosztów
- Praca na granicy pracownik/obsługa klienta/planowanie dostaw
Logo
Kierownik Zarządzający
PPHU „ADLER” Sp. Z o.o.
Organizacja i zarządzanie firmą handlowo-logistyczną:
- negocjacje cenowe, warunków dostaw
i jakości paliw
- poszerzanie rynków zbytu
- nadzór nad dostawami i ich kontrola (paliwa, trasy przewozu, terminowość dostaw)
- zarządzanie rachunkiem zysków i strat
- zarządzanie i motywowanie zespołu ludzi
- zapewnienie zgodności prawnej każdego aspektu działalności firmy: BHP, prawo pracy, przepisy przewozowe
- negocjacje warunków z dostawcami, importerami i Rafineriami
- badanie rynku potencjalnych klientów (zarówno w zakresie sprzedaży jak i usług transportowych)
- przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji i danych
Logo
Przedstawiciel ds. Lotniczych części zamiennych
EMBRAER Empresa Brasileira de Aeronáutica SA
- odpowiedzialność za zabezpieczenie dostaw na czas części dla flot samolotów EMBRAER-145 w 3 europejskich krajach, zarówno w zakresie nagłych usterek jak
i planowanych przeglądów
- nadzór nad złożonymi zamówieniami, kontrola wysyłek, dywersyfikacja dostaw części i podzespołów – dostawcy w Europie, Północnej i Południowej Ameryce, wyjaśnianie rozbieżności (ilościowych, cenowych czy zamienności części)
- zapewnienie satysfakcji klienta w zakresie serwisu i wsparcia materiałowego
- stały kontakt z działami odpowiedzialnymi za remonty i konserwację flot samolotów EMBRAER
- identyfikowanie zapotrzebowania klienta i dostarczanie działom planowanie i części zamiennych odpowiednich informacji ( np. w zakresie popytu na części niezbędne do przeglądów, zamienności numerów części itd.)
- regularne wizyty robocze w siedzibach klientów
- promowanie ofert materiałowych w celu zwiększania wielkości sprzedaży części zamiennych
- regularne uczestnictwo i pomoc w odprawach celnych, przyjmowanu dostaw do magazynów Klienta, ustalaniu zapotrzebowania lub zużycia poszczególnych części/podzespołów, składaniu reklamacji
- monitorowanie należności i wyjaśnianie opóźnień w płatnościach
PLL LOT S.A.
Specjalista ds. Logistyki Lotniczych części zamiennych
- odpowiedzialność za flotę samolotów ATR-42 oraz EMBRAER-145 w PLL „LOT”
w zakresie dostaw części zamiennych i podzespołów oraz kontroli stanów magazynowych
- zapewnienie dostaw na czas części dla całej floty samolotów
- przygotowywanie odpraw celnych
- składanie zamówień
- wyszukiwanie oraz negocjowanie cen i warunków dostaw zarówno
z dostawcami jak i producentami w skali globalnej (m.in. ATR, EMBRAER, Rolls-Royce, TRW Lucas Aerospace, Sunstrand, Parker Aerospace, Allied Signal, Honeywell, BF Goodrich)
- wyjaśnianie reklamacji
- rozwiązywanie sytuacji krytycznych – typu “samolot na ziemi” (AOG) dla samolotów ATR-42, EMBRAER-145, Boeing 737 oraz 767.

Szkolenia i kursy

Intrastat

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja

Zainteresowania

Fotografika, Komputerowa edycja zdjęć, Turystyka górska, Żeglarstwo

Inne

Umiejętności i kompetencje społeczne:

Praca zespołowa:
- Międzynarodowa współpraca z zespołami logistycznymi

Umiejętności mediacyjne:

- Branża AV Integration:
Negocjacje handlowe z producentami z Chin oraz Europy
- Branża lotnicza:
Praca na granicy pomiędzy liniami lotniczymi, urzędami celnymi, producentami części zamiennych oraz producentami samolotów
- Branża paliwowa:
negocjacje warunków dostaw

Umiejętności międzykulturowe:
- Doświadczenie w pracy w wymiarze międzynarodowym

Umiejętności i kompetencje w zakresie obsługi komputera:
- Dobra i profesjonalna znajomość pakietu Microsoft Office, SAP, Lotus Notes, Optima, Transics, Navision, Optima, Adobe Photoshop oraz programów do edycji video

Grupy

Darmowe ebooki
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
FOTOGRAFIKA
FOTOGRAFIKA
Fotografia: sztuka, trendy, znani fotografowie.
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
LinkedIn
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In" moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
NIKON
NIKON
Forum wszystkich użytkowników systemów NIKON.
Project Management
Project Management
Project Management jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin zarządzania. Zapraszam do otwartej wymiany doświadczeń
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.
Żeglarstwo na Mazurach
Żeglarstwo na Mazurach
Wszystko co związane z żeglowaniem na szlaku WJM. Ulubione mariny, jachty na których żeglujecie, przygody, przeżyte sztormy i flauty,