Umiejętności
Zarządzanie klientami
Lotnictwo
Negocjacje kontraktu
Wsparcie klienta
Import
Logistyka
Projekty
zarządzanie dostawcami
Relacje z dostawcami
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Zakupów
- Prowadzenie projektów od strony handlowej
- Prowadzenie negocjacji handlowych (ustalanie kontraktów krótko-
i długoterminowych, umowy na wyłączność)
- Stała dywersyfikacja dostaw (nowe produkty z Azji, Europy i Ameryki Pn., negocjacje warunków handlowych; organizacja transportu (morski, lotniczy i lądowy) i odpraw celnych w Polsce i za granicą; kontrola i zapewnienie poprawności dokumentacji,
w tym certyfikatów CE – ekrany LED, produkty LED, urządzenia, komponenty i sprzęt Hi-Tech w dziedzinie audio, video, event engineering oraz zintegrowanych rozwiązań multimedialnych i audiowizualnych)
- Bezpośredni stały kontakt z producentami i dostawcami: zagranicznymi oraz krajowymi (m in. Chiny, Korea Płd., Niemcy, Wlk. Brytania, Stany Zjednoczone, Holandia, Finlandia, Austria)
- Prowadzenie negocjacji handlowych (ustalanie kontraktów krótko-
i długoterminowych, umowy na wyłączność)
- Stała dywersyfikacja dostaw (nowe produkty z Azji, Europy i Ameryki Pn., negocjacje warunków handlowych; organizacja transportu (morski, lotniczy i lądowy) i odpraw celnych w Polsce i za granicą; kontrola i zapewnienie poprawności dokumentacji,
w tym certyfikatów CE – ekrany LED, produkty LED, urządzenia, komponenty i sprzęt Hi-Tech w dziedzinie audio, video, event engineering oraz zintegrowanych rozwiązań multimedialnych i audiowizualnych)
- Bezpośredni stały kontakt z producentami i dostawcami: zagranicznymi oraz krajowymi (m in. Chiny, Korea Płd., Niemcy, Wlk. Brytania, Stany Zjednoczone, Holandia, Finlandia, Austria)
wystawiono
Współpracowaliśmy w Firmie TRIAS przy realizacji i ofertowaniu projektów multimedialnych. Michał realizował zlecone zadania z wielkim zapałem i zaangażowaniem.
Jest profesjonalistą w swojej pracy. Rekomenduję Michała jako świetnego specjalistę.
Jest profesjonalistą w swojej pracy. Rekomenduję Michała jako świetnego specjalistę.
wystawiono
Skuteczny i zawzięty negocjator. Jak dostawca podał ostateczną cenę i doszło do zakupu to zawsze urwał coś jeszcze. Sumienny i pracowity.
wystawiono
Z Michałem współpracowałem od samego początku, gdy przyszedł do firmy i po tych ponad 2 latach, z pełnym przekonaniem mogę potwierdzić, że jest to profesjonalista w swojej pracy. Bezproblemowo i szybko realizuje zlecone zadania, a w przypadku wątpliwości wyjaśnia temat z zainteresowaną stroną. Rekomenduję Michała jako świetnego specjalistę.
wystawiono
Michał Soból,
Człowiek dla którego nie ma rzeczy nie do znalezienia. Bardzo cenię jego cierpliwość i wytrwałość szczególnie we współpracy z producentami z Chin.
Michał to człowiek opanowania i spokoju ale i stanowczości oraz konsekwencji zarazem.
Człowiek dla którego nie ma rzeczy nie do znalezienia. Bardzo cenię jego cierpliwość i wytrwałość szczególnie we współpracy z producentami z Chin.
Michał to człowiek opanowania i spokoju ale i stanowczości oraz konsekwencji zarazem.
wystawiono
Krótko:
- precyzyjny
- bez wątpienia osoba, szukająca rozwiązywania problemów niż ich mnożenia
- spokojny i sumienny
Z mojej strony brak jakichkolwiek podstaw do niezadowolenia z pomocy logistycznej jakiej udzielał przy realizacjach projektu
- Christie Brand Manager
- precyzyjny
- bez wątpienia osoba, szukająca rozwiązywania problemów niż ich mnożenia
- spokojny i sumienny
Z mojej strony brak jakichkolwiek podstaw do niezadowolenia z pomocy logistycznej jakiej udzielał przy realizacjach projektu
- Christie Brand Manager
wystawiono
Michał Soból jest osobą bardzo sumienną.
Współpracując z nim nigdy nie miałem problemu w komunikacji.
Praktycznie bezkonfliktowy, z czego wnioskuję, że ma bardzo dużą odpornośc na stres.
Wszystkie powierzone zadania wykonywał na czas wykazując wiele własnej inicjatywy.
Posiada szerokie kontakty zawodowe w wielu krajach.
Nie ma oporów w ich utrzymywaniu.
Jestem pewien, że każdy kto będzie z nim współpracował będzie zadowolony z jego pracy i zaangażowania.
Współpracując z nim nigdy nie miałem problemu w komunikacji.
Praktycznie bezkonfliktowy, z czego wnioskuję, że ma bardzo dużą odpornośc na stres.
Wszystkie powierzone zadania wykonywał na czas wykazując wiele własnej inicjatywy.
Posiada szerokie kontakty zawodowe w wielu krajach.
Nie ma oporów w ich utrzymywaniu.
Jestem pewien, że każdy kto będzie z nim współpracował będzie zadowolony z jego pracy i zaangażowania.
Specjalista ds. zarządzania zamówieniami
FLIR Commercial Vision Systems B.V.
- wprowadzanie i kontrola realizacji zamówień (system SAP)
- bieżąca kontrola całego łańcucha dostaw
- aktualizacja danych
- sporządzanie raportów sprzedaży
- współpraca z działami logistyki, finansowym, producentami i dostawcami
(Stany Zjednoczone, Holandia, Szwecja, Hiszpania)
- obsługa klienta w zakresie zamówień, dostaw, płatności i reklamacji
(cały obszar EMEA, Australia)
- bieżąca kontrola całego łańcucha dostaw
- aktualizacja danych
- sporządzanie raportów sprzedaży
- współpraca z działami logistyki, finansowym, producentami i dostawcami
(Stany Zjednoczone, Holandia, Szwecja, Hiszpania)
- obsługa klienta w zakresie zamówień, dostaw, płatności i reklamacji
(cały obszar EMEA, Australia)
Manager ds. Floty
G.M De Rooy & Zonen
Zarządzanie flotą transportową - międzynarodowy przewóz ciągników siodłowych:
- Zarządzanie flotą samochodową
- Planowanie tras (Francja, Niemcy, Holandia, Belgia, Włochy)
- Rozwiązywanie bieżących problemów: awarie, uszkodzenia i wypadki
- Planowanie serwisu
- Kontrola nad codziennymi zadaniami i ich realizacją
- Kontrola kosztów
- Praca na granicy pracownik/obsługa klienta/planowanie dostaw
- Zarządzanie flotą samochodową
- Planowanie tras (Francja, Niemcy, Holandia, Belgia, Włochy)
- Rozwiązywanie bieżących problemów: awarie, uszkodzenia i wypadki
- Planowanie serwisu
- Kontrola nad codziennymi zadaniami i ich realizacją
- Kontrola kosztów
- Praca na granicy pracownik/obsługa klienta/planowanie dostaw
Kierownik Zarządzający
PPHU „ADLER” Sp. Z o.o.
Organizacja i zarządzanie firmą handlowo-logistyczną:
- negocjacje cenowe, warunków dostaw
i jakości paliw
- poszerzanie rynków zbytu
- nadzór nad dostawami i ich kontrola (paliwa, trasy przewozu, terminowość dostaw)
- zarządzanie rachunkiem zysków i strat
- zarządzanie i motywowanie zespołu ludzi
- zapewnienie zgodności prawnej każdego aspektu działalności firmy: BHP, prawo pracy, przepisy przewozowe
- negocjacje warunków z dostawcami, importerami i Rafineriami
- badanie rynku potencjalnych klientów (zarówno w zakresie sprzedaży jak i usług transportowych)
- przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji i danych
- negocjacje cenowe, warunków dostaw
i jakości paliw
- poszerzanie rynków zbytu
- nadzór nad dostawami i ich kontrola (paliwa, trasy przewozu, terminowość dostaw)
- zarządzanie rachunkiem zysków i strat
- zarządzanie i motywowanie zespołu ludzi
- zapewnienie zgodności prawnej każdego aspektu działalności firmy: BHP, prawo pracy, przepisy przewozowe
- negocjacje warunków z dostawcami, importerami i Rafineriami
- badanie rynku potencjalnych klientów (zarówno w zakresie sprzedaży jak i usług transportowych)
- przygotowywanie i gromadzenie dokumentacji i danych
Przedstawiciel ds. Lotniczych części zamiennych
EMBRAER Empresa Brasileira de Aeronáutica SA
- odpowiedzialność za zabezpieczenie dostaw na czas części dla flot samolotów EMBRAER-145 w 3 europejskich krajach, zarówno w zakresie nagłych usterek jak
i planowanych przeglądów
- nadzór nad złożonymi zamówieniami, kontrola wysyłek, dywersyfikacja dostaw części i podzespołów – dostawcy w Europie, Północnej i Południowej Ameryce, wyjaśnianie rozbieżności (ilościowych, cenowych czy zamienności części)
- zapewnienie satysfakcji klienta w zakresie serwisu i wsparcia materiałowego
- stały kontakt z działami odpowiedzialnymi za remonty i konserwację flot samolotów EMBRAER
- identyfikowanie zapotrzebowania klienta i dostarczanie działom planowanie i części zamiennych odpowiednich informacji ( np. w zakresie popytu na części niezbędne do przeglądów, zamienności numerów części itd.)
- regularne wizyty robocze w siedzibach klientów
- promowanie ofert materiałowych w celu zwiększania wielkości sprzedaży części zamiennych
- regularne uczestnictwo i pomoc w odprawach celnych, przyjmowanu dostaw do magazynów Klienta, ustalaniu zapotrzebowania lub zużycia poszczególnych części/podzespołów, składaniu reklamacji
- monitorowanie należności i wyjaśnianie opóźnień w płatnościach
i planowanych przeglądów
- nadzór nad złożonymi zamówieniami, kontrola wysyłek, dywersyfikacja dostaw części i podzespołów – dostawcy w Europie, Północnej i Południowej Ameryce, wyjaśnianie rozbieżności (ilościowych, cenowych czy zamienności części)
- zapewnienie satysfakcji klienta w zakresie serwisu i wsparcia materiałowego
- stały kontakt z działami odpowiedzialnymi za remonty i konserwację flot samolotów EMBRAER
- identyfikowanie zapotrzebowania klienta i dostarczanie działom planowanie i części zamiennych odpowiednich informacji ( np. w zakresie popytu na części niezbędne do przeglądów, zamienności numerów części itd.)
- regularne wizyty robocze w siedzibach klientów
- promowanie ofert materiałowych w celu zwiększania wielkości sprzedaży części zamiennych
- regularne uczestnictwo i pomoc w odprawach celnych, przyjmowanu dostaw do magazynów Klienta, ustalaniu zapotrzebowania lub zużycia poszczególnych części/podzespołów, składaniu reklamacji
- monitorowanie należności i wyjaśnianie opóźnień w płatnościach
Specjalista ds. Logistyki Lotniczych części zamiennych
- odpowiedzialność za flotę samolotów ATR-42 oraz EMBRAER-145 w PLL „LOT”
w zakresie dostaw części zamiennych i podzespołów oraz kontroli stanów magazynowych
- zapewnienie dostaw na czas części dla całej floty samolotów
- przygotowywanie odpraw celnych
- składanie zamówień
- wyszukiwanie oraz negocjowanie cen i warunków dostaw zarówno
z dostawcami jak i producentami w skali globalnej (m.in. ATR, EMBRAER, Rolls-Royce, TRW Lucas Aerospace, Sunstrand, Parker Aerospace, Allied Signal, Honeywell, BF Goodrich)
- wyjaśnianie reklamacji
- rozwiązywanie sytuacji krytycznych – typu “samolot na ziemi” (AOG) dla samolotów ATR-42, EMBRAER-145, Boeing 737 oraz 767.
w zakresie dostaw części zamiennych i podzespołów oraz kontroli stanów magazynowych
- zapewnienie dostaw na czas części dla całej floty samolotów
- przygotowywanie odpraw celnych
- składanie zamówień
- wyszukiwanie oraz negocjowanie cen i warunków dostaw zarówno
z dostawcami jak i producentami w skali globalnej (m.in. ATR, EMBRAER, Rolls-Royce, TRW Lucas Aerospace, Sunstrand, Parker Aerospace, Allied Signal, Honeywell, BF Goodrich)
- wyjaśnianie reklamacji
- rozwiązywanie sytuacji krytycznych – typu “samolot na ziemi” (AOG) dla samolotów ATR-42, EMBRAER-145, Boeing 737 oraz 767.
Szkolenia i kursy
Intrastat
Edukacja
Specjalizacje
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Fotografika, Komputerowa edycja zdjęć, Turystyka górska, Żeglarstwo
Inne
Umiejętności i kompetencje społeczne:
Praca zespołowa:
- Międzynarodowa współpraca z zespołami logistycznymi
Umiejętności mediacyjne:
- Branża AV Integration:
Negocjacje handlowe z producentami z Chin oraz Europy
- Branża lotnicza:
Praca na granicy pomiędzy liniami lotniczymi, urzędami celnymi, producentami części zamiennych oraz producentami samolotów
- Branża paliwowa:
negocjacje warunków dostaw
Umiejętności międzykulturowe:
- Doświadczenie w pracy w wymiarze międzynarodowym
Umiejętności i kompetencje w zakresie obsługi komputera:
- Dobra i profesjonalna znajomość pakietu Microsoft Office, SAP, Lotus Notes, Optima, Transics, Navision, Optima, Adobe Photoshop oraz programów do edycji video
Praca zespołowa:
- Międzynarodowa współpraca z zespołami logistycznymi
Umiejętności mediacyjne:
- Branża AV Integration:
Negocjacje handlowe z producentami z Chin oraz Europy
- Branża lotnicza:
Praca na granicy pomiędzy liniami lotniczymi, urzędami celnymi, producentami części zamiennych oraz producentami samolotów
- Branża paliwowa:
negocjacje warunków dostaw
Umiejętności międzykulturowe:
- Doświadczenie w pracy w wymiarze międzynarodowym
Umiejętności i kompetencje w zakresie obsługi komputera:
- Dobra i profesjonalna znajomość pakietu Microsoft Office, SAP, Lotus Notes, Optima, Transics, Navision, Optima, Adobe Photoshop oraz programów do edycji video
Grupy
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Project Management
Project Management jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin zarządzania. Zapraszam do otwartej wymiany doświadczeń
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.
Żeglarstwo na Mazurach
Wszystko co związane z żeglowaniem na szlaku WJM.
Ulubione mariny, jachty na których żeglujecie, przygody, przeżyte sztormy i flauty,