Michał Śmiarowski

Event Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętności analityczne bankowość Call Center Joomla Programy lojalnościowe Marketing Microsoft Office Administracja biura Prezentacje marketing produktu Promocja produktu Public Relations Publikacje Obsługa urządzeń biurowych Obsługa klienta Prawo jazdy kat B def3000 Organizowanie eventów MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint) Bankier (język oprogramowania) Videotel zarządzanie flotą samochodową Eventy - planowanie i organizacja Fura

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Event Manager
Pankreator Sp. z o.o.
- Planowanie i nadzór nad prowadzonymi projektami eventowymi.
- Planowanie i koordynacja projektów z wykorzystaniem innych kanałów komunikacji marketingowej (Digital, PR, Social Media, itp.),
- Prowadzenie klienta na etapie przygotowania i realizacji eventu.
- Negocjacje z Klientem i podwykonawcami,
- Zarządzanie zespołem zaangażowanym w projekt,
- Przygotowanie budżetów i rozliczenie wydarzenia,
- Przygotowanie dokumentacji projektu (harmonogramy, zakresy obowiązków, listy kontaktowe, specyfikacje, itp.),
- Koordynację pracy podwykonawców (obiekty konferencyjne, ekipy techniczne, studia graficzne, konferansjerzy, artyści etc.),
- Praca z Kreacją, twórcza współpraca na etapie ofertowym.
Idea Expert S.A.
Specjalista ds. Zarządzania Flotą Samochodową i Administracji
• obsługa floty w spółce (ponad 130 samochodów w całej Polsce)
• współpraca za leasingodawcami i wypożyczalniami aut
• współpraca z firmami serwisowymi
• współpraca z zakładami ubezpieczeń i brokerami
• likwidacja szkód
• rozliczanie kosztów floty oraz obsługa kart paliwowych (Routex)
• wykup i rejestracja aut po zakończeniu umów leasingowych
Idea Expert S.A.
Mł. Specjalista ds. Marketingu
• wyszukiwanie ofert i przygotowywanie wycen materiałów marketingowych
• zamówienia
• współpraca ze studiem graficznym
• przygotowywanie grafik
• stworzenie i obsługa Intranetu (redagowanie artykułów, przygotowywanie grafik i tekstów)
Idea Expert S.A.
St. Konsultant ds. Programów Lojalnościowych
Współpraca przy tworzeniu i obsłudze Programu Lojalnościowego – Klub Idea Expert:
• obliczanie rentowności Programu,
• przeliczanie i rozliczanie przyznanych nagród,
• współtworzenie procedur, umów i regulaminów,
• tworzenie prezentacji szkoleniowych i informacyjnych,
• tworzenie prezentacji sprzedażowych skierowanych do klientów i partnerów,
• tworzenie materiałów reklamowych i promocyjnych (projekt graficzny oraz dobór treści),
• współpraca przy budowie platformy internetowej Programu (wizualizacja, dobór treści),
• pozyskiwanie klientów do Programu i ich obsługa,
• utrzymywanie relacji z klientami,
• współpraca z partnerami biznesowymi.
Współpraca z agencjami reklamowymi (m.in.: K2, JWT (James Walter Thompson)
Koordynator
Współpraca (umowa zlecenie) z Agencjami Reklamowymi: Impuls BTL, MintPromotion, Agencja Promocji JET Sp. z o.o., Pankreator Sp. z o.o. w zakresie obsługi: eventów, konferencji, programów lojalnościowych, promocji konsumenckich, wyjazdów integracyjnych, koordynowania działań projektów marketingowych, merchandising, ATL, BTL.
Deutsche Bank Polska S.A
Doradca Klienta (2010.11 – 2012.09) / Opiekun Klienta (2006.12 – 2010.11)
Główne obowiązki:
• pozyskiwanie klientów,
• bieżąca obsługa rachunków klientów indywidualnych i firmowych,
• operacje na rachunkach, wykonywanie zl.zagranicznych,
• obsługa i sprzedaż kredytów gotówkowych i hipotecznych,
• obsługa i sprzedaż funduszy inwestycyjnych,
• operacje na rachunkach, obsługa „inkaso” oraz akredytyw,
• tworzenie sprawozdań kredytowych,
• obsługa reklamacji,
• obsługa kasowa,
• nawiązywanie współpracy z pośrednikami,
• raportowanie wyników sprzedaży pracowników placówki.
Deutsche Bank Polska S.A
Specjalista w Zespole Zdalnej Obsługi Telefonicznej
• obsługa telefoniczna zleceń klientów,
• przekazywanie informacji produktowych,
• obsługa reklamacji,
• współpraca z partnerami zewnętrznymi,
• tworzenie skryptów i raportów,
• aktualizowanie oferty na stronie internetowej
Logo
Telemarketer / st.Telemarketer
PTE "EGO" Big Banku Gdańskiego S.A.
• przekazywanie informacji na temat reformy systemu emerytalnego,
• telefoniczne pozyskiwanie klientów,
• telefoniczna obsługa klientów.

Szkolenia i kursy

Akademia Rozwoju (kurs internetowy) 2013
• Raportowanie i zestawianie danych w języku SQL (Microsoft SQL Server 2008)
EFS- Krajowa Izba Gospodarcza 2007 - 2011
• Techniki Sprzedaży
• Obsługa klienta przez telefon
• Sztuka porozumiewania się
• Płaszczyzny komunikacji w rozmowie z klientem
• Zarządzanie czasem
• Zaawansowane techniki analizy potrzeb klienta
• Sztuka negocjacji
Top Arh S.C. 2006
• Nowoczesne metody rozpoznawania dokumentów publicznych (w tym kurs kasjerski)

Edukacja

Logo
Pedagogika Pracy, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie
Logo
Wydział Pedagogiczny - Psychopredagogika Pracy, licencjackie
Wyższa Szkoła Społeczno-Ekonomiczna w Warszawie
Logo
Elektronika i automatyka przemysłowa, średnie
Technikum Elektryczno Mechaniczne w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Bankowość detaliczna
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy

Zainteresowania

Muzyka, czytanie książek, turystyka, jazda konna, narty, ogrodnictwo, gotowanie.

Inne

Referencje:
• Anna Bardzik – Kierownik Biura ds. Programów Lojalnościowych w Idea Expert S.A.
• Małgorzata Grzegorczyk - Główny Specjalista ds. Szkoleń i Rozwoju w Idea Expert S.A.