Umiejętności
Reklama
media eletroniczne
Strategia cyfrowa
Komunikacja Marketingowa
Badania marketingowe
Media
Analiza mediów
Zakup Mediów
Media Marketing
Planowanie mediów
Strategie mediowe
Marketing Mobilny
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kategorii B
Projekty niestandardowe
niestandardowe rozwiązania trudności i problemów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Head of Media Sales
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem sprzedającym reklamy w kilku tysiącach obiektów sieci i galerii handlowych w Polsce. Produkty: reklama audio (Instore radio) i reklama video (digital signage w galeriach i sieciach handlowych, LEDy), akcje niestandardowe (ambient, geolokalizowana reklama mms/sms, nowoczesne rozwiązania digital signage), aroma marketing. Kontakty operacyjne i strategiczne z sieciami i galeriami handlowymi, z działami marketingu i trade reklamodawców, domami mediowymi i agencjami reklamowymi/brokerami.
Manager Działu Sprzedaży
Zarządzanie częścią sprzedaży reklam w Radiu ZET, Planecie FM, Antyradiu i kilkudziesięciu stacjach z radiowych pakietów reklamowych. Współpraca przy organizowaniu akcji specjalnych na antenie Radia ZET oraz przy sprzedaży aktywności internetowych.
Sales Specialist --> Sales Manager
Media Express/Super Express
Sprzedaż reklam w gazecie Super Express, będącej ówczesnym współliderem czytelnictwa prasy codziennej w Polsce razem z Gazetą Wyborczą. Produkty: reklama prasowa w dzienniku i dodatkach tematycznych, w tym prestiżowym dodatku telewizyjnym oraz w miesięczniku Super Linia.
Ścieżka kariery: od specjalisty do managera.
Ścieżka kariery: od specjalisty do managera.
Szkolenia i kursy
1. RMB International w Pradze (Czechy) „Skuteczne Zarządzanie Sprzedażą”, „Sztuka Prezentacji”.
2. RMB International w Brukseli (Belgia) „Międzynarodowa sieć sprzedaży reklam”, „Techniczne aspekty
i marketingowa rola rozwoju przekazu digital audio i video”.
3. Midwest „Skuteczne negocjacje”, „Sztuka Prezentacji”.
4. Kanadyjski Instytut Zarządzania, „First Time Manager”, „Management”.
5. Instytut Kreatywności i Rozwoju (Wojciech Majeran) – „Sztuka Bycia Szefem”.
6. Krzysztof Stefaniak - Warsztaty– techniki sprzedaży, prezentacje”.
7. Cezarego Kaźmierczaka „Sztuka skutecznej sprzedaży, motywacja zespołów handlowych”.
8. Rafała Korsaka „Sprzedaż mediów”, warsztaty sprzedażowe i prezentacyjne.
9. Aleksander Danielewicz „Warsztaty mediowe – niestandardowe formy reklamy radiowej”, „Malowanie dźwiękiem”, „Casy Study reklamy radiowej” i wiele innych szkoleń wewnętrznych z zakresu marketingu, badań rynku, sprzedaży, prezentacji, motywacji zespołu, produkcyjne – spoty radiowe, TV, kinowe.
10. Miłosz Brzeziński – cykl szkoleń dotyczących Client Service i Coaching.
11. Klub Marketingowy PRCH (Polskiej Rady Centrów Handlowych) – cykliczne warsztaty tematyczne z zakresu m.in.marketingu miejsc sprzedaży, planowania kampanii reklamowych centrów handlowych.
12. Sandler Training System - szkolenie sprzedażowe.
2. RMB International w Brukseli (Belgia) „Międzynarodowa sieć sprzedaży reklam”, „Techniczne aspekty
i marketingowa rola rozwoju przekazu digital audio i video”.
3. Midwest „Skuteczne negocjacje”, „Sztuka Prezentacji”.
4. Kanadyjski Instytut Zarządzania, „First Time Manager”, „Management”.
5. Instytut Kreatywności i Rozwoju (Wojciech Majeran) – „Sztuka Bycia Szefem”.
6. Krzysztof Stefaniak - Warsztaty– techniki sprzedaży, prezentacje”.
7. Cezarego Kaźmierczaka „Sztuka skutecznej sprzedaży, motywacja zespołów handlowych”.
8. Rafała Korsaka „Sprzedaż mediów”, warsztaty sprzedażowe i prezentacyjne.
9. Aleksander Danielewicz „Warsztaty mediowe – niestandardowe formy reklamy radiowej”, „Malowanie dźwiękiem”, „Casy Study reklamy radiowej” i wiele innych szkoleń wewnętrznych z zakresu marketingu, badań rynku, sprzedaży, prezentacji, motywacji zespołu, produkcyjne – spoty radiowe, TV, kinowe.
10. Miłosz Brzeziński – cykl szkoleń dotyczących Client Service i Coaching.
11. Klub Marketingowy PRCH (Polskiej Rady Centrów Handlowych) – cykliczne warsztaty tematyczne z zakresu m.in.marketingu miejsc sprzedaży, planowania kampanii reklamowych centrów handlowych.
12. Sandler Training System - szkolenie sprzedażowe.
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Muzyka, sport (piłka nożna, siatkówka), nowe media (m.in. social media), oddziaływanie marketingu i mediów na zachowania ludzi, podróże.
Organizacje
Polska Rada Centrów Handlowych
Inne
https://www.youtube.com/watch?v=Tk1DhQpj6wI
https://pl.linkedin.com/pub/michal-mozyrko/0/347/514
https://pl.linkedin.com/pub/michal-mozyrko/0/347/514
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Devire
Grupa dla osób związanych z Devire (kandydatów poszukujących pracy za pośrednictwem Devire, Klientów, pracowników, przyszłych pracowników Devire)
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
FAJNE MAGICZNE MIEJSCA
Grupa FAJNE MAGICZNE MIEJSCA promująca najfajniejsze miejsca (m.in: kawiarnie, kluby, kina, teatry, galerie, parki, skwerki....) Miejsca, które najchętniej odwiedzacie, za którymi tęskncie i do który