Michał Grodzki

Stanowiska od specjalisty ds. marketingu do obecnie dyrektor ds. rozwoju
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office poczucie humoru zdolności organizacyjne praw jazdy kat. B

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa MEDIUM
praca zadaniowa/projektowa
- Tworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu i sprzedaży,
- Prowadzenie projektów z zakresu IT, CMS i CRM,
- Uczestniczenie w rozwoju firmy od podstaw, zwiększanie potencjału,
- Odpowiedzialność za reklamę, promocje, public relations,
- Ustalanie celów promocyjnych, wybór narzędzi,
- Prowadzenie negocjacji z agencjami reklamowymi, sponsorami, klientami,
- Badanie rynku oraz analizowanie środowiska zewnętrznego i konkurencji
– Dostosowywanie strategii do zmian na rynku,
- Nadzorowanie wprowadzenie nowych produktów, - Przygotowywanie rocznych planów marketingowych i sprzedażowych,
- Wdrażanie i koordynowanie wykonania planów oraz budżetu,
- Negocjowanie warunków współpracy,
- Zarządzanie zespołem, przydzielanie zadań i koordynowanie realizacji projektów,
- Szkolenia i motywowanie pracowników oraz rekrutacja nowych osób,
- Dbanie o terminowe wykonanie zleceń,
- Przygotowywanie wniosków i budżetu dotacji i innego finansowania zewnętrznego.
Dom Wydawniczy MEDIUM
zastępca dyrektora biura reklamy i marketingu
Anna Kuziemska
Anna Kuziemska · współpracownik
wystawiono
Zawsze rzetelny w tym, co robi, i do bólu konsekwentny i skuteczny w działaniu. Organizowaliśmy i organizujemy wiele wspólnych projektów, dlatego wielokrotnie mogłam się przekonać, że do tego rodzaju przedsięwzięć podchodzi z niezwykle dużą odpowiedzialnością, profesjonalnie i całościowo - od momentu kreacji i "wykluwania się" samego pomysłu (które wielokrotnie są jego autorstwa) do jego realizacji. Doceniam bardzo jego "trzeźwość" spojrzenia na daną sytuację i umiejętność planowania, a także wysoką odporność na stres.
Dom Wydawniczy MEDIUM
specjalista ds. marketingu
Wydawnictwo dr Josef Raabe sp. z o.o.
asystent kierownika projektu

Szkolenia i kursy

Fundraising – źródła finansowania organizacji pozarządowej - maj 2016
Zarządzanie emocjami, czyli jak skutecznie wziąć kierownicę w swoje ręce - lipiec 2012
Team building, czyli jak budować efektywny zespół - czerwiec 2012
Wizerunek menedżera podstawą budowania relacji inwestorskich - marzec 2012
Wykorzystanie arkuszy kalkulacyjnych w analizach biznesowych -2007
Organizowanie telepracy - 2006
Marketing prasowy - 2005
Trening umiejętności kierowniczych - 2004
Marketing bezpośredni- 1999

Edukacja

Logo
EMBA, MBA
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Logo
Gospodarka Narodowa/stosunki międzynarodowe, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy

Zainteresowania

Trekking rowerowy, rolki, aikido
Historia Polski okresu Jagiellonów
Czas wolny w Warszawie

Grupy

Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej (Warsaw University of Technology Business School) powstała w 1991 roku w wyniku wspólnego przedsięwzięcia Politechniki Warszawskiej i trzech renomowanyc
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Klub Ojców
Klub Ojców
Zapraszam ojców, którzy chcą budować dobre relacje ze swoimi dziećmi i rozwijać swoje kompetencje ojcowskie. Zapraszam też na www.klubojcow.pl
książki do słuchania
książki do słuchania
Książki audio to nic innego jak przeczytana przez lektora książka pisana, nagrana w formacie audio bądź mp3. Są to pozycje dla osób zapracowanych, dojeżdżających do pracy, cierpiących na notoryczny br
Personal Brand
Personal Brand
Personal Brand, czyli Marka Osobista. Zarządzanie rozwojem swojej kariery poprzez zarządzanie marką osobistą.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia Sukcesu
Psychologia Sukcesu
Czym jest Psychologia Sukcesu? Dlaczego na studiach psychologicznych nie jest przedmiotem wykładowym? Kto może zostać specjalistą od psychologii sukcesu? Jak nasza psychika wpływa na osiągnięcie sukes
SZKOLENIA LAST MINUTE  rabaty od 20 procent
SZKOLENIA LAST MINUTE rabaty od 20 procent
Szkolenia last minute z rabatem co najmniej 20% od oferty cennikowej
Szkolenia ogólnopolskie MCS
Szkolenia ogólnopolskie MCS
Szkolenia organizowane w całej Polsce przez doświadczony zespół ekspertów MCS Sp. z o.o. Sp. k. (dawniej Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.)
Warszawa - Co? Gdzie? Kiedy?
Warszawa - Co? Gdzie? Kiedy?
Wydarzenia, Noclegi, Restauracje, Kluby – tylko te godne polecenia