Wypowiedzi
-
Zmieniam dostawcę ponieważ nie jestem zadowolony z obecnych warunków
W lokalu nie ma internetu ani tel. stacjonarnego. Nie interesują mnie opcje cach back itp Terminal ma służyć wyłącznie do płacenia przez klientów za zakupy.
W najbliższym czasie kończy się umowa dzierżawy terminala na drugim sklepie. Ciekawa oferta również i tam może zostać zaakceptowana (obroty na terminalu podobne do pierwszego sklepu). Także na szybko jeden terminal i w przeciągu paru miesięcy kolejny.
Proszę aby w ofercie zawarte były wszystkie koszty związane z terminalem , jego obsługą i serwisem. Proszę o oferty zawierające informację:
- rodzaj i model terminala, czy możliwy jest pin pad do terminala , Koszt dzierżawy oraz wszelkie inne koszty związane z poszczególnymi terminalami.
- informacją o systemie naliczania opłat
- czas księgowania i przelewu na moje konto
- wysokość prowizji dla różnych typów kart w % i gr (jeśli występuje)
-całkowity miesięczny koszt związany z użytkowaniem terminala, utrzymanie danych w systemie, logo, PCI, opłata serwisowa, opłata za dostęp do raportów online, koszt obsługi minimalnego obrotu , opłata instalacyjna, opłata za przelanie środków na rachunek, opłata za zamknięcie dnia, opłata za serwis.
- wariant z uwzględnieniem już posiadanego konta w określonym banku
- koszt instalacji i szkolenia
- zakres i jak często obowiązkowy serwis.
- długość umowy oraz wysokość kar za ewentualne wcześniejsze zerwanie oraz deinstalację terminala
- czas realizacji, od zamówienia do uruchomienia terminala
-warunki rozwiązania umowy i wszystkie koszty z tego faktu wynikające
- czy Firma wystawia fakturę Vat i czy na wszystkie opłaty
Pozdrawiam
e-mail: brodzisu@o2.plTen post został edytowany przez Autora dnia 04.04.16 o godzinie 00:19