Michał Borowik
Gothaer TU S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego
- organizowanie i obsługa procesu przekazywania danych o polisach, zdarzeniach i odszkodowaniach do UFG
- organizowanie i obsługa procesu UFG „Wykrywanie nieubezpieczonych”
- organizowanie i obsługa procesu UFG „Wyjaśnianie Niezgodności masowych”
- organizowanie i obsługa procesu udzielania odpowiedzi na pisma/maile od UFG/klientów dotyczące błędnych danych w UFG
- organizowanie i obsługa procesu Wystawiania zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia
- kompletowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi sprawami
- ewidencja w systemach operacyjnych zmian na polisach zgodnie z ustalonym zakresem
- wyjaśnianie skarg i reklamacji związanych z obsługiwanymi procesami
- raportowanie w zakresie obsługiwanych procesów
- współtworzenie wewnętrznych regulacji, procedur i dokumentacji procesowej
- obsługa dokumentów w zakresie realizowanych procesów zgodnie z wytycznymi dla obiegu i archiwizacji dokumentów
- organizowanie i obsługa procesu UFG „Wykrywanie nieubezpieczonych”
- organizowanie i obsługa procesu UFG „Wyjaśnianie Niezgodności masowych”
- organizowanie i obsługa procesu udzielania odpowiedzi na pisma/maile od UFG/klientów dotyczące błędnych danych w UFG
- organizowanie i obsługa procesu Wystawiania zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia
- kompletowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi sprawami
- ewidencja w systemach operacyjnych zmian na polisach zgodnie z ustalonym zakresem
- wyjaśnianie skarg i reklamacji związanych z obsługiwanymi procesami
- raportowanie w zakresie obsługiwanych procesów
- współtworzenie wewnętrznych regulacji, procedur i dokumentacji procesowej
- obsługa dokumentów w zakresie realizowanych procesów zgodnie z wytycznymi dla obiegu i archiwizacji dokumentów
Specjalista ds. Obsługi Posprzedażowej
- organizowanie i obsługa procesu przekazywania danych o polisach, zdarzeniach i odszkodowaniach do UFG
- organizowanie i obsługa procesu UFG „Wykrywanie nieubezpieczonych”
- organizowanie i obsługa procesu UFG „Wyjaśnianie Niezgodności masowych”
- organizowanie i obsługa procesu udzielania odpowiedzi na pisma/maile od UFG/klientów dotyczące błędnych danych w UFG
- organizowanie i obsługa procesu Wystawiania zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia
- kompletowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi sprawami
- ewidencja w systemach operacyjnych zmian na polisach zgodnie z ustalonym zakresem
- wyjaśnianie skarg i reklamacji związanych z obsługiwanymi procesami
- raportowanie w zakresie obsługiwanych procesów
- współtworzenie wewnętrznych regulacji, procedur i dokumentacji procesowej
- obsługa dokumentów w zakresie realizowanych procesów zgodnie z wytycznymi dla obiegu i archiwizacji dokumentów
- organizowanie i obsługa procesu UFG „Wykrywanie nieubezpieczonych”
- organizowanie i obsługa procesu UFG „Wyjaśnianie Niezgodności masowych”
- organizowanie i obsługa procesu udzielania odpowiedzi na pisma/maile od UFG/klientów dotyczące błędnych danych w UFG
- organizowanie i obsługa procesu Wystawiania zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia
- kompletowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi sprawami
- ewidencja w systemach operacyjnych zmian na polisach zgodnie z ustalonym zakresem
- wyjaśnianie skarg i reklamacji związanych z obsługiwanymi procesami
- raportowanie w zakresie obsługiwanych procesów
- współtworzenie wewnętrznych regulacji, procedur i dokumentacji procesowej
- obsługa dokumentów w zakresie realizowanych procesów zgodnie z wytycznymi dla obiegu i archiwizacji dokumentów
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Inne