Doświadczenie zawodowe
Client Director
* Zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami firmy
* Doradztwo strategiczne
* Zarządzanie zespołem badawczym
* Opracowywanie koncepcji badań
* Analiza i współopracowywanie strategii na podstawie
badań marketingowych
* Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu metod
badawczych i wykorzystania wyników badań
* Doradztwo strategiczne
* Zarządzanie zespołem badawczym
* Opracowywanie koncepcji badań
* Analiza i współopracowywanie strategii na podstawie
badań marketingowych
* Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu metod
badawczych i wykorzystania wyników badań
Client Director
Kantar Millward Brown
Cooperation with Key clients of company (research departments, but also directly with marketing departments on the client side)
- Negotiations with customers and suppliers
- Planning and designing market research programs which helps answering marketing problems
- Interpreting and supporting implementation of market research results
- Supporting clients at strategic decision, finding and building insights
- Methodological supervision
- Managing in house Research team and outsourced teams,
- Budget control
- Managing complex research projects
- Member of international account teams
- Preparing and running: trainings (internal and external), workshops, lectures
- Negotiations with customers and suppliers
- Planning and designing market research programs which helps answering marketing problems
- Interpreting and supporting implementation of market research results
- Supporting clients at strategic decision, finding and building insights
- Methodological supervision
- Managing in house Research team and outsourced teams,
- Budget control
- Managing complex research projects
- Member of international account teams
- Preparing and running: trainings (internal and external), workshops, lectures
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Organizacje
PTBRiO
Grupy
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Wolna grupa miłośników chopperów i cruiserów
Grupa skupia wszystkich miłośników chopperów i cruiserów.
Żagle & Narty
Żeglujący narciarze, szusujący żeglarze oraz "tylko" szusujący lub żeglujący, a także Ci którzy zamierzają stać się jednymi z nich