Michael Grudzinski
Native Speaker, Lang LTC
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Operations and Optus Dealer Specialist
Optus Communications LTD
A solutions specialist for all types of problems experienced by Optus dealers. The areas of help included customer relationship (company and corporate), all technical issues involving activations and churning, keeping vital statistics, preparing reports on department's activities, creating solutions for call centres within Optus (call level preparedness, caller retention, caller satisfaction levels etc.)
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Grupy
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?