Marta Muchlicka

asystentka dyrektora ds. kluczowych klientów, Dilmah
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Benefit Systems SA
specjalista ds. zakupów
* pozyskiwanie nowych Partnerów,
* utrzymywanie stałych kontaktów z dotychczasowymi i nowymi klientami,
* kreowanie wizerunku firmy i polityki sprzedaży,
* udział w tworzeniu i realizowaniu planów sprzedaży,
* analiza rynku.
Logo
asystentka dyrektora ds. kluczowych klientów
Dilmah
* buduje i rozwija stałą współpracę z partnerami firmy:
- utrzymuje stałe kontakty z istniejącymi klientami,
*oferowanych przez firmę,
- nadzoruje realizację i wdrożenie rozwiązań u klienta,
- zajmuje się opieką posprzedażową klientów,
* kreuje wizerunek firmy i politykę sprzedaży:
- inicjuje i koordynuje akcje promocyjne przeznaczone dla swoich klientów,
- pomoc przy definiowaniu strategi działań handlowych z obsługiwanymi klientami,
- bierze udział w tworzeniu i realizacji planów sprzedaży,
* monitoruje i analizuje dane rynkowe dotyczące segmentu, konsumentów i działań konkurencji,
* zbiera i analizuje dane dotyczące efektywności podejmowanych działań i na ich podstawie przygotowuje raporty dla kierownictwa pionu sprzedaży,
* współpracuje z innymi osobami w obrębie działu.
Coral Travel Poland
specjalsta dz. produktu
(m.in. współpraca z zagranicznymi partnerami – Egipt, Tunezja, Turcja,
Grecja, Maroko; kompletowanie informacji o produkcie; tłumaczenia;
aktualizacja strony www; współpraca przy tworzeniu materiałów
marketingowych w zakresie contentu (katalogi, ulotki, reklamy); udział
w planowaniu i realizacji kampanii promocyjnych; stała współpraca
ze studiem graficznym, działem IT, marketingiem i działem reklamy;
współpraca przy organizacji targów)
Coral Travel Poland
specjalsta ds. sprzedaży
(m.in. bezpośrednia obsługa klienta; tworzenie oferty handlowej;
monitoring informacji branżowych, współudział w tworzeniu materiałów
promocyjnych)
Logo
• Doradca klienta (obsługa bezpośrednia)
Ipp s.a. – Reserved

Szkolenia i kursy

• Techniki sprzedaży,
• Zarządzanie czasem,
• ISO

Edukacja

Logo
zarządzanie i marketing, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Zainteresowania

• Podróże
• Sport
• Moda

Inne

• Obsługa programów MS Office,
• Obsługa programu Photoshop – podstawowy.
• Obsługa urządzeń biurowych
• Prawo jazdy kat. B
• Obsługa programu Symfonia (sage – handel)

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Coca-Cola
Coca-Cola
Grupa dla miłośników, pracowników - aktualnych byłych przyszłych i dla wszystkich innych których pociąga Coca-Cola...