Marta Michałowska

grafik, projektant
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Identyfikacja wizualna Graphic Design Grafika Illustrator InDesign Logo Design User Experience Projektowanie interfejsu użytkownika Web Design Adobe Photoshop

Doświadczenie zawodowe

Direct Publishing Group
Senior graphic designer
Specjalista w projektowaniu custom publishing.

Projektowanie graficzne w celach:
- budowania wizerunku i rozwijania marek
- zwiększania świadomości marki oraz jej wzmacniania
- pozyskiwania nowych klientów, budowaniu lojalności
- poszerzaniu ofert sprzedażowych, kreacji strefy produktowej
- osiąganiu celów marketingowych, public relations (PR), komunikacyjnych
- komunikacji wewnątrz firmy, służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu, budowaniu kultury firmowej

Tworzenie koncepcji graficznych i projektowanie nowych ekskluzywnych czasopism, magazynów tradycyjnych (papierowych), newsletterów, katalogów, książek, e-magazynów, stron internetowych, materiałów promocyjnych.
Artystyczny nadzór nad projektami nowych magazynów, sesjami fotograficznymi, koordynowanie pracy grafików.
Valkea Media Sp. z o.o.
grafik, designer
Projektowanie nowych czasopism branżowych.
Artystyczny nadzór nad sesjami fotograficznymi oraz nadzór nad projektami powstających magazynów. Kompleksowe przygotowywanie materiałów do druku.
Grupa Agora
zastępca art director, designer, grafik
Projektowanie makiety gazety codziennej „Metro”. Prowadzenie graficzne całych wydań gazety oraz nadzór nad działem graficznym.
Życie Warszawy
dtp
Dom Prasowy, dziennik "Życie Warszawy"
Logo
dtp
Dom Wydawniczy Wolne Słowo, dziennik "Życie"

Edukacja

Logo
psychologia mediów, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika

Grupy

PRASA FIRMOWA W POLSCE
PRASA FIRMOWA W POLSCE
Custom content daje nam możliwość wpływania na zawartość. Klasyczne metody marketingu, reklamy i PR kilkanaście lat temu otrzymały wielkie wsparcie w postaci zaawansowanych rozwiązań marketingowych