Marta Szymańska

starszy specjalista, Telewizja Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Telewizja Polska S.A.
starszy specjalista Zespół ds. Komunikacji Wewnętrznej
Planowanie, prowadzenie i koordynacja działań związanych z kształtowaniem kultury korporacyjnej Spółki we współpracy z Zespołem ds. komunikacji zewnętrznej i jednostkami organizacyjnymi Spółki. Opracowanie i rozpowszechnienie wizji i wartości Spółki wśród pracowników i współpracowników Spółki. Opracowywanie strategii komunikacji wewnętrznej oraz zintegrowanego programu działań komunikacyjnych w zakresie komunikacji wewnętrznej. Prowadzenie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej. Planowanie działalności wydawniczej, informacyjnej i promocyjnej na potrzeby Biura, w zakresie budowania kultury korporacyjnej w Spółce oraz jej realizacja. Planowanie, koordynacja i realizacja wewnętrznych imprez i przedsięwzięć integracyjnych i okolicznościowych, budujących kulturę korporacyjną wewnątrz Spółki, we współpracy z odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi Spółki. Monitorowanie i analizowanie relacji pomiędzy pracownikami a władzami Spółki we współpracy z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Spółki. Wsparcie w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych wewnątrz Spółki w zakresie relacji między pracownikami i władzami Spółki, we współpracy z odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi Spółki. Współpraca z właściwymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi Spółki w celu planowania i prowadzenia spójnej komunikacji korporacyjnej Spółki. Pisanie komunikatów. Codzienny monitoring prasy pod kątem potrzeb Spółki. Przygotowywanie i rozesłanie co tygodniowego e-biuletynu. Przygotowywanie zestawień i analiz prasy i mediów elektronicznych. Udział w pracach kolegiów, komisji, grup problemowych.
Telewizja Polska S.A.
Specjalista Public Relations; Dział PR i Komunikacji Wewnętrznej
Kreowanie pozytywnego obrazu Spółki w relacjach zewnętrznych, budowanie kontaktów z zewnętrznym otoczeniem Spółki. Pomoc w budowaniu pozytywnego obrazu marek antenowych, programowych i innych marek, utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, organizacja spotkań z dziennikarzami, konferencji prasowych i briefingów. Planowanie i nadzór nad działalnością charytatywną i sponsoringową Spółki, koordynacja działalności charytatywnej sponsorskiej i patronackiej według określonej strategii komunikacji marketingowej Spółki. Współpraca w dziedzinie PR z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki. Prowadzenie działalności informacyjnej w zakresie PR, dotyczącej popularyzacji celów i zadań megamarki TVP S.A. jako nadawcy publicznego. Przekazywanie środowiskom opiniotwórczym treści istotnych z punktu widzenia Spółki, przeciwdziałanie niekorzystnym opiniom i koncepcjom formułowanym w otoczeniu TVP, dostarczenie niezbędnych informacji dla środowisk opiniotwórczych, prezentujących cele i zamierzenia TVP S.A. jako nadawcy publicznego.
Logo
Sales Executive
SPI VIDEO Sp. z o.o.
Sprzedaż produktów - nakierowanie na wzrost sprzedaży w sieciach Empik, Media Markt oraz sklepach internetowych. Pozyskiwanie klientów (indywidualnych), prowadzenie negocjacji handlowych, kompleksowe opracowywanie ofert i zawieranie umów, identyfikacja, ocena, rozwój nowych możliwości marketingowych dla produktów. Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych produktów. Raportowanie i monitorowanie sprzedaży w danych sieciach. Aktywna współpraca z innymi działami firmy, organizowanie prezentacji, organizacja i rozliczanie lokalnych akcji reklamowych i promocyjnych, ewentualnie zarządzanie pracą i motywowanie grupy pracowników (magazyn, kierowcy).
Logo
Koordynator ds. promocji kluczowych klientów
AGENCJA REKLAMOWA GEAT OPEN HOUSE i PROMOTION AGENCY NESCCO
Koordynacja akcji promocyjnych na terenie regionu. Rekrutacja, szkolenie i kontrola osób
pracujących przy akcjach, zapewnienie obsługi logistycznej akcji, raportowanie wyników akcji
promocyjnych do centrali Agencji. Reprezentowanie Agencji w kontaktach z Przedstawicielami
Handlowymi Klienta.

Edukacja

Logo
Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstwa, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Marketing spec. Public Relations, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie