Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. poradnictwa zawodowego
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku
• pośrednictwo pracy
• selekcja kandydatów
• doradztwo personalne
• indywidualne poradnictwo zawodowe
• organizowanie, projektowanie i prowadzenie warsztatów z zakresu poradnictwa zawodowego, umiejętności psychospołecznych
• prowadzenie badań losów absolwentów
• tworzenie regulaminów, dokumentów wewnętrznych firmy
• organizowanie, nadzorowanie i zaliczanie studenckich praktyk zawodowych
• przygotowywanie sprawozdań, raportów z działalności Biura Karier
• selekcja kandydatów
• doradztwo personalne
• indywidualne poradnictwo zawodowe
• organizowanie, projektowanie i prowadzenie warsztatów z zakresu poradnictwa zawodowego, umiejętności psychospołecznych
• prowadzenie badań losów absolwentów
• tworzenie regulaminów, dokumentów wewnętrznych firmy
• organizowanie, nadzorowanie i zaliczanie studenckich praktyk zawodowych
• przygotowywanie sprawozdań, raportów z działalności Biura Karier
konsultant ds. zasobów ludzkich
• udzielanie informacji nt. wolnych ofert pracy
• pomoc przy wypełnianiu kwestionariuszy aplikacyjnych, przeprowadzanie testów osobowościowych wśród kandydatów
• prowadzenie selekcji kandydatów na stanowiska niższego szczebla w kraju i za granicą
• rejestracja kandydatów do pracy oraz prowadzenie bazy danych kandydatów
• pomoc przy wypełnianiu kwestionariuszy aplikacyjnych, przeprowadzanie testów osobowościowych wśród kandydatów
• prowadzenie selekcji kandydatów na stanowiska niższego szczebla w kraju i za granicą
• rejestracja kandydatów do pracy oraz prowadzenie bazy danych kandydatów
asystent ds. personalnych
• wykonywanie zadań z zakresu masowej rekrutacji pracowników
• tworzenie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
• przeprowadzenie i opracowanie wyników badań kwestionariuszowych wśród pracowników produkcyjnych firmy
• ewidencjonowanie dokumentacji pracowniczej oraz obsługa programu kadrowego
• prowadzenie Akt Osobowych
• tworzenie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
• przeprowadzenie i opracowanie wyników badań kwestionariuszowych wśród pracowników produkcyjnych firmy
• ewidencjonowanie dokumentacji pracowniczej oraz obsługa programu kadrowego
• prowadzenie Akt Osobowych
Szkolenia i kursy
11.2010-06.2011 „Akademia Mistrzów Treningu: Poziom Profesjonalista”, GT Mentor s.c. Brocławik, Dragosz
25-29.10.2010 „Informacja zawodowa w poradnictwie indywidualnym oraz przeprowadzenie indywidualnej rozmowy doradczej”, Konsorcjum WYG International Sp. z o.o. i partnerzy
06.2010-08.2010 „Zarządzanie zasobami ludzkimi”, Stowarzyszenie EUROPARTNER Akademicki Klub Integracji Europejskiej
21.04.2010 „Zarządzanie projektami”, Europejskie Forum Studentów AEGEE - Białystok
22-26.03.2010 „Poradnictwo grupowe – stosowanie wybranych metod i narzędzi poradnictwa grupowego”, Konsorcjum WYG International Sp. z o.o. i partnerzy
08-12.02.2010 „Planowanie usług i dobieranie wybranych metod i narzędzi poradnictwa indywidualnego”, Konsorcjum WYG International Sp. z o.o. i partnerzy
02.2010-04.2011 Kurs języka angielskiego na poziomie Upper-intermediate, OVEY Centrum Promocji i Edukacji Okrasiński i Bagiński Sp.j.
02.2010-09.2010 Kurs z zakresu umiejętności psychospołecznych, Studio Kreatywności „CREOS” Beata Skowrońska
11.2009-03.2010 „Polityka równości płci dla instytucji rynku pracy”, PSDB Sp. z o.o. na zlecenie Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich
18.06.2009 Warsztat prezentujący metodę „Action Learning”, Nina Dragosz
30.04.2009 „Coaching metodą TROP”, Grupa TROP
23.04.2009 „Profesjonalna obsługa klienta”, Stowarzyszenie Kuźnia Telentów
19.02.2009 „Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy w Internecie”, Grupa Pracuj Sp. z o.o.
30-31.10.2008 „Psychologia perswazji i skuteczne porozumiewanie się w życiu zawodowym i prywatnym”, Centrum NLP
03.06.2008 „Jak przygotować skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne?”, Grupa Pracuj Sp. z o.o.
19-20.05.2008 „Microsoft Excel – zaawansowany”, COMBIDATA Poland Sp. z o.o.
19.04.2008 „Organizacja pracy własnej w czasie, czyli planowanie działań i ustalanie priorytetów”, Grupa Konsultacyjna
08-09.04.2008 „Skuteczna rekrutacja – intuicja, nauka czy sztuka?”, KDK INFO
26-28.03.2008 „Kierunki działań na rzecz równowagi praca – życie – rodzina w Polsce”, Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku
17-19.03.2008 „Zarządzanie szkoleniami”, Berndson
13-14.12.2007 „Proces skutecznej selekcji i rekrutacji pracowników”, Berndson
07.12.2007 „Dokumentowanie Systemu Zarządzania Jakością", MCH CONSULTING
04.12.2007 „Elastyczne formy pracy w praktyce”, Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku
30.11.2007 "System Zarządzania Jakością wg wymagań normy ISO 9001:2000", MCH CONSULTING
20.11.2007 „Efektywne sposoby motywowania pracowników – aspekty podatkowe i ZUS”, Wasza Żywieniowa Polska Sp. z o.o.
10.2007 – 06.2008 Kurs języka angielskiego na poziomie Intermediate, Open Education Group
09.2006-11.2006 „Asystent personalno-księgowy”, Zakład Kształcenia i Doradztwa Ekonomicznego
25-29.10.2010 „Informacja zawodowa w poradnictwie indywidualnym oraz przeprowadzenie indywidualnej rozmowy doradczej”, Konsorcjum WYG International Sp. z o.o. i partnerzy
06.2010-08.2010 „Zarządzanie zasobami ludzkimi”, Stowarzyszenie EUROPARTNER Akademicki Klub Integracji Europejskiej
21.04.2010 „Zarządzanie projektami”, Europejskie Forum Studentów AEGEE - Białystok
22-26.03.2010 „Poradnictwo grupowe – stosowanie wybranych metod i narzędzi poradnictwa grupowego”, Konsorcjum WYG International Sp. z o.o. i partnerzy
08-12.02.2010 „Planowanie usług i dobieranie wybranych metod i narzędzi poradnictwa indywidualnego”, Konsorcjum WYG International Sp. z o.o. i partnerzy
02.2010-04.2011 Kurs języka angielskiego na poziomie Upper-intermediate, OVEY Centrum Promocji i Edukacji Okrasiński i Bagiński Sp.j.
02.2010-09.2010 Kurs z zakresu umiejętności psychospołecznych, Studio Kreatywności „CREOS” Beata Skowrońska
11.2009-03.2010 „Polityka równości płci dla instytucji rynku pracy”, PSDB Sp. z o.o. na zlecenie Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich
18.06.2009 Warsztat prezentujący metodę „Action Learning”, Nina Dragosz
30.04.2009 „Coaching metodą TROP”, Grupa TROP
23.04.2009 „Profesjonalna obsługa klienta”, Stowarzyszenie Kuźnia Telentów
19.02.2009 „Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy w Internecie”, Grupa Pracuj Sp. z o.o.
30-31.10.2008 „Psychologia perswazji i skuteczne porozumiewanie się w życiu zawodowym i prywatnym”, Centrum NLP
03.06.2008 „Jak przygotować skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne?”, Grupa Pracuj Sp. z o.o.
19-20.05.2008 „Microsoft Excel – zaawansowany”, COMBIDATA Poland Sp. z o.o.
19.04.2008 „Organizacja pracy własnej w czasie, czyli planowanie działań i ustalanie priorytetów”, Grupa Konsultacyjna
08-09.04.2008 „Skuteczna rekrutacja – intuicja, nauka czy sztuka?”, KDK INFO
26-28.03.2008 „Kierunki działań na rzecz równowagi praca – życie – rodzina w Polsce”, Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku
17-19.03.2008 „Zarządzanie szkoleniami”, Berndson
13-14.12.2007 „Proces skutecznej selekcji i rekrutacji pracowników”, Berndson
07.12.2007 „Dokumentowanie Systemu Zarządzania Jakością", MCH CONSULTING
04.12.2007 „Elastyczne formy pracy w praktyce”, Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku
30.11.2007 "System Zarządzania Jakością wg wymagań normy ISO 9001:2000", MCH CONSULTING
20.11.2007 „Efektywne sposoby motywowania pracowników – aspekty podatkowe i ZUS”, Wasza Żywieniowa Polska Sp. z o.o.
10.2007 – 06.2008 Kurs języka angielskiego na poziomie Intermediate, Open Education Group
09.2006-11.2006 „Asystent personalno-księgowy”, Zakład Kształcenia i Doradztwa Ekonomicznego
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Inne
Zainteresowania
Organizacje
uczestnictwo w spotkaniach podlaskiego oddziału Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami (2008r. - 2010r.)
Inne
prawo jazdy kat. B (czynne od 2001r.)
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Akademickie Biura Karier
Grupa powstała z myślą o wszystkich, którzy są związani z Akademickimi Biurami Karier - kariera, praca, rozwój zawodowy, rynek pracy.
Amazing Events
Amazing Events to grupa która ma na celu promowanie i zbieranie koncepcji ciekawych eventów. info@AmazingEvents.pl
Animator czasu wolnego
Forum dla osób, które pracowały lub chcą pracować jako animatorzy czasu wolnego.
ARCHITEKTURA WNęTRZ
marzysz o przestrzeni w której będziesz " u siebie", jak to zrobić aby miejsce w którym mieszkasz odpowiadało Twoim potrzebom? zapytaj... a może właśnie tu znajdziesz pomysły oraz inspiracje dla swoje