Marta Gajowniczek

Organizacyjnie z pomysłem, komunikatywnie, skutecznie do celu.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Trade Marketing Manager PL + CEE
A+E Networks
Bieżąca współpraca z operatorami w Polsce i aktywnie w 6 krajach regionu CEE w celu promowania contentu kanałów tv z portfolio firmy i budowania świadomości marek - realizacja wspólnych kampanii B2C. Wspólne akcje wspierające sprzedaż w PoS oraz Call Center – eventy, konkursy, szkolenia, prezentacje e-learning, mailingi i akcje specjalne adresowane do pracowników domów mediowych. Szeroki zakres działań B2B dla wsparcia budowania relacji biznesowych z Klientami, w tym organizacja eventów B2B oraz B2C, okazjonalne wysyłki kreatywne itp., produkcje gadżetów i wszelkich materiałów reklamowych.
SPI International Polska
Marketing Manager CEE
Opracowanie i realizacja działań B2C oraz PR promujących kanały tv z portfolio SPI, jak również trade marketingowych w bezpośredniej współpracy z affiliatami na rynkach: bułgarskim, krajów ex-Yugo, tureckim oraz rosyjskim. Bieżąca współpraca z agentami dystrybucyjnymi na w/w rynkach. Organizacja obecności SPI podczas targów branżowych (MIPTV i MIPCOM oraz regionalnych), przygotowywanie dedykowanych materiałów promocyjnych, akcje specjalne do widzów kanałów tv z portfolio SPI.
Logo
Project Manager ds. Promocji
Grupa Zwierciadło / Fundacja Zwierciadło
Organizacja promocji w mediach trasy koncertowej Młodej Polskiej Filharmonii – nawiązanie współpracy patronackiej z mediami o tematyce kulturalnej i ogólnopolskimi oraz instytucjami kulturalnymi, negocjowanie świadczeń wzajemnych i realizacja, opracowanie materiałów reklamowych dla projektu i współpraca z grafikami; realizacja kampanii radiowej; PR.
Logo
PR & Event Manager / Marketing & Sales Manager
FENOMEM Sp. z o. o. oraz MARINE WAY
WSPÓŁPRACA Z FENOMEM - Digital Natives Agency (od 11.2014) - PR Manager
Opracowanie i realizacja komunikacji PR agencji, kontakty z mediami branżowymi, expert positioning i przygotowywanie artykułów eksperckich, działań z zakresu employer branding, case studies i udziału w branżowych konkursach kampanii reklamowych, organizacja wystąpień podczas konferencji branżowych.


WSPÓŁPRACA Z FIRMĄ: MARINE WAY, Speedyacht.pl (od 06.2014) - Marketing & Sales Manager
Działania reklamowe, PR i sprzedaż produktów z oferty firmy - dystrybutora na Polskę, organizacja obecności i reprezentowanie firmy podczas targów branżowych (w Polsce i za granicą) oraz innych wydarzeń w Polsce z udziałem klientów - żeglarzy, armatorów oraz producentów jachtów; analiza rynku i konkurencji; rozwijanie oferty produktowej firmy, bieżąca współpraca ze sklepami i promocja produktów w punktach sprzedaży, przygotowywanie materiałów marketingowych. Opracowanie nowej marki i strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej nowych modeli jachtów Volant Yachts.

WSPÓŁPRACA Z FEDERACJĄ SZKÓŁ ŻEGLARSKICH ISSA (2014) - Project Manager
Organizacja cyklu eventów żeglarskich w miejscowościach nadmorskich i na śródlądziu: opracowanie scenariuszy poszczególnych wydarzeń, współpraca z przedstawicielami działów promocji miast i portów, opracowywanie i kontrola budżetu, wyszukiwanie partnerów lokalnych do barterowej współpracy, promocja, produkcja materiałów promocyjnych, współpraca ze sponsorami, organizacja regat.
Działania PR - w mediach branżowych oraz instytucjach lokalnych, wśród szkół żegl. w Polsce i na świecie, organizacja obecności i promocji oraz reprezentowanie ISSA podczas targów Wiatr i Woda.
o2 sp. z o. o.
Specjalista ds. promocji i marketingu
Planowanie i realizacja strategii działań promocyjnych na rzecz serwisów internetowych Grupy o2; prowadzenie komunikacji PR w mediach branżowych; realizacja kampanii reklamowych (TV, radio, prasa, internet) i projektów partnerskich, także barterowych; komunikacja wewnętrzna, organizacja eventów B2B wg potrzeb biura reklamy.
Eurozet
Brand & PR Manager Chilli ZET
Przygotowanie i realizacja strategii komunikacji marketingowej marki w zakresie kampanii reklamowych i PR w mediach oraz projektów skierowanych bezpośrednio do grupy docelowej słuchaczy; współpraca z wydawnictwami i wytwórnią fonograficzną – opracowanie i produkcja kolejnych edycji kompilacji muzycznych radia oraz planowanie i egzekucja działań promujących płyty w mediach i punktach sprzedaży; prowadzenie projektów PR-crossmediowych oraz patronackich - eventowych oraz wydarzeń kulturalnych; negocjacje warunków współpracy/świadczeń z partnerami; PR zewnętrzny i wewnętrzny marki; współpraca z agencjami reklamowymi; współpraca z redakcją i anteną; zarządzanie 2-os. zespołem.
Realizacje na rzecz Radia ZET: organizacja uroczystej Gali wręczenia Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2011 – opracowanie scenariusza, współpraca z reżyserem i scenografem, dostawcą nagłośnienia i oświetlenia, organizacja transmisji tv, opracowanie i nadzór nad produkcją materiałów graficznych oraz prezentacji multimedialnych; produkcje gadżetów; organizacja imprezy jubileuszowej Radia ZET dla ok. 500 gości.
Działania na rzecz RRM – domu sprzedaży radia: opracowanie strategii komunikacji i działań RRM kierowanych do klientów reklamowych Eurozet B2B, realizacja kampanii reklamowej RRM w 2011 roku.
Omnicom Media Group
PR & Communication Manager
Współpraca z mediami: prowadzenie biura prasowego spółek Grupy; opracowywanie dedykowanych materiałów dla dziennikarzy oraz case studies, expert positioning w mediach branżowych; monitoring;
Aktywności adresowane do Klientów i partnerów firmy: organizacja eventów (konferencje, wydarzenia branżowe, promocja OMD jako pracodawcy wśród studentów); organizacja okazjonalnych wysyłek do Klientów i partnerów biznesowych; opracowywanie i produkcja materiałów graficznych i multimedialnych promujących spółki Grupy, także do udziału w przetargach; budowa, tworzenie treści i aktualizacja stron www spółek Grupy;
Działania dla Klientów wewnętrznych: organizacja wyjazdów integracyjnych i spotkań specjalnych; organizowanie konkursów wewnętrznych; wsparcie organizacyjne dla działu HR; nadzór nad komunikacją wewnętrzną i opracowanie zasad etyki pracowników Grupy OMG; wsparcie w przygotowywaniu zgłoszeń do konkursów branżowych; współpraca międzynarodowa z centralą sieci Omnicom oraz organizacjami branżowymi; zarządzanie 2-3-osobowym zespołem.
Havas PR Warsaw
Account Executive --> Specialist --> Senior Specialist
Realizacja projektów z zakresu PR wewnętrznego i korporacyjnego [Euro RSCG, V&S Luksusowa] – prowadzenie biura prasowego, expert positioning w mediach branżowych; opracowanie szaty graficznej i redakcja newslettera wewn.; prowadzenie strony internetowej;
Współtworzenie strategii i realizacja projektów Brand PR dla marek Premium, m.in.: After Eight, Absolut oraz Luksusowa, Peroni Nastro Azzurro, Pilsner Urquell, Kartell, Nestlé Lody, Harley-Davidson – media relations, przygotowywanie informacji prasowych i dedykowanych materiałów dla dziennikarzy; przygotowywanie i produkcja materiałów graficznych oraz gadżetów; organizacja konkursów w mediach, organizacja eventów (konferencje, wernisaże, pokazy mody, show room, sesje fotograficzne, kreatywne wysyłki promocyjne); współpraca z celebrytami.

Edukacja

Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski - Podyplomowe Studium Public Relations
Logo
Marketing i Zarządzanie / Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, magisterskie
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczosci i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Żeglarstwo i inne formy energetycznych aktywności

Inne

Prawo jazdy kat. B
Patent żeglarski - Żeglarz jachtowy

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Dziewczyny w krótkich włosach
Dziewczyny w krótkich włosach
Grupa zrzeszająca dziewczyny, które mają krótkie fryzury
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
PR
PR
Grupa Public Relations