Marta Dec

fanatyczka CSR i entuzjastka PR

Wypowiedzi

  • Marta Dec
    Wpis na tablicy
    Szukasz pracy?
    Jeśli tak, to sprawdź, bo może właśnie Ciebie szuka jedna z z największych i najaktywniej działających firm na rynku odszkodowań w Polsce!
    Zachęcam do aplikowania na stanowisko:
    Specjalista ds. marketingu i sprzedaży.
    W przypadku ewentualnych pytań śmiało pisz do mnie :)
    Ogłoszenie o pracę - Specjalista ds. marketingu i sprzedaży:
    http://www.goldenline.pl/praca/oferta/specjalista-ds-m...
    • 29.03.2016, 18:13
  • Marta Dec
    Wpis na grupie Legnica w temacie Szukasz pracy? Do objęcia stanowisko REFERENTA - Legnica
    2.12.2015, 13:23

    Witajcie,
    w imieniu firmy Centrum Odszkodowań DRB​, w której pracuję, czyli jednej z największych i najaktywniej działających firm na rynku odszkodowań w Polsce, obecnie poszukuję pracownika na stanowisko REFERENTA.

    Miejsce pracy: Legnica
    Gdzie: Centrum Odszkodowań DRB
    Kto: REFERENT
    Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie oraz premię związaną z efektami pracy, możliwości rozwoju i awansu w miłej, przyjaznej atmosferze.

    CV wyślij na adres ➡ rekrutacja@drb.pl
    Więcej szczegółów ➡ Zobacz ogłoszenie

    Zachęcam do aplikowania!
    W przypadku ewentualnych pytań pozostaję także do Waszej dyspozycji na prv.

  • Marta Dec
    Wpis na grupie Poszukiwany człowiek w temacie Szukasz pracy? Do objęcia stanowisko REFERENTA - Legnica
    2.12.2015, 13:21

    Witajcie,
    w imieniu firmy Centrum Odszkodowań DRB​, w której pracuję, czyli jednej z największych i najaktywniej działających firm na rynku odszkodowań w Polsce, obecnie poszukuję pracownika na stanowisko REFERENTA.

    Miejsce pracy: Legnica
    Gdzie: Centrum Odszkodowań DRB
    Kto: REFERENT
    Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie oraz premię związaną z efektami pracy, możliwości rozwoju i awansu w miłej, przyjaznej atmosferze.

    CV wyślij na adres ➡ rekrutacja@drb.pl
    Więcej szczegółów ➡ Zobacz ogłoszenie

    Zachęcam do aplikowania!
    W przypadku ewentualnych pytań pozostaję także do Waszej dyspozycji na prv.

  • Marta Dec
    Wpis na grupie CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców w temacie Możliwości dokształcenia się z zakresu CSR?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców

  • Marta Dec
    Wpis na tablicy
    Koniec tegorocznej edycji Akademii Odpowiedzialnego Biznesu, ale wspomnienia, nowe znajomości i wiedza pozostają... Zachęcam wszystkich do wzięcia udziału w AOB w kolejnej edycji już w przyszłym roku.
    • 15.05.2011, 20:10
  • Marta Dec
    Wpis na grupie Easy event w temacie Jak ułatwić organizację eventu i podnieść jego rangę?
    1.03.2011, 22:15

    Mi na myśl przychodzą transmisje online, o których wspomniałeś oraz multimedialne podłogi czy też screen fog - jako elementy na pewno wzbogacające eventy. Teraz nie wystarczy zorganizować dobrego wydarzenia, teraz trzeba zrobić coś, co utkwi w pamięci uczestników. Świetnym rozwiązaniem jest również Augmented Reality, który coraz częściej jest wykorzystywany podczas eventów marketingowych.

  • Marta Dec
    Wpis na grupie EKO w temacie Ciekawostki Ekologii w Obiektywie - dowiedz się, jak...
    2.07.2010, 11:52

    No proszę, ciekawe informacje. Nie zdawałam sobie nawet z tego spawy :)

  • Marta Dec
    Wpis na grupie PR w temacie CSR a tradycja
    16.04.2010, 12:10

    przyłączam się do tematu Ewy, gdyż również szukam ciekawych przykładów, badań, art.etc. z zakresu CSR - polskich, ale i nie tylko firm, któe właśnie podejmują działania z zakresu CSR... chcę pisać prace na ten temat, troszkę już poszukałam inf. na ten temat, ale zawsze wszystkie spostrzeżenia się przydadzą; pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelką pomoc;

  • Marta Dec
    Wpis na grupie Młody PR w temacie SZKOLENIE Z MEDIA RELATIONS

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR

  • Marta Dec
    Wpis na grupie Młody PR w temacie Pierwszy Zjazd Młodych Entuzjastów PR

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR

  • Marta Dec
    Wpis na grupie Młody PR w temacie Pierwszy Zjazd Młodych Entuzjastów PR

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR

  • Marta Dec
    Wpis na grupie Młody PR w temacie Portal Spraw Zagranicznych / Wspólpraca z USA

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR

  • Marta Dec
    Wpis na grupie Młody PR w temacie PR dla Towarzystwa Brata Alberta

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR

  • Marta Dec
    Wpis na grupie Polskie Public Relations w temacie List otwarty Związku Firm Public Relations - podpisz...
    31.10.2009, 23:18

    Podpisuję się dwoma rękoma i nogami (chyba, że można więcej to też nie pogardzę:p)pod tym listem:)

  • Marta Dec
    Wpis na grupie Kreatywna reklama w temacie reklama Heyah
    30.10.2009, 12:40

    Co sądzicie na temat nowatorskiej reklamy Heyah pt."Nie tolerujemy kruczków"? Oraz jak rozpatrujecie się na akcje angażujące internautów to współpracy... Chodzi mi mianowicie o konkurs jaki właśnie Heyah ogłosiła w związku ze swoją reklamą na Fotce.pl (dla zainteresowanych: http://www.fotka.pl/klan/5224/Heyah/), aby ułożyć drugą część piosenki reklamowej? Czy firmy za bardzo się nami nie wysługują? Czy też odwrotnie - popieracie tego typu zabawy? Czekam na opinie:)Marta Dec edytował(a) ten post dnia 30.10.09 o godzinie 12:42

  • Marta Dec
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie brandy na portalach społecznościowych, dobrze czy...
    30.10.2009, 12:23

    Jakie jest wasze zdanie na temat pojawiających się brandów na serwisach społecznościowych?

    Realia są takie, że obecnie wizerunek stał się niezwykle istotny. Osoby zarządzające firmami mają na szczęście coraz większą świadomość korzyści z tego tytułu i coraz częściej aktywnie nad nim pracują. Jak to robią? Bardzo popularną formą stały się portale społecznościowe, blogi i mikroblogi, gdzie firmy zakładają własne profile - dla przykładu Wedel czy Heyah na Fotce.pl, które za pośrednictwem ostatnio wprowadzonej funkcji (tzw. Klanów Produktowych) starają się zrzeszyć wokół siebie miłośników swojej marki. Jednak Fotka nie jest odosobniona od tego typu akcji, bo praktycznie większość portali społecznościowych oferuje taką opcję.

    Obecnie, firm na tego typu serwisach przybywa z dnia na dzień. Dlaczego? No cóż, to właśnie tam najlepiej stworzyć własną społeczność i budować znany, lubiany i przystępny dla grup docelowych (konsumenckich) wizerunek danej firmy.

    Jak wy się rozpatrujecie na tego typu kreację wizerunkową danego brandu?Marta Dec edytował(a) ten post dnia 30.10.09 o godzinie 12:24

  • Marta Dec
    Wpis na grupie Kreatywna reklama w temacie Ciekawe pomysły na promocję szkoły
    30.10.2009, 12:08

    Michał Staniszewski:
    Witam serdecznie,

    Czy macie może Państwo pomysły, w jaki sposób skutecznie zwiększyć rekrutację w szkole policealnej, poprzez ciekawe działania marketingowe?
    Czy może w swoich codziennych zajęciach wykorzystaliście Państwo już pomysły, które mogły by się sprawdzić akurat w rekrutacji do szkoły? Jeszcze inaczej... jakimi kryteriami kierowali byście się Państwo, przy wyborze szkoły policealnej.

    Zapraszam do dyskusji.

    Ja proponuję iść w społeczny trend jakim są portale społecznościowe, blogi i mikroblogi... Można założyć profil szkoły np. na Fotce.pl (ze względu między innymi na użytkowników portalu- często ludzie młodzi- w wieku szkolnym), która ostatnio wprowadziła tzw. klany produktowe, dzięki którym można skupić sporą grupę użytkowników wokół siebie. Oczywiście ważne jest zarządzanie profilem, który zamieścisz czy na Fotce czy Facebooku czy innym portalu. Należy go systematycznie prowadzić, aktualizować, informować użytkowników o nowych wiadomościach ze szkoły, ich działaniach, co Wasza szkoła oferuje, jakie kierunki, specjalizacje itp. Ciekawie byłoby zorganizować jakiś tematyczny konkurs. Szkoła może prowadzić również swój blog. Wszystkie te zabiegi spowodują, ze szkoła stanie się spostrzegana jako nowoczesna (bo korzysta z nowości sieciowych), bardziej przystępna użytkownikowi i kreatywna. Może ten zabieg w połączeniu z waszymi działaniami (bo sądzę, że jakieś prowadzicie) przyniesie większe rezultaty na wypromowanie waszego wizerunku.

  • Marta Dec
    Wpis na grupie Marketing Interaktywny w temacie jar rozreklamować nowy serwis (portal)

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing Interaktywny

  • Marta Dec
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie budowanie marki w internecie
    29.10.2009, 13:00

    Zastanawia mnie jak według Was wygląda budowanie marki lub jej odświeżanie w Internecie...Co jest podstawą i na czym bazować?

    Według mnie każda firma w dzisiejszych (chociaż i wcześniejszych) czasach marzy by jej brand był widoczny i znany dla jak najszerszego grona odbiorców. Ale jak to zrobić? To kluczowe pytanie, na które można by pisać poematy i zapewne nikt by nie doszedł do satysfakcjonującej odpowiedzi, ale to nie o to chodzi. Bo nie ma jednej drugi, którą należy podążać… trzeba być w swoich działaniach kreatywnym. Ale może warto zacząć właśnie od stworzenia społeczności, która byłaby ich podwaliną?

    Co wy na to? Czy pierwszym krokiem do budowania marki jest właśnie społeczność, czyli dobrze stargetowana grupa docelowa? Czy dzisiejszy trend jakim są portale społecznościowe, gdzie można zakładać własne konta firmowe (jak na GoldenLinie) czy jak od niedawna tworzyć Klany Produktowe na Fotce.pl i wypowiadać się na nich, zapraszać potencjalnych klientów (internetowych znajomych) do siebie, to najlepszy sposób, aby stworzyć lojalną społeczność marki? Lub, jakie też widzicie inne rozwiązania i propozycje? Czekam na konkrety…Marta Dec edytował(a) ten post dnia 29.10.09 o godzinie 13:02

  • Marta Dec
    Wpis na grupie Młody PR w temacie Najbliższe spotkanie - tablica inormacyjna

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do