Wypowiedzi
-
Szukasz pracy?
Jeśli tak, to sprawdź, bo może właśnie Ciebie szuka jedna z z największych i najaktywniej działających firm na rynku odszkodowań w Polsce!
Zachęcam do aplikowania na stanowisko:
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży.
W przypadku ewentualnych pytań śmiało pisz do mnie :)
Ogłoszenie o pracę - Specjalista ds. marketingu i sprzedaży:
http://www.goldenline.pl/praca/oferta/specjalista-ds-m...- 29.03.2016, 18:13
-
Witajcie,
w imieniu firmy Centrum Odszkodowań DRB, w której pracuję, czyli jednej z największych i najaktywniej działających firm na rynku odszkodowań w Polsce, obecnie poszukuję pracownika na stanowisko REFERENTA.
Miejsce pracy: Legnica
Gdzie: Centrum Odszkodowań DRB
Kto: REFERENT
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie oraz premię związaną z efektami pracy, możliwości rozwoju i awansu w miłej, przyjaznej atmosferze.
CV wyślij na adres ➡ rekrutacja@drb.pl
Więcej szczegółów ➡ Zobacz ogłoszenie
Zachęcam do aplikowania!
W przypadku ewentualnych pytań pozostaję także do Waszej dyspozycji na prv. -
Witajcie,
w imieniu firmy Centrum Odszkodowań DRB, w której pracuję, czyli jednej z największych i najaktywniej działających firm na rynku odszkodowań w Polsce, obecnie poszukuję pracownika na stanowisko REFERENTA.
Miejsce pracy: Legnica
Gdzie: Centrum Odszkodowań DRB
Kto: REFERENT
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie oraz premię związaną z efektami pracy, możliwości rozwoju i awansu w miłej, przyjaznej atmosferze.
CV wyślij na adres ➡ rekrutacja@drb.pl
Więcej szczegółów ➡ Zobacz ogłoszenie
Zachęcam do aplikowania!
W przypadku ewentualnych pytań pozostaję także do Waszej dyspozycji na prv. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
-
Koniec tegorocznej edycji Akademii Odpowiedzialnego Biznesu, ale wspomnienia, nowe znajomości i wiedza pozostają... Zachęcam wszystkich do wzięcia udziału w AOB w kolejnej edycji już w przyszłym roku.
- 15.05.2011, 20:10
-
Mi na myśl przychodzą transmisje online, o których wspomniałeś oraz multimedialne podłogi czy też screen fog - jako elementy na pewno wzbogacające eventy. Teraz nie wystarczy zorganizować dobrego wydarzenia, teraz trzeba zrobić coś, co utkwi w pamięci uczestników. Świetnym rozwiązaniem jest również Augmented Reality, który coraz częściej jest wykorzystywany podczas eventów marketingowych.
-
No proszę, ciekawe informacje. Nie zdawałam sobie nawet z tego spawy :)
-
przyłączam się do tematu Ewy, gdyż również szukam ciekawych przykładów, badań, art.etc. z zakresu CSR - polskich, ale i nie tylko firm, któe właśnie podejmują działania z zakresu CSR... chcę pisać prace na ten temat, troszkę już poszukałam inf. na ten temat, ale zawsze wszystkie spostrzeżenia się przydadzą; pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelką pomoc;
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR
-
Podpisuję się dwoma rękoma i nogami (chyba, że można więcej to też nie pogardzę:p)pod tym listem:)
-
Co sądzicie na temat nowatorskiej reklamy Heyah pt."Nie tolerujemy kruczków"? Oraz jak rozpatrujecie się na akcje angażujące internautów to współpracy... Chodzi mi mianowicie o konkurs jaki właśnie Heyah ogłosiła w związku ze swoją reklamą na Fotce.pl (dla zainteresowanych: http://www.fotka.pl/klan/5224/Heyah/), aby ułożyć drugą część piosenki reklamowej? Czy firmy za bardzo się nami nie wysługują? Czy też odwrotnie - popieracie tego typu zabawy? Czekam na opinie:)Marta Dec edytował(a) ten post dnia 30.10.09 o godzinie 12:42
-
Jakie jest wasze zdanie na temat pojawiających się brandów na serwisach społecznościowych?
Realia są takie, że obecnie wizerunek stał się niezwykle istotny. Osoby zarządzające firmami mają na szczęście coraz większą świadomość korzyści z tego tytułu i coraz częściej aktywnie nad nim pracują. Jak to robią? Bardzo popularną formą stały się portale społecznościowe, blogi i mikroblogi, gdzie firmy zakładają własne profile - dla przykładu Wedel czy Heyah na Fotce.pl, które za pośrednictwem ostatnio wprowadzonej funkcji (tzw. Klanów Produktowych) starają się zrzeszyć wokół siebie miłośników swojej marki. Jednak Fotka nie jest odosobniona od tego typu akcji, bo praktycznie większość portali społecznościowych oferuje taką opcję.
Obecnie, firm na tego typu serwisach przybywa z dnia na dzień. Dlaczego? No cóż, to właśnie tam najlepiej stworzyć własną społeczność i budować znany, lubiany i przystępny dla grup docelowych (konsumenckich) wizerunek danej firmy.
Jak wy się rozpatrujecie na tego typu kreację wizerunkową danego brandu?Marta Dec edytował(a) ten post dnia 30.10.09 o godzinie 12:24 -
Michał Staniszewski:
Witam serdecznie,
Czy macie może Państwo pomysły, w jaki sposób skutecznie zwiększyć rekrutację w szkole policealnej, poprzez ciekawe działania marketingowe?
Czy może w swoich codziennych zajęciach wykorzystaliście Państwo już pomysły, które mogły by się sprawdzić akurat w rekrutacji do szkoły? Jeszcze inaczej... jakimi kryteriami kierowali byście się Państwo, przy wyborze szkoły policealnej.
Zapraszam do dyskusji.
Ja proponuję iść w społeczny trend jakim są portale społecznościowe, blogi i mikroblogi... Można założyć profil szkoły np. na Fotce.pl (ze względu między innymi na użytkowników portalu- często ludzie młodzi- w wieku szkolnym), która ostatnio wprowadziła tzw. klany produktowe, dzięki którym można skupić sporą grupę użytkowników wokół siebie. Oczywiście ważne jest zarządzanie profilem, który zamieścisz czy na Fotce czy Facebooku czy innym portalu. Należy go systematycznie prowadzić, aktualizować, informować użytkowników o nowych wiadomościach ze szkoły, ich działaniach, co Wasza szkoła oferuje, jakie kierunki, specjalizacje itp. Ciekawie byłoby zorganizować jakiś tematyczny konkurs. Szkoła może prowadzić również swój blog. Wszystkie te zabiegi spowodują, ze szkoła stanie się spostrzegana jako nowoczesna (bo korzysta z nowości sieciowych), bardziej przystępna użytkownikowi i kreatywna. Może ten zabieg w połączeniu z waszymi działaniami (bo sądzę, że jakieś prowadzicie) przyniesie większe rezultaty na wypromowanie waszego wizerunku. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing Interaktywny
-
Zastanawia mnie jak według Was wygląda budowanie marki lub jej odświeżanie w Internecie...Co jest podstawą i na czym bazować?
Według mnie każda firma w dzisiejszych (chociaż i wcześniejszych) czasach marzy by jej brand był widoczny i znany dla jak najszerszego grona odbiorców. Ale jak to zrobić? To kluczowe pytanie, na które można by pisać poematy i zapewne nikt by nie doszedł do satysfakcjonującej odpowiedzi, ale to nie o to chodzi. Bo nie ma jednej drugi, którą należy podążać… trzeba być w swoich działaniach kreatywnym. Ale może warto zacząć właśnie od stworzenia społeczności, która byłaby ich podwaliną?
Co wy na to? Czy pierwszym krokiem do budowania marki jest właśnie społeczność, czyli dobrze stargetowana grupa docelowa? Czy dzisiejszy trend jakim są portale społecznościowe, gdzie można zakładać własne konta firmowe (jak na GoldenLinie) czy jak od niedawna tworzyć Klany Produktowe na Fotce.pl i wypowiadać się na nich, zapraszać potencjalnych klientów (internetowych znajomych) do siebie, to najlepszy sposób, aby stworzyć lojalną społeczność marki? Lub, jakie też widzicie inne rozwiązania i propozycje? Czekam na konkrety…Marta Dec edytował(a) ten post dnia 29.10.09 o godzinie 13:02 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Młody PR