Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Project Manager
Obsługa klientów w tym projektowanie i koordynacja prac nad programami CRM, projektowanie i koordynacja prac nad działaniami promocyjnymi (w tym m. in. stworzenie strategii programu CRM, integracja aktywności interaktywnych (na www), IT oraz działu baz danych, współpraca z vendorami SMS, współpraca z agencjami reklamowymi przy projektowaniu materiałów drukowanych, produkcja materiałów drukowanych, współpraca z firmami produkującymi gadżety reklamowe).
Główni klienci: Mars Polska Sp. z.o.o. (Pedigree, Whiskas, Frolic, Sheba, Uncle Bens), Storck Polska (Mamba), L'Oreal Polska (Vichy Laboratoires)
Główni klienci: Mars Polska Sp. z.o.o. (Pedigree, Whiskas, Frolic, Sheba, Uncle Bens), Storck Polska (Mamba), L'Oreal Polska (Vichy Laboratoires)
Client Service Director
Pozyskiwanie klientów do programu Skarb Malucha (przygotowywanie prezentacji, sporządzanie ofert sprzedażowych); sprzedaż powierzchni reklamowej w poradniku „Pierwszy rok razem”; obsługa klientów; koordynacja dystrybucji pakietów „Skarb Malucha” (zarządzanie grupą 4 przedstawicieli regionalnych); przygotowanie opakowań zestawów „Skarb Malucha”; przygotowywanie do druku poradników „Pierwszy rok razem”; raportowanie do przełożonych.
Główni klienci: Procter&Gamble Operations Polska, Reckitt Benckiser Polska, Edipresse Polska, Nestlé Polska, HiPP Polska, Unilever Polska, Compensa Życie, GlaxoSmithKline.
Główni klienci: Procter&Gamble Operations Polska, Reckitt Benckiser Polska, Edipresse Polska, Nestlé Polska, HiPP Polska, Unilever Polska, Compensa Życie, GlaxoSmithKline.
Project Manager
Zarządzanie programem sprzedaży bazy danych - główni klienci: Reader’s Digest, Egmont Polska, HPS, Commercial Union Polska, Mediadress Polonia; obsługa klientów w ramach akcji direct mailingowych - główni klienci: Nestlé Polska, HiPP Polska; pozyskiwanie klientów do akcji promocyjnych; obsługa akcji promocyjnych - główni klienci: Nestlé Polska, Alima-Gerber.
Project Manager
Budowa i realizacja strategii marketingowej dla następujących produktów: Sudocrem, Infacol, Woodward’s Gripe Water; wprowadzenie na rynek nowego produktu - Deep Heat
Promotion Manager
Wprowadzenie i obsługa programu motywacyjnego dla aptek i hurtowni famaceutycznych “Nepentomania”.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie zespołem projektowym (25-26.05.2009)
Finanse w projekcie w oparciu o PMI-PMBOK (16-17.03.2009)
Zarządzanie projektami w oparciu o metodykę PMI-PMBOK (24-25.02.2009)
Finanse w projekcie w oparciu o PMI-PMBOK (16-17.03.2009)
Zarządzanie projektami w oparciu o metodykę PMI-PMBOK (24-25.02.2009)
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Prawo autorskie w praktyce
prawne aspekty działalności wydawniczej, reklamowej, produkcji filmów reklamowych i fabularnych.