Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Przedstawiciel ds. Sprzedaży & Koordynator Sieci Serwisowej
Ogólnie:
- Budowanie bazy klientów
- Poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży
- Dbanie o dobre, długofalowe relacje z kontrahentami
- Rozwój sprzedaży oraz zwiększanie udziałów u klientów już pozyskanych
- Wprowadzanie nowych produktów w rynek
- Ustalanie i negocjowanie warunków handlowych
- Negocjacje cen
- Tworzenie ofert produktowych
- Organizowanie i prowadzenie szkoleń
- Organizowanie wystaw i Targów
- Zarządzanie współpracą sieci autoryzowanych punktów serwisowych z producentem oraz klientem ostatecznym
Sprzedaż (B2B):
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Poszukiwanie i otwieranie ciągle nowych kanałów sprzedaży - co pozwala rosnąć pod względem sprzedaży wg. zasady: "... tak długo rozwijasz sprzedaż jak długo zdobywasz nowych klientów".
- Budowanie i umacnianie pozycji rynkowej w kanale dystrybucji przemysłowych urządzeń gastronomicznych i pralniczych. Praca nad tworzeniem i realizacją polityki sprzedaży.
- Rozwój sprzedaży urządzeń klimatyzacyjnych w hurtowniach oraz punktach specjalistycznych.
- Sprzedaż urządzeń AGD
- Sprzedaż części zamiennych AGD do hurtowni i punktów serwisowych.
- Wdrażanie nowych sposobów dotarcia do klientów detalicznych poprzez kanał serwisowy.
W całości moje działania opieram na bezpośrednim kontakcie z kontrahentami, badaniem potrzeb klientów (czasami kreowaniem takich potrzeb), dopasowywaniem oferty do dynamicznie zmieniającego się rynku oraz wspieraniem działań kontrahentów.
Serwis:
- Zarządzanie pracą sieci serwisowej w podległym mi regionie ( południe kraju), dbanie o terminowość,rentowność i jakość napraw,
- Audyt pracy serwisów mający na celu jak najwyższe zadowolenie klientów,
- Wprowadzanie zmian w pracy serwisów podnoszących ich rentowność,
- Szkolenia techników z obsługi klientów oraz sprzedaży,
- Budowanie bazy klientów
- Poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży
- Dbanie o dobre, długofalowe relacje z kontrahentami
- Rozwój sprzedaży oraz zwiększanie udziałów u klientów już pozyskanych
- Wprowadzanie nowych produktów w rynek
- Ustalanie i negocjowanie warunków handlowych
- Negocjacje cen
- Tworzenie ofert produktowych
- Organizowanie i prowadzenie szkoleń
- Organizowanie wystaw i Targów
- Zarządzanie współpracą sieci autoryzowanych punktów serwisowych z producentem oraz klientem ostatecznym
Sprzedaż (B2B):
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Poszukiwanie i otwieranie ciągle nowych kanałów sprzedaży - co pozwala rosnąć pod względem sprzedaży wg. zasady: "... tak długo rozwijasz sprzedaż jak długo zdobywasz nowych klientów".
- Budowanie i umacnianie pozycji rynkowej w kanale dystrybucji przemysłowych urządzeń gastronomicznych i pralniczych. Praca nad tworzeniem i realizacją polityki sprzedaży.
- Rozwój sprzedaży urządzeń klimatyzacyjnych w hurtowniach oraz punktach specjalistycznych.
- Sprzedaż urządzeń AGD
- Sprzedaż części zamiennych AGD do hurtowni i punktów serwisowych.
- Wdrażanie nowych sposobów dotarcia do klientów detalicznych poprzez kanał serwisowy.
W całości moje działania opieram na bezpośrednim kontakcie z kontrahentami, badaniem potrzeb klientów (czasami kreowaniem takich potrzeb), dopasowywaniem oferty do dynamicznie zmieniającego się rynku oraz wspieraniem działań kontrahentów.
Serwis:
- Zarządzanie pracą sieci serwisowej w podległym mi regionie ( południe kraju), dbanie o terminowość,rentowność i jakość napraw,
- Audyt pracy serwisów mający na celu jak najwyższe zadowolenie klientów,
- Wprowadzanie zmian w pracy serwisów podnoszących ich rentowność,
- Szkolenia techników z obsługi klientów oraz sprzedaży,
Kupiec RTV AGD
Wybór asortymentu, zamawianie towaru, negocjacje cen, budowanie właściwych relacji z dostawcami, praca nad akcjami promocyjnymi, dbanie o właściwą rotację towaru, negocjacje kontraktów rocznych z dostawcami, prowadzenie inwentaryzacji sklepów.
Doradca Handlowy
Zamawianie towaru, dbanie o właściwą ekspozycje towaru, dobór asortymentu, sprzedaż materiałów oraz urządzeń budowlanych, budowanie dobrych relacji z klientami, doradztwo techniczne, sprzedaż komplementarna.
Szkolenia i kursy
Kursy sprzedażowe,
Kursy z zarządzania sprzedażą,
Kursy z organizacji czasu pracy,
Szkolenia negocjacyjne,
Kursy z zarządzania sprzedażą,
Kursy z organizacji czasu pracy,
Szkolenia negocjacyjne,
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne
Zakupy
Inne
Zainteresowania
Motoryzacja, wędkarstwo,
Inne
Charakterystyka:
- dobre zarządzanie czasem oraz wytyczanie priorytetów
- samodzielność w pracy
- umiejętność pracy w zespole
- duże nastawienie na realizację celu
- zaangażowanie i odpowiedzialność za swoje działania
- optymizm
- łatwość nawiązywania kontaktów
- dobre zarządzanie czasem oraz wytyczanie priorytetów
- samodzielność w pracy
- umiejętność pracy w zespole
- duże nastawienie na realizację celu
- zaangażowanie i odpowiedzialność za swoje działania
- optymizm
- łatwość nawiązywania kontaktów
Grupy
Biznes Edukacja
Biznes Edukacja to nowa inicjatywa w polskim internecie, która ma na celu edukowanie polskich przedsiębiorców.
Biznes Edukacja to cykl szkoleń prowadzonych przez internet, w trakcie których wybitn
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.