Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Koordynator Sprzedaży
-Obsługa klientów hurtowych na woj. pomorskim, kujawsko-pomorskim,
-Realizacja planów sprzedażowych,
-Organizowanie i rozliczanie aktywności sprzedażowych u obsługiwanych klientów,
-Kontrola dokumentów (umowy dystrybucyjne, kontraktowe, promocyjne, faktury),
-Zarządzanie budżetem promocyjnym,
-Nawiązywanie i negocjowanie współpracy z sieciami lokalnymi,
-Przeprowadzanie szkoleń produktowych oraz aktywne wspieranie w terenie Przedstawicieli Handlowych obsługiwanych klientów,
-Monitorowanie płatności oraz zamówień obsługiwanych klientów,
-Realizacja planów sprzedażowych,
-Organizowanie i rozliczanie aktywności sprzedażowych u obsługiwanych klientów,
-Kontrola dokumentów (umowy dystrybucyjne, kontraktowe, promocyjne, faktury),
-Zarządzanie budżetem promocyjnym,
-Nawiązywanie i negocjowanie współpracy z sieciami lokalnymi,
-Przeprowadzanie szkoleń produktowych oraz aktywne wspieranie w terenie Przedstawicieli Handlowych obsługiwanych klientów,
-Monitorowanie płatności oraz zamówień obsługiwanych klientów,
Przedstawiciel Handlowy
Browary Regionalne Łomża Sp. z o.o. (Van Pur S.A.)
- Realizacja celów dystrybucyjnych i sprzedażowych
- Ekspozycja produktów i materiałów informacyjnych
- Nawiązywanie i utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z klientami na powierzonym terenie
- Przepływ informacji handlowej pomiędzy firmą a klientami
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Nadzór nad zawieranymi umowami i realizacją postanowień handlowych
- Realizacja strategii firmy
- Ekspozycja produktów i materiałów informacyjnych
- Nawiązywanie i utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z klientami na powierzonym terenie
- Przepływ informacji handlowej pomiędzy firmą a klientami
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Nadzór nad zawieranymi umowami i realizacją postanowień handlowych
- Realizacja strategii firmy
Przedstawiciel Handlowy ds Detalu
- Realizacja celów dystrybucyjnych i sprzedażowych
- Ekspozycja produktów i materiałów informacyjnych
- Nawiązywanie i utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z klientami na powierzonym terenie
- Przepływ informacji handlowej pomiędzy firmą a klientami
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Nadzór nad zawieranymi umowami i realizacją postanowień handlowych
- Realizacja strategii firmy
- Ekspozycja produktów i materiałów informacyjnych
- Nawiązywanie i utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z klientami na powierzonym terenie
- Przepływ informacji handlowej pomiędzy firmą a klientami
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Nadzór nad zawieranymi umowami i realizacją postanowień handlowych
- Realizacja strategii firmy
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
MS Services sp. z o.o. (Procter&Gamble)
-Reprezentowanie firmy Procter&Gamble Polska na powierzonym regionie
-Realizacja planów sprzedaży
-Prezentacje handlowe
-Monitorowanie rynku
-Analiza sprzedaży
-Zarządzanie grupa Merchandiserów
-Przeprowadzanie lokalnych i centralnych działań promocyjnych
-Zarządzanie budżetem
-Realizacja planów sprzedaży
-Prezentacje handlowe
-Monitorowanie rynku
-Analiza sprzedaży
-Zarządzanie grupa Merchandiserów
-Przeprowadzanie lokalnych i centralnych działań promocyjnych
-Zarządzanie budżetem
Szkolenia i kursy
"Wizyta handlowa i merchandising" - Expleo Training & Coaching System - Październik 2010
"Negocjacje - moduł mikro" - Expleo Training & Coaching System - Październik 2010
"Perswazyjne techniki sprzedaży" - Expleo Training & Coaching System - Listopad 2010
"Budowanie marek w relacjach z klientem" - Royal Unibrew Polska - Grudzień 2010
"Negocjacje - moduł mikro" - Expleo Training & Coaching System - Październik 2010
"Perswazyjne techniki sprzedaży" - Expleo Training & Coaching System - Listopad 2010
"Budowanie marek w relacjach z klientem" - Royal Unibrew Polska - Grudzień 2010
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Turystyka, kino
Inne
Referencje na życzenie
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
przedstawiciele.pl
osoby poszukujące pracowników do działów sprzedaży i obsługi klienta oraz kandydaci
www.strefa-handlowca.pl
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.