Doświadczenie zawodowe
Menager Sprzedaży Produktów - Karty Bankowe
odpowiedzialny za wyniki sprzedażowe kart kredytowych, charge, ratalnych i kart debetowych
szukanie nowych kanałów dystrybucji
kontakt i motywacja osób z sieci zewnętrznej sprzedaży, pracowników Oddziałów Banku i Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta
reklamę, promocję i wdrażanie nowych programów mających na celu zwiększenie sprzedaży
wdrożenie nowych produktów kartowych (kart co-branded, ratalnych, affinity)
budowa programu lojalnościowego, rabatowego
rozwijanie i zarządzanie produktami - wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie atrakcyjności produktu względem konkurencji
szukanie nowych kanałów dystrybucji
kontakt i motywacja osób z sieci zewnętrznej sprzedaży, pracowników Oddziałów Banku i Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta
reklamę, promocję i wdrażanie nowych programów mających na celu zwiększenie sprzedaży
wdrożenie nowych produktów kartowych (kart co-branded, ratalnych, affinity)
budowa programu lojalnościowego, rabatowego
rozwijanie i zarządzanie produktami - wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie atrakcyjności produktu względem konkurencji
współpracownik
wystawiono
Mariusza poznałem w IB S.A. jako kolegę otwartego na zmiany, z nowymi pomysłami i chęcią pomocy innym.Życzę mu aby wykorzystał w pełni swoją kreatywność w wytyczaniu nowych kierunków. Naprawdę to potrafi.
Specjalista Biura Kart Bankowych
bieżąca obsługa kart płatniczych,
analiza i raportowanie kart kredytowych między innymi dla Zarządu Banku oraz organizacji VISA, MasterCard, NBP,
obsługa alertów - transakcji podejrzanych,
obsługa monitów i klientów straconych -dla Kart Kredytowych
ponadto od 10.2005 zostały powierzone mi obowiązki Kierownika Projektu Strategicznego „Dostosowanie oferty w zakresie kart kredytowych do potrzeb rynku”
od 12.2005 Kierownik Projektu Strategicznego „Karta Co-branded”
analiza i raportowanie kart kredytowych między innymi dla Zarządu Banku oraz organizacji VISA, MasterCard, NBP,
obsługa alertów - transakcji podejrzanych,
obsługa monitów i klientów straconych -dla Kart Kredytowych
ponadto od 10.2005 zostały powierzone mi obowiązki Kierownika Projektu Strategicznego „Dostosowanie oferty w zakresie kart kredytowych do potrzeb rynku”
od 12.2005 Kierownik Projektu Strategicznego „Karta Co-branded”
Opiekun Klienta
Kompleksowa obsługa Klientów na poziomie oddziału
- sprzedaż produktów i usług finansowych
- obsługa kasowa, obsługa bankomatu,
- sprzedaż produktów i usług finansowych
- obsługa kasowa, obsługa bankomatu,
współpracownik
wystawiono
Miałem przyjemność poznać Mariusza Łubińskiego podczas mojej pracy w Invest-Bank SA. Dał się poznać jako bardzo dobry organizator pracy własnej i swojego odziału.Wyróżniał się umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji co przekładało się na wyniki. Miałem to szczęście, że swoja wiedzę zawodową i doświadczenie chętnie przekazuje nowym pracownikom. Jest osobą ambitną, ciągle podnoszącą swoje kwalifikacje.
Koordynator Wydziału Telemarketingu
zarządzanie zespołem (do 40-osób)
prowadzenie kampanii, akcji:
- sprzedaż Kart kredytowych i płatniczych (VISA, AMERICAN EXPRESS)
- informacyjnych (karty wznowione, nieodebrane, zatrzymane)
- lojalnościowych, a także welcome calls, monitoringu, ankieterskich
kreowanie nowych kampanii sprzedażowych i ich wdrażanie
wykonywanie dla zarządu, prezentacji, raportów i ich analiza
szkolenia sprzedażowe oraz testy ze znajomości produktów i usług bankowych, przygotowywanie programów motywacyjnych, ocena pracowników
opiniowanie procedur sprzedażowych dla Departamentu Kart Płatniczych przy współpracy z Wydziałem Telemarketingu
analiza dostępnych na rynku ofert Kart pod względem konkurencyjności oraz trendów
prowadzenie kampanii, akcji:
- sprzedaż Kart kredytowych i płatniczych (VISA, AMERICAN EXPRESS)
- informacyjnych (karty wznowione, nieodebrane, zatrzymane)
- lojalnościowych, a także welcome calls, monitoringu, ankieterskich
kreowanie nowych kampanii sprzedażowych i ich wdrażanie
wykonywanie dla zarządu, prezentacji, raportów i ich analiza
szkolenia sprzedażowe oraz testy ze znajomości produktów i usług bankowych, przygotowywanie programów motywacyjnych, ocena pracowników
opiniowanie procedur sprzedażowych dla Departamentu Kart Płatniczych przy współpracy z Wydziałem Telemarketingu
analiza dostępnych na rynku ofert Kart pod względem konkurencyjności oraz trendów
Szkolenia i kursy
Przebyte Szkolenia:
2007 „Zarządzanie Projektami” – szkolenie zorganizowane przez FPL Sp. z.o.o. // http://www.fpl.pl/ lub http://www.eq.pl/ //
2004 „Trening Kreatywności” - zorganizowany przez Centrum Innowacji Banku Millennium
2003 „Techniki sprzedaży produktów Bankowych poprzez telefon z uwzględnieniem technik wideo konferencji oraz obsługa klientów poprzez telefon dla Banku Millennium” – zorganizowany przez Human Resource Champions //http://www.hrconsulting.pl/ //
„Trening dla Liderów / Coaching dla Banku Millennium” – zorganizowany przez Human Resource Champions // http://www.hrconsulting.pl/ //
2002 „Potęga wpływu” i „Sprzedaż przez telefon” – zorganizowany przez Bank Millennium
2001 „Kontakt z Klientem” i „Techniki sprzedaży” – zorganizowany przez Bank Millennium
Ukończone Kursy:
2004 Kurs Kasjerów Walutowo-Złotówkowych – zorganizowany przez Biuro Szkoleń „ADEPT”
1998 Kurs Pedagogiczny Dla Instruktorów Praktycznej Nauki Zawodu - zorganizowany przez Cech Rzemiosł Różnych w Wyszkowie // http://www.cech-wyszkow.megar.com.pl/ //
1994 Kurs Obsługi Komputerów - zorganizowany przez Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wyszkowie // http://www.cku-wyszkow.edu.pl/ //
2007 „Zarządzanie Projektami” – szkolenie zorganizowane przez FPL Sp. z.o.o. // http://www.fpl.pl/ lub http://www.eq.pl/ //
2004 „Trening Kreatywności” - zorganizowany przez Centrum Innowacji Banku Millennium
2003 „Techniki sprzedaży produktów Bankowych poprzez telefon z uwzględnieniem technik wideo konferencji oraz obsługa klientów poprzez telefon dla Banku Millennium” – zorganizowany przez Human Resource Champions //http://www.hrconsulting.pl/ //
„Trening dla Liderów / Coaching dla Banku Millennium” – zorganizowany przez Human Resource Champions // http://www.hrconsulting.pl/ //
2002 „Potęga wpływu” i „Sprzedaż przez telefon” – zorganizowany przez Bank Millennium
2001 „Kontakt z Klientem” i „Techniki sprzedaży” – zorganizowany przez Bank Millennium
Ukończone Kursy:
2004 Kurs Kasjerów Walutowo-Złotówkowych – zorganizowany przez Biuro Szkoleń „ADEPT”
1998 Kurs Pedagogiczny Dla Instruktorów Praktycznej Nauki Zawodu - zorganizowany przez Cech Rzemiosł Różnych w Wyszkowie // http://www.cech-wyszkow.megar.com.pl/ //
1994 Kurs Obsługi Komputerów - zorganizowany przez Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wyszkowie // http://www.cku-wyszkow.edu.pl/ //
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Elektroniczne instrumenty płatnicze
Grupa związana z zagadnieniami prawnymi dotyczącymi elektronicznych instrumentów płatniczych (karty płatnicze, płatności mobilne, bankowość elektroniczna, pieniądz elektroniczny, transfery pieniężne)o
Moc Podświadomości
...jej siła ...jej moc ...to co może nam ofiarować, i to co jej powinniśmy w zamian oddać - uśmiech i radość.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.