Doświadczenie zawodowe
Referent do spraw handlowych
Phoenix Pharma Poska
• realizacja planu sprzedaży
• przyjmowanie zamówień z aptek droga telefoniczną ( grupa około 100 klientów)
• tworzenie oraz aktywna sprzedaż oferty promocyjnej firmy
• prowadzenie dokumentacji dotyczącej obsługi Klienta
• dbałość o przepływ informacji Klient – Firma
• opieka nad siecią apteczną (m.in. realizacja oraz koordynacja zamówień)
• dbanie o dobry wizerunek firmy
• otrzymanie wyróżnienie za szczególne zaangażowanie i przejawianie wyjątkowej inicjatywy
• przyjmowanie zamówień z aptek droga telefoniczną ( grupa około 100 klientów)
• tworzenie oraz aktywna sprzedaż oferty promocyjnej firmy
• prowadzenie dokumentacji dotyczącej obsługi Klienta
• dbałość o przepływ informacji Klient – Firma
• opieka nad siecią apteczną (m.in. realizacja oraz koordynacja zamówień)
• dbanie o dobry wizerunek firmy
• otrzymanie wyróżnienie za szczególne zaangażowanie i przejawianie wyjątkowej inicjatywy
Przedsatwiciel Handlowy
• reprezentowanie przedsiębiorstwa w kontaktach z klientami (grupa około 150 klientów o łącznym obrocie 4.000.000 PLN miesięcznie)
• negocjacje handlowe oraz podpisywanie umów z klientami
• regularne wizyty sprzedażowe
• pozyskiwanie nowych odbiorców
• koordynacja przepływu informacji w zakresie ofert marketingowych na linii Klient - Firma
• sporządzanie raportów oraz zestawień zgodnie z oczekiwaniami Klienta oraz przełożonych
• działalność windykacyjna – zarządzanie ryzykiem związanym z sytuacją finansową aptek
• współtworzenie bazy Klientów przy użyciu programu VIS 2000
• przeprowadzenie szkolenia dla personelu aptecznego z zastosowania technik sprzedaży w kontakcie z pacjentem
• pozyskiwanie i wdrażanie partnerów do programu lojalnościowego
APTEKA 1
• koordynacja „Mini Grup Zakupowych” - przyjmowanie i organizowanie zamówień dla grup Klientów
• negocjacje handlowe oraz podpisywanie umów z klientami
• regularne wizyty sprzedażowe
• pozyskiwanie nowych odbiorców
• koordynacja przepływu informacji w zakresie ofert marketingowych na linii Klient - Firma
• sporządzanie raportów oraz zestawień zgodnie z oczekiwaniami Klienta oraz przełożonych
• działalność windykacyjna – zarządzanie ryzykiem związanym z sytuacją finansową aptek
• współtworzenie bazy Klientów przy użyciu programu VIS 2000
• przeprowadzenie szkolenia dla personelu aptecznego z zastosowania technik sprzedaży w kontakcie z pacjentem
• pozyskiwanie i wdrażanie partnerów do programu lojalnościowego
APTEKA 1
• koordynacja „Mini Grup Zakupowych” - przyjmowanie i organizowanie zamówień dla grup Klientów
Szkolenia i kursy
• Customer Centered Selling
Door Training & Consulting
• Team-up
Door Training & Consulting
• Profesjonalny Telefoniczny Kontakt z Klientem
Vector Szkolenia
• Telemarketing – profesjonalny kontakt z klientem
Vector Szkolenia
Door Training & Consulting
• Team-up
Door Training & Consulting
• Profesjonalny Telefoniczny Kontakt z Klientem
Vector Szkolenia
• Telemarketing – profesjonalny kontakt z klientem
Vector Szkolenia
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia