Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Solution Engagement Manager (Europe Region)
Wsparcie klientów Enterprise w segmencie MAG3 (Military, Aerospace, Government, 3PL) w zakresie rozwiązań Customer Solutions. Optymalizacja koncepcji logistycznych i łancucha dostaw. Sprzedaż i wdrożenie rozwiązań informatycznych, operacyjnych, finansowych i zrównoważonego rozwoju.
Solution Engagement Supervisor - East Europe District (Italy, Switzerland & Poland)
kierowanie zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż i implementację rozwiązań z grupy Customer Solutions dla klientów UPS z segmentu National Accounts Middle Market; wsparcie dla działu handlowego National Account Executives w realizacji celów sprzedaży; podległy obszar: Włochy, Szwajcaria, Polska.
Kierownik Wsparcia Sprzedaży ds. Technologii UPS (Polska, Czechy)
kierowanie działem odpowiedzialnym za sprzedaż i implementację rozwiązań automatyzacyjnych dla klientów UPS; wsparcie dla działu handlowego w realizacji celów sprzedaży; informatyczne wsparcie dla klientów; podległy obszar: Polska, Czechy.
wystawiono
Pan Mariusz Gabryel to człowiek odznaczający się niezwykłym profesjonalizmem w swoich działaniach. Wyznacza nowe kierunki i trendy we wsparciu sprzedaży. Lider i odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu.
Michał Cylwik
Luxury Products
Michał Cylwik
Luxury Products
Kierownik ds. Akcji Specjalnych i Zespołu Wdrożeniowo – Operacyjnego
MS STOLICA S.A. - UPS POLSKA SP. Z O.O.
kierowanie zespołem ludzi odpowiedzialnych za operacyjne wsparcie dla największych klientów; budowanie długotrwałych relacji biznesowych i operacyjnych z klientami; ścisła współpraca z działem handlowym dla zapewnienia właściwej obsługi klienta; projekty usprawnienia obsługi kluczowych klientów;
Kierownik Doradców Biznesowych - Dział Klientów Kluczowych
MS STOLICA S.A.
kierowanie zespołem handlowców odpowiedzialnych za pozyskiwanie nowych klientów kluczowych dla spółki; realizacja budżetu sprzedaży; budowanie długotrwałych pozytywnych relacji biznesowych z klientami; coaching handlowców; raportowanie wyników do dyrektora sprzedaży; tworzenie planów sprzedaży dla działu;
Regionalny Przedstawiciel Sprzedaży Euro Express
SERVISCO SP. Z O.O. - DHL EXPRESS POLSKA SP. Z O.O.
nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami; promowanie i sprzedaż nowych usług zagranicznych; szkolenie handlowców z nowych usług zagranicznych; raportowanie bezpośrednio do dyrektora handlowego;
Szkolenia i kursy
● Coaching Direct Reports - UPS, 2013
● Building Cross-Functional Synergy - UPS, 2013
● Positive Working Relationships - UPS, 2013
● Managing Above The Line - UPS, 2013
● GCI Training - UPS, 2013
● Delivering Profitable Sales - UPS, 2013
● EMEA Supplier Management Training - UPS, 2013
● Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu – szkolenie menadżerskie SEKA, 2012
● Budowanie Strategii – szkolenie sprzedażowe UPS, 2011
● Sales Accelerator - szkolenie sprzedażowe UPS, rok 2010
● Quest for Leadership - szkolenie managerskie - UPS Polska, rok 2010
● ACE Training - szkolenie coachingowe, UPS Region Europe, rok 2009
● Team Management - szkolenie managerskie, VIDI, rok 2009
● „Teoria i Praktyka skutecznych prezentacji” – szkolenie wewnętrzne UPS Region Europe, rok 2008
● „Situational Sales Negotiation - Workshop” – Szkolenie
sprzedażowe na licencji BayGroup Int., rok 2006
● „SPIN - Selling Skills” – Szkolenie sprzedażowe Huthwaite International, rok 2006
● „Psychologia szefa II – Coaching” – Grupa Szkoleniowa Kontrakt – OSH, rok 2004
● „Psychologia szefa – szef to zawód. Jak motywować podwładnych, uczyć ich odpowiedzialności oraz oszczędzać czas szefa” – Grupa Szkoleniowa Kontrakt – OSH, rok 2003
● „Skuteczne wywieranie wpływu w pracy handlowca” – Fesnak, Treningi, Szkolenia, rok 2003
● „Negocjacje cenowe” – Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, rok 2002
● „Negocjacje handlowe” – Szkolenie wewnętrzne Stolica, rok 2002
● „Techniki sprzedaży” – Szkolenie wewnętrzne Stolica, rok 2002
● „Zarządzanie sobą w czasie” – Szkolenie wewnętrzne Servisco, rok 2001
● „Efektywna obsługa klienta – moduł IV” – PMG Consulting, rok 2001
● „Efektywna obsługa klienta – moduł III” – PMG Consulting, rok 2001
● „Techniki sprzedaży i negocjacji” – Szkolenie Wewnętrzne Servisco, rok 2000
● „Techniki sprzedaży” – Infor Training, rok 1998
● Building Cross-Functional Synergy - UPS, 2013
● Positive Working Relationships - UPS, 2013
● Managing Above The Line - UPS, 2013
● GCI Training - UPS, 2013
● Delivering Profitable Sales - UPS, 2013
● EMEA Supplier Management Training - UPS, 2013
● Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu – szkolenie menadżerskie SEKA, 2012
● Budowanie Strategii – szkolenie sprzedażowe UPS, 2011
● Sales Accelerator - szkolenie sprzedażowe UPS, rok 2010
● Quest for Leadership - szkolenie managerskie - UPS Polska, rok 2010
● ACE Training - szkolenie coachingowe, UPS Region Europe, rok 2009
● Team Management - szkolenie managerskie, VIDI, rok 2009
● „Teoria i Praktyka skutecznych prezentacji” – szkolenie wewnętrzne UPS Region Europe, rok 2008
● „Situational Sales Negotiation - Workshop” – Szkolenie
sprzedażowe na licencji BayGroup Int., rok 2006
● „SPIN - Selling Skills” – Szkolenie sprzedażowe Huthwaite International, rok 2006
● „Psychologia szefa II – Coaching” – Grupa Szkoleniowa Kontrakt – OSH, rok 2004
● „Psychologia szefa – szef to zawód. Jak motywować podwładnych, uczyć ich odpowiedzialności oraz oszczędzać czas szefa” – Grupa Szkoleniowa Kontrakt – OSH, rok 2003
● „Skuteczne wywieranie wpływu w pracy handlowca” – Fesnak, Treningi, Szkolenia, rok 2003
● „Negocjacje cenowe” – Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, rok 2002
● „Negocjacje handlowe” – Szkolenie wewnętrzne Stolica, rok 2002
● „Techniki sprzedaży” – Szkolenie wewnętrzne Stolica, rok 2002
● „Zarządzanie sobą w czasie” – Szkolenie wewnętrzne Servisco, rok 2001
● „Efektywna obsługa klienta – moduł IV” – PMG Consulting, rok 2001
● „Efektywna obsługa klienta – moduł III” – PMG Consulting, rok 2001
● „Techniki sprzedaży i negocjacji” – Szkolenie Wewnętrzne Servisco, rok 2000
● „Techniki sprzedaży” – Infor Training, rok 1998
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Transport/Spedycja
Inne
Zainteresowania
Motorsport w każdej postaci na swiatowym poziomie (F1, WRC, WTCC, DTM, Le Mans, MotoGP); diecast; zarządzanie w praktyce; logistyka
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dziennikarstwo Motoryzacyjne
Grupa dla ludzi będących dziennikarzami w branży motoryzacyjnej oraz dla ludzi którzy w tej branży chcą pracowac
Formula 1 i Robert Kubica
F1 to najbardziej prestiżowe wyścigi na świecie, a wsród nich nasz kierowca.
keko.pl Największy internetowy sklep zoologiczny
Grupa przeznaczona jest dla aktualnych i przyszłych Klientów oraz sympatyków sklepu zoologicznego keko.pl. Tutaj możecie wyrazić swoją opinie o naszym sklepie.
Sporty samochodowe
Od KJS po WRC. Rajdy, wyścigi płaskie i górskie. Kibice, zawodnicy, sponsorzy i sponsorowani. W Polsce i poza jej granicami.