Mariusz Chojnacki

Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Biznesu Informatyka i Technologie, Orange Polska S.A.
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Zarządzanie Strategia marketingowa Mediacja Negocjacje New Business Development Project Management Zarządzanie Sprzedażą Planowanie strategiczne Budowanie zepołu Przywództwo w zespole Zarządzanie czasem Zarządzanie zespołem Sprzedaż B2B Motywowanie zespołu Prowadzenie zespołu Zarządzanie siecią sprzedaży

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Biznesu Informatyka i Technologie
Sprzedaż do Klientów Kluczowych i Korporacyjnych

- struktura ogólnopolska
- pełna odpowiedzialność w wertykalnym podejściu do struktury
Orange Polska S.A.
Dyrektor Regionu Zachód
Sprzedaż do Klientów Biznesowych SME i SOHO

- Region powierzony: Zachód (wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie, dolnośląskie, opolskie, łódzkie, część kujawsko-pomorskiego i mazowieckiego)
- pełna odpowiedzialność w reprezentowanym regionie poprzez bezpośrednie i pośrednie zarządzanie cross-channel sprzedażą do klientów biznesowych segmentów SME i SOHO
- budowanie i realizacja strategii sprzedaży do klienta biznesowego
- budowanie struktury Regionalnych Kierowników Sprzedaży, Wsparcia Operacyjnego
- zarządzanie (bezpośrednio) regionem liczącym około 300 osób

- w pierwszej linii:
- 11 Regionalnych Kierowników Sprzedaży,
- 2 Managerów zarządzanych macierzowo,
- osoby ze wsparcia operacyjnego
Orange Polska S.A.
Dyrektor Regionu Zachód
Sprzedaż do Klientów Biznesowych SME i SOHO

- Region powierzony: Zachód (wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie, część dolnośląskiego
i kujawsko-pomorskiego)
- pełna odpowiedzialność w reprezentowanym regionie poprzez bezpośrednie i pośrednie zarządzanie cross-channel sprzedażą do klientów biznesowych segmentów SME i SOHO
- budowanie i realizacja strategii sprzedaży do klienta biznesowego
- budowanie struktury Regionalnych Kierowników Sprzedaży, Wsparcia Operacyjnego
- zarządzanie (bezpośrednio) regionem liczącym około 170 osób
Orange Polska S.A.
Dyrektor Regionu Zachód
Sprzedaż Pośrednia do Klientów Biznesowych SME i SOHO

- Region powierzony: Zachód (wielkopolskie, lubuskie, dolnośląskie)
- pełna odpowiedzialność w reprezentowanym regionie poprzez bezpośrednie zarządzanie sprzedażą do klientów biznesowych segmentów SME i SOHO
- budowanie i realizacja strategii sprzedaży do klienta biznesowego
- budowanie struktury Regionalnych Kierowników Sprzedaży, Wsparcia Operacyjnego
- zarządzanie (bezpośrednio) regionem liczącym około 120 osób
Orange Polska S.A.
Regionalny Kierownik Sprzedaży Bezpośredniej
Wydział Sprzedaży Rozwiązań Mobilnych

- Region powierzony: Polska Północna (poprzez Poznań, Łódź, Warszawę)
- budowanie struktury regionalnych specjalistów sprzedaży kanału Hunter
- budowanie i realizacja strategii sprzedaży do klienta biznesowego
- zarządzanie sprzedażą produktów (usług) biznesowych Orange
- koordynowanie działań w zakresie pozyskiwania klientów biznesowych
- zarządzanie operacyjne kanałem (cele, marketing, szkolenia)
- coaching
- rekrutacja
- zarządzanie zespołem liczącym 11 osób
Orange Polska S.A.
HUNTER na stanowisku Large Account Manager
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych segmentów Large i Korpo
- przygotowywanie ofert handlowych
- przygotowywanie niestandardowych rozwiązań tele-informatycznych
- negocjowanie warunków handlowych
- doradztwo w zakresie usług telekomunikacyjnych
- realizacja celów sprzedażowych
Orange Polska S.A.
Large Account Manager
- pełna odpowiedzialność za portfel powierzonych klientów segmentów Large i Korpo
- obsługa klientów biznesowych segmentów Large i Korpo
- utrzymywanie i budowanie dobrych relacji z istniejącymi klientami z segmentów Large i Korpo
- pozyskiwanie nowych klientów segmentów Large i Korpo
- negocjowanie warunków sprzedaży
- przygotowywanie ofert handlowych
- przygotowywanie niestandardowych rozwiązań tele-informatycznych
- doradztwo w zakresie usług telekomunikacyjnych
- realizacja celów sprzedażowych
Orange Polska S.A.
Account Manager
- pełna odpowiedzialność za portfel powierzonych klientów segmentów LME
- obsługa klientów biznesowych segmentów LME
- utrzymywanie i budowanie dobrych relacji z istniejącymi klientami z segmentów LME
- pozyskiwanie nowych klientów segmentów LME
- negocjowanie warunków sprzedaży
- przygotowywanie ofert handlowych
- przygotowywanie niestandardowych rozwiązań tele-informatycznych
- doradztwo w zakresie usług telekomunikacyjnych
- realizacja celów sprzedażowych
Orange Polska S.A.
Doradca Klienta Biznesowego
- pozyskiwanie nowych klientów segmentów LME
- utrzymywanie i budowanie dobrych relacji z istniejącymi klientami z segmentów LME
- przygotowywanie ofert handlowych
- przygotowywanie niestandardowych rozwiązań tele-informatycznych
- negocjowanie warunków sprzedaży
- doradztwo w zakresie usług telekomunikacyjnych
- realizacja celów sprzedażowych
Logo
Samodzielny Konsultant Klienta Biznesowego
Biuro Plus - AP Orange
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
- obsługa klientów biznesowych
- utrzymywanie i budowanie dobrych relacji z istniejącymi klientami
- przygotowywanie ofert handlowych
- negocjowanie warunków sprzedaży
- doradztwo w zakresie usług telekomunikacyjnych
Logo
Konsultant Klienta Biznesowego
Biuro Plus - AP Orange
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
- obsługa klientów biznesowych
- utrzymywanie i budowanie dobrych relacji z istniejącymi klientami
- przygotowywanie ofert handlowych
- doradztwo w zakresie usług telekomunikacyjnych

Szkolenia i kursy

"7 Nawyków skutecznego działania" Stephen R. Covey - FranklinCovey
"MIKROKOREKTY - MAKROEFEKTY" - paradoksy nowatorskiego przywództwa, zarządzanie sobą i zmianami - Jacek Santorski, Rob Kaiser
"Wartości, które tworzą wartość" - THINKTANK, Grupy Firm Doradczych VALUES - Jacek Santorski
„Jak osiągać ponadprzeciętne wyniki biznesowe” – prowadzone przez Stephena MR Covey’a

Prawo jazdy kat.: A, BE
Patent Starszego Sternika Motorowodnego + licencja na holowanie
Kurs samodzielnego skoczka spadochronowego AFF
Licencja Kitesurfing IKO; Level I,II,III
Certyfikat płetwonurka PADI AOWD

Ukończony kurs z zakresu PIERWSZEJ POMOCY - Medaid

Edukacja

Logo
Psychologia biznesu dla managerów, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie finansami przedsiębiorstw, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Executive MBA, MBA
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Negocjacje i mediacje, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Informatyka, magisterskie
Politechnika Poznańska
Logo
Informatyka, inżynierskie
Politechnika Poznańska

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Podróże
Motocykle
Snowboard
Kitesurfing
Skydiving
Scubadiving

..oj wiele jeszcze tego :)

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
CVexpert.pl
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
CYTATY
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
EFEKTYWNE I SKUTECZNE ZESPOŁY
EFEKTYWNE I SKUTECZNE ZESPOŁY
Coraz bardziej popularnym pojęciem są tzw.zespoły projektowe. Co zrobić aby były dobrze dobrane a przez to skuteczne? Jakich metod używać?
Era
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
Flirt 2
Flirt 2
Flirt do kwadratu ;)
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH