Mariusz Berliński

Mariusz Berliński

Senior Media Planner & Buyer
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

MPG Sp. z o.o.
Senior Media Planner/Buyer
Universal McCann
Senior Media Planner Buyer
Maxus
Media Planner & Buyer
Mediaedge:cia
Media Asystent - Junior Media Planner & Buyer - Media Planner & Buyer

Edukacja

Logo
Ekonomi i Nauk Komputerowych specjalizacja Bazy Danych, magisterskie
Prywatna Wyższa Szkoła Biznesu i Administracji w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Grupy

Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Angielski w biznesie
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku. 2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości. 3. Bądź na bieżąco w swojej branży. 4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl 5. P
Autka
Autka
Grupa dla pasjonatów motoryzacji, kierowców, podróżujących samochodami i wszystkich, którym cztery kółka nie są obce.
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Emisja głosu a wizerunek
Emisja głosu a wizerunek
Wszystko o emisji głosu i wizerunku z tym związanym.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Marka i branding
Marka i branding
Czym dla Ciebie jest marka? Dowiedz się czym marka jest dla innych!