Umiejętności
Umiejętności analityczne
Call Center
Umiejętności komunikacyjne
Kreatywność
Sprzedaż bezpośrednia
Finanse
Human Resources
Humans
Zdolności interpersonalne
Zarządzanie
Znajomość rynku
Microsoft Office
Umiejętność pracy wielozadaniowej
Zarządzanie biurem
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Public Relations
Publikacje
zdolności managerskie w zakresie zarządzania zespołem oraz organizacją czasu pracy
doświadczenie w zarządzaniu zespołem
umiejętność tworzenia strategii oraz targetów
Doświadczenie w zarządzaniu projektami
Komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji interpersonalnych
Doświadczenie w zarządzaniu procesami zakupów
Silna orjentacja na wyniki
Wysoka motywacja zadaniowa
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Sprzedaży / Sales Manager
Seven7 Sp. z o.o.
• Kreowanie polityki sprzedaży
• Rozbudowa sieci sprzedaży
• Budowa dystrybucji i popularyzacji marki Boramax
•Analiza rynku w branży chemii budowlanej
• Budowanie stałych relacji z klientami oraz dbanie najwyższą ich jakość
• Nawiązywanie i tworzenie umów współpracy z nowymi klientami firmy
• Negocjacje handlowe
• Monitoring oraz planowanie pracy podległych PH
• Stworzenie i uruchomienie internetowej sprzedaży produktów firmy.
• Rozbudowa sieci sprzedaży
• Budowa dystrybucji i popularyzacji marki Boramax
•Analiza rynku w branży chemii budowlanej
• Budowanie stałych relacji z klientami oraz dbanie najwyższą ich jakość
• Nawiązywanie i tworzenie umów współpracy z nowymi klientami firmy
• Negocjacje handlowe
• Monitoring oraz planowanie pracy podległych PH
• Stworzenie i uruchomienie internetowej sprzedaży produktów firmy.
Dyrektor zakupów / Purchasing Director
• Całościowe zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie budowy oferty handlowej dla marki Schmith.
• Wdrażanie, planowanie strategii zakupowej dla poszczególnych grup produktowych, narzędzi ręcznych oraz artykułów BHP dla przemysłu i motoryzacji.
• Ustalanie i kontrola wskaźników rotacji magazynowej przyjętej dla poszczególnych towarów handlowych.
• Zarządzanie łańcuchem dostaw, nadzorowanie terminowości zamówień.
• Współpraca z agencjami celnymi w zakresie procedur odpraw importowych towarów.
• Zarządzanie budżetem zakupowym zgodnym z polityką asortymentową firmy.
• Analiza danych, tworzenie planu redukcji – optymalizacji kosztów zakupu.
• Organizacja procesu zakupów, kreowanie zasad selekcjonowania, prowadzenie negocjacji handlowych cen w transakcjach zakupowych, zawierania umów, jak również nadzorowanie poszukiwań w obszarach nowych produktów,
• Wybór potencjalnych dostawców, bieżąca współpraca, ocena i kontrola rozwoju współpracy z dostawcami.
• Utrzymywanie długoterminowych kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień.
• Analiza rynku producentów i dystrybutorów w oparciu o dane rynkowe i analizy asortymentowe (produkt, cena, jakość, logistyka),
• Uczestnictwo w cyklicznych targach branżowych,
• Wdrażanie i planowanie nowych rozwiązań logistycznych w firmie.
• Zapewnianie wsparcia technicznego i organizacyjnego dla wszystkich działów w zakresie dokonywanych zakupów,
• Zarządzanie pracą podległych zespołów Product Managerów i Specjalistów.
• Dbałość o właściwą atmosferę wewnątrz działu, ocena i motywowanie podległych pracowników pionu.
• Wdrażanie, planowanie strategii zakupowej dla poszczególnych grup produktowych, narzędzi ręcznych oraz artykułów BHP dla przemysłu i motoryzacji.
• Ustalanie i kontrola wskaźników rotacji magazynowej przyjętej dla poszczególnych towarów handlowych.
• Zarządzanie łańcuchem dostaw, nadzorowanie terminowości zamówień.
• Współpraca z agencjami celnymi w zakresie procedur odpraw importowych towarów.
• Zarządzanie budżetem zakupowym zgodnym z polityką asortymentową firmy.
• Analiza danych, tworzenie planu redukcji – optymalizacji kosztów zakupu.
• Organizacja procesu zakupów, kreowanie zasad selekcjonowania, prowadzenie negocjacji handlowych cen w transakcjach zakupowych, zawierania umów, jak również nadzorowanie poszukiwań w obszarach nowych produktów,
• Wybór potencjalnych dostawców, bieżąca współpraca, ocena i kontrola rozwoju współpracy z dostawcami.
• Utrzymywanie długoterminowych kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień.
• Analiza rynku producentów i dystrybutorów w oparciu o dane rynkowe i analizy asortymentowe (produkt, cena, jakość, logistyka),
• Uczestnictwo w cyklicznych targach branżowych,
• Wdrażanie i planowanie nowych rozwiązań logistycznych w firmie.
• Zapewnianie wsparcia technicznego i organizacyjnego dla wszystkich działów w zakresie dokonywanych zakupów,
• Zarządzanie pracą podległych zespołów Product Managerów i Specjalistów.
• Dbałość o właściwą atmosferę wewnątrz działu, ocena i motywowanie podległych pracowników pionu.
Dyrektor zakupów / Purchasing Director
• Całościowe zarządzanie pionem Zakupów i Zarządzania Asortymentem w zakresie oferty części do samochodów osobowych, dostawczych i pojazdów użytkowych oraz Działem Katalogów Elektronicznych.
• Wdrażanie strategii zakupowej dla poszczególnych grup produktowych.
• Zarządzanie budżetem zakupowym zgodnym z polityką asortymentową firmy.
• Organizacja procesu zakupów, kreowanie zasad selekcjonowania, zawierania umów i utrzymania relacji z kluczowymi dostawcami a także nadzorowanie poszukiwań w obszarach nowych produktów.
• Odpowiedzialność i zapewnianie rozwoju długoterminowych kontaktów z dostawcami.
• Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie monitoringu parametrów marżowych i sprzedażowych w spółce.
• Kształtowanie standardów i procedur w dziale.
• Zarządzanie pracą podległych zespołów Product Managerów, Junior Product Managerów i Specjalistów.
• Budowanie właściwej atmosfery współpracy wewnątrz działu, podnoszenie kwalifikacji i poziomu wiedzy jak i ocena i motywowanie podległych pracowników.
• Wdrażanie strategii zakupowej dla poszczególnych grup produktowych.
• Zarządzanie budżetem zakupowym zgodnym z polityką asortymentową firmy.
• Organizacja procesu zakupów, kreowanie zasad selekcjonowania, zawierania umów i utrzymania relacji z kluczowymi dostawcami a także nadzorowanie poszukiwań w obszarach nowych produktów.
• Odpowiedzialność i zapewnianie rozwoju długoterminowych kontaktów z dostawcami.
• Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie monitoringu parametrów marżowych i sprzedażowych w spółce.
• Kształtowanie standardów i procedur w dziale.
• Zarządzanie pracą podległych zespołów Product Managerów, Junior Product Managerów i Specjalistów.
• Budowanie właściwej atmosfery współpracy wewnątrz działu, podnoszenie kwalifikacji i poziomu wiedzy jak i ocena i motywowanie podległych pracowników.
Z-ca Dyrektora Działu Zarządzania Asortymentem i Zakupów / V-ce Director Purchasing Department
• Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie oferty części do samochodów osobowych.
• Budowanie i realizowanie polityki zakupów według przyjętych założeń,
nadzorowanie terminowości zamówień.
• Prowadzenie negocjacji cen w transakcjach zakupowych.
• Utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień.
• Maksymalizowanie sprawności systemu zakupów, planowanie i inicjowanie długoterminowych działań mających na celu obniżanie kosztów zakupu.
• Wybór i zatwierdzanie ofert nowych dostawców.
• Negocjowanie i zatwierdzanie warunków handlowych z dostawcami w tym zawieranych umów.
• Realizacja budżetu w ramach działu w tym nadzór nad poziomem zapasu.
• Zarządzanie pracą podległych zespołów Product Managerów, Junior Product Managerów i Specjalistów.
• Budowanie i realizowanie polityki zakupów według przyjętych założeń,
nadzorowanie terminowości zamówień.
• Prowadzenie negocjacji cen w transakcjach zakupowych.
• Utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień.
• Maksymalizowanie sprawności systemu zakupów, planowanie i inicjowanie długoterminowych działań mających na celu obniżanie kosztów zakupu.
• Wybór i zatwierdzanie ofert nowych dostawców.
• Negocjowanie i zatwierdzanie warunków handlowych z dostawcami w tym zawieranych umów.
• Realizacja budżetu w ramach działu w tym nadzór nad poziomem zapasu.
• Zarządzanie pracą podległych zespołów Product Managerów, Junior Product Managerów i Specjalistów.
Product Manager / Team Leader
• Zarządzanie i nadzorowanie pracy podległego zespołu Specjalistów w ramach realizacji powierzonych mu celów.
• Organizacja pracy w teamie w układzie dzień / tydzień / miesiąc.
• Wyznaczanie zadań niestandardowych w związku z realizowanymi projektami lub innymi inicjatywami.
• Bieżące zarządzanie ofertą produktową w celu utrzymania atrakcyjności oraz ciągłej poprawy jej parametrów.
• Przygotowanie strategii produktu koordynowanie i nadzorowanie prac
związanych z rozwojem produktu opracowywanie planu rozwoju produktu współpraca przy tworzeniu i realizacji planów i strategii marketingowych produktu, dbanie o wizerunek produktu i firmy.
• Przygotowanie planów i zasad akcji promocyjnych, kontrola wyników akcji.
• Regularne badanie konkurencji w tym bieżące śledzenie trendów oraz
identyfikowanie potrzeb rynkowych.
• Optymalny dobór i zarządzanie relacjami z dostawcami, prowadzenie
negocjacji handlowych.
• Organizacja pracy w teamie w układzie dzień / tydzień / miesiąc.
• Wyznaczanie zadań niestandardowych w związku z realizowanymi projektami lub innymi inicjatywami.
• Bieżące zarządzanie ofertą produktową w celu utrzymania atrakcyjności oraz ciągłej poprawy jej parametrów.
• Przygotowanie strategii produktu koordynowanie i nadzorowanie prac
związanych z rozwojem produktu opracowywanie planu rozwoju produktu współpraca przy tworzeniu i realizacji planów i strategii marketingowych produktu, dbanie o wizerunek produktu i firmy.
• Przygotowanie planów i zasad akcji promocyjnych, kontrola wyników akcji.
• Regularne badanie konkurencji w tym bieżące śledzenie trendów oraz
identyfikowanie potrzeb rynkowych.
• Optymalny dobór i zarządzanie relacjami z dostawcami, prowadzenie
negocjacji handlowych.
wystawiono
Mariusz, potrafi znakomicie wykorzystać swoją wiedzę w rozwoju asortymentu, wzrostu sprzedaży i rozbudowy kategorii produktów, wdrażaniu nowych marek, a także aktywnościach trade marketingowych.
Product Manager
• Zarządzanie powierzonymi liniami produktowymi.
• Wprowadzanie na rynek nowych linii produktowych.
• Nadzór nad rozwojem produktu, prowadzenie projektu w ramach nowych linii produktowych.
• Tworzenie oferty gwarantującej realizację planów sprzedażowych i marżowych firmy (kompletność, cena / polityka rabatowa, jakość, szerokość, pozycjonowanie, struktura cenowa).
• Efektywne komunikowanie oferty.
• Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników działu sprzedaży.
• Opracowywanie informacji technicznych i marketingowych dotyczących produktów.
• Inicjowanie zmian w asortymencie firmy.
• Monitorowanie działań konkurencji w tym bieżące śledzenie trendów oraz identyfikowanie potrzeb rynkowych.
• Dopasowywanie oferty cenowej w ramach grup produktowych do poziomu panującego na rynku oraz zgodnie z prowadzoną polityka cenową spółki.
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami oraz utrzymywanie odpowiednich relacji współpracy.
• Wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktu z nowymi dostawcami.
• Wprowadzanie na rynek nowych linii produktowych.
• Nadzór nad rozwojem produktu, prowadzenie projektu w ramach nowych linii produktowych.
• Tworzenie oferty gwarantującej realizację planów sprzedażowych i marżowych firmy (kompletność, cena / polityka rabatowa, jakość, szerokość, pozycjonowanie, struktura cenowa).
• Efektywne komunikowanie oferty.
• Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników działu sprzedaży.
• Opracowywanie informacji technicznych i marketingowych dotyczących produktów.
• Inicjowanie zmian w asortymencie firmy.
• Monitorowanie działań konkurencji w tym bieżące śledzenie trendów oraz identyfikowanie potrzeb rynkowych.
• Dopasowywanie oferty cenowej w ramach grup produktowych do poziomu panującego na rynku oraz zgodnie z prowadzoną polityka cenową spółki.
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami oraz utrzymywanie odpowiednich relacji współpracy.
• Wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktu z nowymi dostawcami.
Manager Kategorii
• Zarządzanie powierzonymi kategoriami produktowymi.
• Tworzenie oferty gwarantującej realizację planów sprzedażowych i marżowychfirmy (kompletność, cena / polityka rabatowa, jakość, szerokość, pozycjonowanie, struktura cenowa).
• Efektywne komunikowanie oferty.
• Inicjowanie zmian w asortymencie firmy.
• Monitorowanie działań konkurencji w tym bieżące śledzenie trendów oraz identyfikowanie potrzeb rynkowych.
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami oraz utrzymywanie
odpowiednich relacji.
• Wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktu z nowymi dostawcami.
• Dopasowywanie oferty cenowej w ramach grup produktowych do poziomu panującego na rynku oraz zgodnie z prowadzoną polityka cenową spółki.
• Dbanie o wizerunek produktu i firmy, kształtowanie strategii marketingowej.
• Tworzenie oferty gwarantującej realizację planów sprzedażowych i marżowychfirmy (kompletność, cena / polityka rabatowa, jakość, szerokość, pozycjonowanie, struktura cenowa).
• Efektywne komunikowanie oferty.
• Inicjowanie zmian w asortymencie firmy.
• Monitorowanie działań konkurencji w tym bieżące śledzenie trendów oraz identyfikowanie potrzeb rynkowych.
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami oraz utrzymywanie
odpowiednich relacji.
• Wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktu z nowymi dostawcami.
• Dopasowywanie oferty cenowej w ramach grup produktowych do poziomu panującego na rynku oraz zgodnie z prowadzoną polityka cenową spółki.
• Dbanie o wizerunek produktu i firmy, kształtowanie strategii marketingowej.
Starszy Kupiec Grupy Asortymentowej / Senior Commodity Buyer
• Dbanie o długofalową współpracę z dostawcami oraz rozwój dostawców.
• Utrzymanie poziomu wskaźników zakupowych na założonym poziomie (cena, jakość, poziom obsługi, terminowość dostaw, płatność)
• Dokonywanie okresowej oceny dostawców.
• Pozyskiwanie nowych dostawców
• Optymalny wybór dostawcy i oferty z uwzględnieniem całokształtu wymagań w zakresie kosztów, specyfikacji, jakości, terminu dostawy, logistyki, ceny i innych wymaganych kryteriów.
• Udział w rozwiązywaniu codziennych problemów z zakresu dostaw.
• Utrzymanie poziomu wskaźników zakupowych na założonym poziomie (cena, jakość, poziom obsługi, terminowość dostaw, płatność)
• Dokonywanie okresowej oceny dostawców.
• Pozyskiwanie nowych dostawców
• Optymalny wybór dostawcy i oferty z uwzględnieniem całokształtu wymagań w zakresie kosztów, specyfikacji, jakości, terminu dostawy, logistyki, ceny i innych wymaganych kryteriów.
• Udział w rozwiązywaniu codziennych problemów z zakresu dostaw.
sprzedawca hurtowy i detaliczny
PHU Motozbyt
• Prowadzenie gospodarki magazynu części zamiennych.
• Sprzedaż hurtowa i detaliczna ( tj. obsługa sklepów, warsztatów, oraz
współpraca z kluczowymi klientami firmy jak również pozyskiwanie nowych odbiorców).
• Planowanie zakupów w tym rozwój oferty firmy, dokonywanie zamówień, wyszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami, negocjowanie cen.
• Do moich dodatkowych obowiązków należało nadzorowanie pracy serwisu napraw, tj. planowanie czasu pracy mechaników, wyszukiwanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze stałymi klientami serwisu, rozstrzyganie reklamacji i roszczeń w systemie gwarancyjnym, rozliczenia i bilanse miesięczne.
• Sprzedaż hurtowa i detaliczna ( tj. obsługa sklepów, warsztatów, oraz
współpraca z kluczowymi klientami firmy jak również pozyskiwanie nowych odbiorców).
• Planowanie zakupów w tym rozwój oferty firmy, dokonywanie zamówień, wyszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami, negocjowanie cen.
• Do moich dodatkowych obowiązków należało nadzorowanie pracy serwisu napraw, tj. planowanie czasu pracy mechaników, wyszukiwanie i utrzymywanie pozytywnych relacji ze stałymi klientami serwisu, rozstrzyganie reklamacji i roszczeń w systemie gwarancyjnym, rozliczenia i bilanse miesięczne.
Szkolenia i kursy
- Język angielski – Business English dla początkujących
- szkolenia wewnętrzne
- szkolenia wewnętrzne
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Magazynowanie
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Zakupy
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
motoryzacja, sport, podróże, dobre kino...
Inne
- prawo jazdy kategoria B
Grupy
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
KardasBroker. Twój znajomy broker.
KardasBroker - Twój znajomy broker z Goldenline.pl
Nowe samochody w atrakcyjnych cenach - Kredyty samochodowe - Leasing - Kredyty inwestycyjne.
Grupa tylko dla moich znajomych.
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.
Samochody elektryczne
Ewolucja czy rewolucja ? Nowa jakość życia czy gadżet...?? Czy kobiety pokochają samochody elektryczne...??? Poznaj nową, fascynującą stronę motoryzacji !