Marek Staniewicz

Zastępca Dyrektora Wydziału Promocji Województwa, Urząd Marszalkowski Województwa Dolnośląskiego
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Tworzenie i zarządzanie strategiami PR, marketingowymi i komunikacyjnymi

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego,
zastępca Dyrektora Wydziału Promocji Województwa
koordynacja działań związanych z promocją województwa, nadzór nad postępowaniami przetargowymi, wprowadzanie rozwiązań promocyjnych z social media i nowych mediów, nadzór nad opracowywaniem strategii rozwoju promocji województwa i jej realizacja. Nadzór nad rozbudowanymi projektami informatycznymi strategicznymi dla rozwoju regionu. Nawiązywanie kontaktów z kluczowymi partnerami samorządowymi, biznesowymi, naukowymi na Dolnym Śląsku
Dolnośląska Szkoła Wyższa
kierownik studiów podyplomowych "Komunikacja w biznesie"
Dolnośląska Szkoła Wyższa
twórca i kierownik studiów podyplomowych „Komunikacja w biznesie” w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej (dawnej DSWE TWP we Wrocławiu).
Dolnośląska Szkoła Wyższa
wykładowca
Dolnośląska Szkoła Wyższa
wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej (dawnej DSWE TWP we Wrocławiu).
Logo
właściciel
Net Press
consulting, w tym m.in. dla firm z sektorów strategicznych, doradztwo biznesowe i polityczne z zakresu wizerunku i PR, trener biznesu, opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych, marketingowych, PR i promocyjnych
ADe Line S.A.
marketing research manager/szef badań marketingowych
opracowywanie i realizacja badań jakościowych i ilościowych w ramach strategii marketingu i sprzedaży marki Almi Decor.
Uniwersytet Wrocławski
wykładowca
Uniwersytet Wroclawski
Podyplomowe Studia Komunikowania i Kreowania Wizerunku Publicznego Uniwersytetu Wrocławskiego - warsztaty i wykłady z komunikacji wewnętrznej, PR w Internecie.
ADe Line S.A.
pełnomocnik zarządu
pełnomocnik zarządu ADe Line S.A. do wprowadzania brandu FLO.
Logo
prezes zarządu
Fundacja "Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową"
ścisła współpraca z Kliniką Hematologii Akademii Medycznej, największymi firmami regionu oraz władzami samorządowymi w celu pozyskiwania funduszy oraz inicjowania akcji o charakterze edukacyjnym w zakresie profilaktyki chorób nowotworowych, organizacja pracy Zarządu, doskonalenie procesów zarządzania Fundacją jako podmiotem gospodarczym, inicjowanie zmian w dokumentach statutowych i regulaminach Fundacji, wskazywanie celów strategicznych Fundacji i ich hierarchizacja, nadzór nad realizacją planu finansowego, nadzór nad prowadzeniem rachunkowości i sprawozdawczości finansowej Fundacji zgodnie z przepisami prawa, nadzór prawny, w tym nadzór zgodności wydatków ze statutem Fundacji, zarządzanie lokatami nadwyżek pieniężnych Fundacji, prowadzenie działań reklamowych i PR Fundacji
Logo
wiceprezes zarządu
Fundacja "Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową"
organizacja pracy Zarządu, doskonalenie procesów zarządzania Fundacją jako podmiotem gospodarczym, inicjowanie zmian w dokumentach statutowych i regulaminach Fundacji, wskazywanie celów strategicznych Fundacji i ich hierarchizacja, nadzór nad realizacją planu finansowego, nadzór nad prowadzeniem rachunkowości i sprawozdawczości finansowej Fundacji zgodnie z przepisami prawa, nadzór prawny, w tym nadzór zgodności wydatków ze statutem Fundacji, zarządzanie lokatami nadwyżek pieniężnych Fundacji, prowadzenie działań reklamowych i PR Fundacji.
Grupa Impel
menedżer PR
opracowanie, wdrażanie i nadzór nad zarządzaniem informacją w sytuacji kryzysowej, realizacja zadań z zakresu PR zewnętrznego oraz wewnętrznego, współpraca z IR w zakresie tworzenia wspólnej polityki informacyjnej dotyczącej ponad 20 spółek zależnych w ramach Grupy Kapitałowej Impel SA.
Wydawnictwo Bauer
doradca wydawniczy/redaktor naczelny
doradca wydawniczy, redaktor naczelny czasopism „Fotografia i aparaty cyfrowe”, „PC Format”. Wprowadzanie nowych tytułów na polski rynek wydawniczy.
Vogel Burda Communications
zastępca redaktora naczelnego magazynu komputerowego „CHIP”
zarządzanie pracą redakcji, rekrutacja pracowników, planowanie i realizowanie założeń związanych z formułą pisma, przygotowywanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, kreowanie wizerunku firmy, organizacja i udział w projektach zmierzających do zmian w systemie prawno-administracyjnym w branży IT, udział w krajowych i zagranicznych konferencjach i sympozjach, ustalanie i realizacja budżetu projektu. Kontakt z kluczowymi partnerami z branży IT w kraju i za granicą.
Vogel Burda Communications
redaktor naczelny czasopisma „Internet dla każdego”
zarządzanie pracą redakcji, rekrutacja pracowników, opracowanie i wdrażanie planu wydawniczego związanego z powyższym tytułem od powstania koncepcji pisma po wprowadzanie go na rynek wydawniczy, ustalanie i realizacja budżetu projektu.
Vogel Burda Communications
redaktor naczelny pisma „Computer easy”
opracowanie koncepcji pisma i nadzór nad jego wdrożeniem na polski rynek wydawniczy, zarządzanie pracą redakcji, rekrutacja pracowników, udział w konferencjach i sympozjach, kreowanie wizerunku pisma w mediach, ustalanie i realizacja budżetu projektu.
Vogel Burda Communications
redaktor pisma „Easy PC”
obowiązki: opracowanie tematyki pisma, nadzór nad linią programową tytułu, pisanie i adiustacja tekstów, nadzór nad redakcją językową pisma.
Logo
nauczyciel
IV Liceum ogólnokształcące we Wrocławiu
nauczyciel języka polskiego i dziennikarstwa
Grupa Agora
dziennikarz - Gazeta Wyborcza
dziennikarz działu gospodarczego, redaktor prowadzący działy muzyczny i komputerowy
obowiązki: pisanie i redagowanie tekstów gospodarczych (przekształcenia własnościowe, zmiany form prawnych spółek, inwestycje firm krajowych i zagranicznych), relacjonowanie życia kulturalnego w Polsce i na Dolnym Śląsku (koncerty, wystawy, wernisaże, premiery).
Rainbow
tłumacz
tłumacz języka angielskiego

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR