Umiejętności
Tworzenie i zarządzanie strategiami PR, marketingowymi i komunikacyjnymi
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
zastępca Dyrektora Wydziału Promocji Województwa
koordynacja działań związanych z promocją województwa, nadzór nad postępowaniami przetargowymi, wprowadzanie rozwiązań promocyjnych z social media i nowych mediów, nadzór nad opracowywaniem strategii rozwoju promocji województwa i jej realizacja. Nadzór nad rozbudowanymi projektami informatycznymi strategicznymi dla rozwoju regionu. Nawiązywanie kontaktów z kluczowymi partnerami samorządowymi, biznesowymi, naukowymi na Dolnym Śląsku
prezes zarządu
Fundacja "Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową"
ścisła współpraca z Kliniką Hematologii Akademii Medycznej, największymi firmami regionu oraz władzami samorządowymi w celu pozyskiwania funduszy oraz inicjowania akcji o charakterze edukacyjnym w zakresie profilaktyki chorób nowotworowych, organizacja pracy Zarządu, doskonalenie procesów zarządzania Fundacją jako podmiotem gospodarczym, inicjowanie zmian w dokumentach statutowych i regulaminach Fundacji, wskazywanie celów strategicznych Fundacji i ich hierarchizacja, nadzór nad realizacją planu finansowego, nadzór nad prowadzeniem rachunkowości i sprawozdawczości finansowej Fundacji zgodnie z przepisami prawa, nadzór prawny, w tym nadzór zgodności wydatków ze statutem Fundacji, zarządzanie lokatami nadwyżek pieniężnych Fundacji, prowadzenie działań reklamowych i PR Fundacji
wiceprezes zarządu
Fundacja "Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową"
organizacja pracy Zarządu, doskonalenie procesów zarządzania Fundacją jako podmiotem gospodarczym, inicjowanie zmian w dokumentach statutowych i regulaminach Fundacji, wskazywanie celów strategicznych Fundacji i ich hierarchizacja, nadzór nad realizacją planu finansowego, nadzór nad prowadzeniem rachunkowości i sprawozdawczości finansowej Fundacji zgodnie z przepisami prawa, nadzór prawny, w tym nadzór zgodności wydatków ze statutem Fundacji, zarządzanie lokatami nadwyżek pieniężnych Fundacji, prowadzenie działań reklamowych i PR Fundacji.
zastępca redaktora naczelnego magazynu komputerowego „CHIP”
zarządzanie pracą redakcji, rekrutacja pracowników, planowanie i realizowanie założeń związanych z formułą pisma, przygotowywanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, kreowanie wizerunku firmy, organizacja i udział w projektach zmierzających do zmian w systemie prawno-administracyjnym w branży IT, udział w krajowych i zagranicznych konferencjach i sympozjach, ustalanie i realizacja budżetu projektu. Kontakt z kluczowymi partnerami z branży IT w kraju i za granicą.
dziennikarz - Gazeta Wyborcza
dziennikarz działu gospodarczego, redaktor prowadzący działy muzyczny i komputerowy
obowiązki: pisanie i redagowanie tekstów gospodarczych (przekształcenia własnościowe, zmiany form prawnych spółek, inwestycje firm krajowych i zagranicznych), relacjonowanie życia kulturalnego w Polsce i na Dolnym Śląsku (koncerty, wystawy, wernisaże, premiery).
obowiązki: pisanie i redagowanie tekstów gospodarczych (przekształcenia własnościowe, zmiany form prawnych spółek, inwestycje firm krajowych i zagranicznych), relacjonowanie życia kulturalnego w Polsce i na Dolnym Śląsku (koncerty, wystawy, wernisaże, premiery).
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR