Marek Górny
IT Administrator, Nordic Services Sp. z o.o.
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Business Intelligence
ILC Spółka z o. o., Warszawa
Planowanie i wdrożenie projektu Business Intelligence na podstawie MS SQL Server 2005. Budowa hurtowni danych dla dużej polskiej firmy (ODS, STA, i DW). Budowa procesów ETL w Integration Services. Budowa kostek OLAP w Analysis Services i wdrożenie do Panorama Novaview 5,0. Wsparcie klienta w języku polskim i angielskim. Utrzymywanie MS SQL Serwera w firmie, hardware upgrades, backup i restore, index maintenance, SQL Agent Jobs, batch jobs w TSQL.
Technical Controller
MCI International/Worldcom, Piscataway, NJ USA
Centralized Computer Services
Administracja LAN w departamencie z dwunastoma stacjami roboczymi w środowisku Microsoft Windows NT 4.0 i migracja z systemu Novell. Rozwiązywanie problemów i awarii na liniach komercyjnych i publicznych, międzynarodowych i krajowych liniach przesyłu danych, jak również awarii połączeń internetowych, telegramowych, i teleksowych. Operacje w systemach czasu rzeczywistego między innymi wprowadzanie nowych wersji systemów, wymiany systemów na żywo, awaryjne odzyskiwanie systemów, i tworzenie kopii zapasowych. Wywoływanie kontrolowanych awarii systemu dla klientów „key accounts” (Citibank, Chase, Hapag-Lloyd, Mitsubishi, HSBC Hong Kong & Shanghai Bank, Banque Naitonale de Paris, i Siemens). Praktyka na następujących systemach komputerowych:
Eltex: centrala teleksów. System czasu rzeczywistego.
SAFE: (Store And Forward Exchange) na podstawie VAX. Usługi dostępu przez linie prywatne i dostęp publiczny.
DPF: dostarczający specjalne usługi dla klientów SAFE, na podstawie MS Windows NT 4.0.
Lotus Notes Mail and Fax server na podstawie Microsoft Windows NT 3.5
CSX: krajowy dostęp do usług w czasie rzeczywistym i „store-and-forward”
Administracja LAN w departamencie z dwunastoma stacjami roboczymi w środowisku Microsoft Windows NT 4.0 i migracja z systemu Novell. Rozwiązywanie problemów i awarii na liniach komercyjnych i publicznych, międzynarodowych i krajowych liniach przesyłu danych, jak również awarii połączeń internetowych, telegramowych, i teleksowych. Operacje w systemach czasu rzeczywistego między innymi wprowadzanie nowych wersji systemów, wymiany systemów na żywo, awaryjne odzyskiwanie systemów, i tworzenie kopii zapasowych. Wywoływanie kontrolowanych awarii systemu dla klientów „key accounts” (Citibank, Chase, Hapag-Lloyd, Mitsubishi, HSBC Hong Kong & Shanghai Bank, Banque Naitonale de Paris, i Siemens). Praktyka na następujących systemach komputerowych:
Eltex: centrala teleksów. System czasu rzeczywistego.
SAFE: (Store And Forward Exchange) na podstawie VAX. Usługi dostępu przez linie prywatne i dostęp publiczny.
DPF: dostarczający specjalne usługi dla klientów SAFE, na podstawie MS Windows NT 4.0.
Lotus Notes Mail and Fax server na podstawie Microsoft Windows NT 3.5
CSX: krajowy dostęp do usług w czasie rzeczywistym i „store-and-forward”
Sprzedaż Komputerów – Konsultant
Micro Dynamics International, Shrewsbury, NJ USA
Specjalista ds. sprzedaży, szkoleń i rozwoju systemów Macintosh w dziedzinie DTP (Desktop Publishing) i Desktop Communications dla firm, m.in. Bell Laboratories i AT&T. Całkowita znajomość łączności Macintosh Network i aplikacji DTP (QuarkXPress i PageMaker).
Szkolenia i kursy
MCTS Microsoft Certified Technology Specialist: SQL Server 2005 8 Lipiec 2008, Microsoft Corporation, Preston, WA, USA
MCSE Microsoft Certified Systems Engineer: Windows Server 2003 24 Październik 2007, Microsoft Corporation, Preston, WA, USA
MCSE Microsoft Certified Systems Engineer: Windows NT 4.0 Server Październik 1998, Microsoft Corporation, Preston, WA, USA
Network Administrator for Desktop Communications Marzec 1989, Apple Computer, Secaucus, NJ, USA
MCSE Microsoft Certified Systems Engineer: Windows Server 2003 24 Październik 2007, Microsoft Corporation, Preston, WA, USA
MCSE Microsoft Certified Systems Engineer: Windows NT 4.0 Server Październik 1998, Microsoft Corporation, Preston, WA, USA
Network Administrator for Desktop Communications Marzec 1989, Apple Computer, Secaucus, NJ, USA
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Inne
Prawo jazdy Kat. B