Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Regionalny ds. handlowych i vm
1. Wykonywanie regularnych wizyt kontrolnych w salonach sprzedaży wg m.in.:
- Karta Kontroli Standardów i VM,
- analiza wyników,
- trening Procesu Sprzedaży
- szkolenie z zasad VM
- kontrola organizacji pracy salonu,
- kontrola znajomości i poprawnego stosowania procedur wg stanowisk.
2. Realizacja planów sprzedaży na założonym poziomie, m.in. poprzez:
- analizę wyników sprzedażowych podległych salonów,
- maksymalizację wyników sprzedaży salonów przy minimalizacji kosztów w podległym regionie,
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania podległych salonów zgodnie z ustalonymi standardami pracy, procedurami firmowymi i przepisami zewnętrznymi,
- utrzymywanie właściwego poziomu zatrudniania pracowników,
- monitorowanie działań konkurencji,
- monitorowanie poziomu zatowarowania salonów oraz struktury asortymentowej,
- prawidłowe wdrożenie i przestrzeganie wszystkich obowiązujących procedur przez podległych pracowników w regionie,
- terminowe i zgodne z instrukcjami wprowadzanie akcji promocyjnych w sklepach.
3. Dbanie o właściwy wystrój salonów i ekspozycję towaru zgodnie z zasadami VM:
- wdrażanie i przestrzeganie zasad VM w podległych sklepach,
- cykliczne szkolenia załóg z zasad VM.
4. Szkolenia pracowników:
- budowanie zespołu o wysokim poziomie kompetencji poprzez szkolenia z obowiązujących procedur,
- z zakresu optymalizacji zatowarowania,
- z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- wdrażanie i przestrzeganie zasad obsługi klienta wg Procesu Sprzedaży,
- wdrażanie i przestrzeganie zasad budowy grafików pracy,
- wdrażanie do pracy kierowników sklepów i zastępców kierowników sklepów.
5. Koordynacja otwarć nowych salonów.
6. Weryfikacja proponowanych lokalizacji pod kątem handlowym zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
- Karta Kontroli Standardów i VM,
- analiza wyników,
- trening Procesu Sprzedaży
- szkolenie z zasad VM
- kontrola organizacji pracy salonu,
- kontrola znajomości i poprawnego stosowania procedur wg stanowisk.
2. Realizacja planów sprzedaży na założonym poziomie, m.in. poprzez:
- analizę wyników sprzedażowych podległych salonów,
- maksymalizację wyników sprzedaży salonów przy minimalizacji kosztów w podległym regionie,
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania podległych salonów zgodnie z ustalonymi standardami pracy, procedurami firmowymi i przepisami zewnętrznymi,
- utrzymywanie właściwego poziomu zatrudniania pracowników,
- monitorowanie działań konkurencji,
- monitorowanie poziomu zatowarowania salonów oraz struktury asortymentowej,
- prawidłowe wdrożenie i przestrzeganie wszystkich obowiązujących procedur przez podległych pracowników w regionie,
- terminowe i zgodne z instrukcjami wprowadzanie akcji promocyjnych w sklepach.
3. Dbanie o właściwy wystrój salonów i ekspozycję towaru zgodnie z zasadami VM:
- wdrażanie i przestrzeganie zasad VM w podległych sklepach,
- cykliczne szkolenia załóg z zasad VM.
4. Szkolenia pracowników:
- budowanie zespołu o wysokim poziomie kompetencji poprzez szkolenia z obowiązujących procedur,
- z zakresu optymalizacji zatowarowania,
- z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- wdrażanie i przestrzeganie zasad obsługi klienta wg Procesu Sprzedaży,
- wdrażanie i przestrzeganie zasad budowy grafików pracy,
- wdrażanie do pracy kierowników sklepów i zastępców kierowników sklepów.
5. Koordynacja otwarć nowych salonów.
6. Weryfikacja proponowanych lokalizacji pod kątem handlowym zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
Szkolenia i kursy
06 - 07.11.2006r. - Szkolenie "Zarządzanie przez cele"
zorganizowane przez SLG International Training Center
30 - 21.07.2007r. - Szkolenie "Strategie komunikacji"
zorganizowane przez SLG International Training Center
20 - 21.11.2007r. - Szkolenie "Kierowanie motywacyjne"
zorganizowane przez SLG International Training Center
2017r. - Cykl Szkoleń "Akademia Sarpio 2017" zoorganizowane przez Oriflame Poland
2018r. - Szkolenie "MLM Rules" zoorganizowane przez MKevolution Mikołaj Kijewski
2018r. - Cykl Szkoleń "Lider Przyszłości" zoorganizowane przez Oriflame Poland
2017 - 2018 - Cykl Szkoleń "Ekspert Piękna" zoorganizowane przez Oriflame Poland.
zorganizowane przez SLG International Training Center
30 - 21.07.2007r. - Szkolenie "Strategie komunikacji"
zorganizowane przez SLG International Training Center
20 - 21.11.2007r. - Szkolenie "Kierowanie motywacyjne"
zorganizowane przez SLG International Training Center
2017r. - Cykl Szkoleń "Akademia Sarpio 2017" zoorganizowane przez Oriflame Poland
2018r. - Szkolenie "MLM Rules" zoorganizowane przez MKevolution Mikołaj Kijewski
2018r. - Cykl Szkoleń "Lider Przyszłości" zoorganizowane przez Oriflame Poland
2017 - 2018 - Cykl Szkoleń "Ekspert Piękna" zoorganizowane przez Oriflame Poland.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Podróże
Grupy
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Wrocław
Miejsce gdzie moga sie spotkac ludzie z Wroclawia oraz Ci ktorzy cenia to miasto. Ludzie tak niezwykli jak to miasto :)