Umiejętności
projektowanie programu nauczania
Curriculum Development
Digital Marketing
Przywództwo edukacyjne
Technologia Edukacyjna
Facebook
Facebook Fan Page Creation
Facebook Fan Page Strategies
Facebook Marketing
Google Adwords
Google Adwords Professional
Google Analytics
Google Apps
Google Docs
Google Maps
Google Webmaster Tools
Google+
Microsoft Office
Microsoft Word
Prestashop
SEM
Social Media Marketing
Teacher Training
Transcription Services
Korepetycje
Wordpress
adwords
e-PR
Facebook ads
Facebook advertising
Google SketchUp
AdWords - Reklama
Facebook - menedżer reklam
Kampanie reklamowe Google Adwords
Google Tag Manager
SEO/SEM
Fanpage Facebook,
AdWords Audits
Adwords Editor
Gimp, Photoshop podstawowe umiejętności
copywriting, social media marketing, SEM
Power Editor
SEO, SEM, Marketing, Szkolenia
Magento, SEM, SEO
AdWords podstawy
E-Commerce SEM
AdWords zaawansowany
Pozycjonowanie i optymalizacja stron SEO i SEM
Brand 24
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista i analityk SEO/SEM
NetMediaArt
Jestem odpowiedzialny za płatne działania reklamowe online (PCC, SEM m.in. Facebook Ads, AdWords Ads i inne sieci reklamowe oraz partnerskie), analitykę skuteczności działań marketingowych oraz widoczności w sieci wyszukiwania, optymalizację stron internetowych i działań reklamowych. Wykonuje (m. in.) następujące zadania:
- tworzenie raportów i analiz,
- tworzenie i administracja różnych form płatnych reklam w sieciach AdWords i Facebook (praktycznie wszystkich dostępnych w tym dynamicznych reklam na Facebooku i w AdWords) dla klientów firmy,
- wyszukiwanie informacji,
- wsparcie administracji stroną internetową,
- niekiedy tworzenie postów na Facebooku,
- pozyskiwanie fanów,
- tworzenie strategii reklamowej i lejka sprzedażowego dla klientów,
- analizy wewnętrzne i zewnętrzne,
- wsparcie działań kreatywnych,
- optymalizacja stron internetowych klientów,
- przygotowywanie list słów kluczowych,
- analityka widoczności stron klientów,
- analityka i estymacje skuteczności działań reklamowych (planowanych lub wdrażanych),
- tworzenie clik map stron internetowych,
- wielopoziomowa analityka stron internetowych w narzędziach takich jak Sem Storm, Yandex Metrica, Google Analitycs,
- optymalizacja działań firmy w moim obszarze (m.in. wdrożenie i administracja Google Tag Manager, Business Manager i inne),
- szeroko rozumiane wsparcie działań content marketingowych (analizy, estymacje, słowa kluczowe, wybór miejsc itd.),
- analizy widoczności marki,
- optymalizacja kampanii płatnych w celu zwiększenia współczynnika konwersji,
- wrażanie wielopoziomowego śledzenia konwersji i zaawansowanego targetowania w sieci reklamowej,
- praca z narzędziami takimi jak Google Merchant Centre, Brand 24, Power Editor, Buissnes Manager i inne),
- wyszukiwanie informacji,
- działania ogólnomarketingowe (co trzeba to robię).
- tworzenie raportów i analiz,
- tworzenie i administracja różnych form płatnych reklam w sieciach AdWords i Facebook (praktycznie wszystkich dostępnych w tym dynamicznych reklam na Facebooku i w AdWords) dla klientów firmy,
- wyszukiwanie informacji,
- wsparcie administracji stroną internetową,
- niekiedy tworzenie postów na Facebooku,
- pozyskiwanie fanów,
- tworzenie strategii reklamowej i lejka sprzedażowego dla klientów,
- analizy wewnętrzne i zewnętrzne,
- wsparcie działań kreatywnych,
- optymalizacja stron internetowych klientów,
- przygotowywanie list słów kluczowych,
- analityka widoczności stron klientów,
- analityka i estymacje skuteczności działań reklamowych (planowanych lub wdrażanych),
- tworzenie clik map stron internetowych,
- wielopoziomowa analityka stron internetowych w narzędziach takich jak Sem Storm, Yandex Metrica, Google Analitycs,
- optymalizacja działań firmy w moim obszarze (m.in. wdrożenie i administracja Google Tag Manager, Business Manager i inne),
- szeroko rozumiane wsparcie działań content marketingowych (analizy, estymacje, słowa kluczowe, wybór miejsc itd.),
- analizy widoczności marki,
- optymalizacja kampanii płatnych w celu zwiększenia współczynnika konwersji,
- wrażanie wielopoziomowego śledzenia konwersji i zaawansowanego targetowania w sieci reklamowej,
- praca z narzędziami takimi jak Google Merchant Centre, Brand 24, Power Editor, Buissnes Manager i inne),
- wyszukiwanie informacji,
- działania ogólnomarketingowe (co trzeba to robię).
Growth Hacker Marketing
NetMediaArt
Jestem odpowiedzialny za płatne działania reklamowe online (PCC, SEM m.in. Facebook Ads, AdWords Ads i inne sieci reklamowe oraz partnerskie), analitykę skuteczności działań marketingowych oraz widoczności w sieci wyszukiwania, optymalizację stron internetowych i działań reklamowych. Wykonuje (m. in.) następujące zadania:
- administracja i tworzenie contentu na fanpage wybranych klientów,
- audyty i optymalizacja właściwie wszystkiego (od social media, przed AdWords, po strony internetowe),
- tworzenie, administracja i optymalizacja pod konwersję różnych form płatnych reklam w sieciach AdWords i Facebook (praktycznie wszystkich dostępnych w tym dynamicznych reklam na Facebooku i w AdWords) dla klientów firmy,
- wyszukiwanie informacji,
- wsparcie administracji stroną internetową,
- niekiedy tworzenie postów na Facebooku,
- pozyskiwanie fanów,
- tworzenie strategii reklamowej i lejka sprzedażowego dla klientów,
- analizy wewnętrzne i zewnętrzne,
- wsparcie działań kreatywnych,
- optymalizacja stron internetowych klientów,
- przygotowywanie list słów kluczowych,
- analityka widoczności stron klientów,
- analityka i estymacje skuteczności działań reklamowych (planowanych lub wdrażanych),
- tworzenie clik map stron internetowych,
- wielopoziomowa analityka stron internetowych w narzędziach takich jak Sem Storm, Yandex Metrica, Google Analitycs,
- optymalizacja działań firmy w moim obszarze (m.in. wdrożenie i administracja Google Tag Manager, Business Manager i inne),
- szeroko rozumiane wsparcie działań content marketingowych (analizy, estymacje, słowa kluczowe, wybór miejsc itd.),
- analizy widoczności marki,
- optymalizacja kampanii płatnych w celu zwiększenia współczynnika konwersji,
- wrażanie wielopoziomowego śledzenia konwersji i zaawansowanego targetowania w sieci reklamowej,
- praca z narzędziami takimi jak Google Merchant Centre, Brand 24, Power Editor, Buissnes Manager i inne),
- wyszukiwanie informacji,
- działania ogólnomarketingowe (co trzeba to robię).
- administracja i tworzenie contentu na fanpage wybranych klientów,
- audyty i optymalizacja właściwie wszystkiego (od social media, przed AdWords, po strony internetowe),
- tworzenie, administracja i optymalizacja pod konwersję różnych form płatnych reklam w sieciach AdWords i Facebook (praktycznie wszystkich dostępnych w tym dynamicznych reklam na Facebooku i w AdWords) dla klientów firmy,
- wyszukiwanie informacji,
- wsparcie administracji stroną internetową,
- niekiedy tworzenie postów na Facebooku,
- pozyskiwanie fanów,
- tworzenie strategii reklamowej i lejka sprzedażowego dla klientów,
- analizy wewnętrzne i zewnętrzne,
- wsparcie działań kreatywnych,
- optymalizacja stron internetowych klientów,
- przygotowywanie list słów kluczowych,
- analityka widoczności stron klientów,
- analityka i estymacje skuteczności działań reklamowych (planowanych lub wdrażanych),
- tworzenie clik map stron internetowych,
- wielopoziomowa analityka stron internetowych w narzędziach takich jak Sem Storm, Yandex Metrica, Google Analitycs,
- optymalizacja działań firmy w moim obszarze (m.in. wdrożenie i administracja Google Tag Manager, Business Manager i inne),
- szeroko rozumiane wsparcie działań content marketingowych (analizy, estymacje, słowa kluczowe, wybór miejsc itd.),
- analizy widoczności marki,
- optymalizacja kampanii płatnych w celu zwiększenia współczynnika konwersji,
- wrażanie wielopoziomowego śledzenia konwersji i zaawansowanego targetowania w sieci reklamowej,
- praca z narzędziami takimi jak Google Merchant Centre, Brand 24, Power Editor, Buissnes Manager i inne),
- wyszukiwanie informacji,
- działania ogólnomarketingowe (co trzeba to robię).
Copywriter
Freelancer
Jako freelancer wykonałem wiele zleceń dotyczących pisania, redakcji szeregu tekstów o różnych stylach i charakterze (m.in. przygotowanie redakcji książki, teksty specjalistyczne HR i marketingowe itd.). Aktualnie współpracuje z fundacją Willow Art.
Jako wolontariusz administrowałem i współprowadziłem (aktualnie raczej doradzam) kilka niekomercyjnych stron społecznościowych na portalu Facebook (między innymi profile współprowadzonych kół naukowych, profil zaprzyjaźnionej pracowni rysunku itd.). Aktualnie współpracuje z fundacją Willow Art.
Jako wolontariusz administrowałem i współprowadziłem (aktualnie raczej doradzam) kilka niekomercyjnych stron społecznościowych na portalu Facebook (między innymi profile współprowadzonych kół naukowych, profil zaprzyjaźnionej pracowni rysunku itd.). Aktualnie współpracuje z fundacją Willow Art.
Team leader w Dziale Marketingu
Jako lider zespołu marketingowego Smart MBC nadzorowałem działania marketingowe w firmie. W związku z tym w zakres moich obowiązków wchodziło szereg działań związanych z budową i nadzorowaniem pracy zespołu, działaniami w nowych mediach, tworzeniem strategii i standardów działań w różnych obszarach z nastawieniem na wsparcie sprzedaży, czy budowaniem marki pracodawcy itd.
Generalnie oswajanie chaosu. :)
Jako praktykant, asystent ds. mediów społecznościowych, team leader w dziale marketingu SmartMBC. Wykonywałem szereg zadań związanych m.in. z:
- wyszukiwaniem informacji,
- administracją nad stroną internetową,
- opieką nad social media (m. in. trzykrotny organiczny wzrost liczby fanów),
- przygotowywanie prostych grafik, wykresów i infografik do mediów społecznościowych,
- budowaniem świadomości marki na rynku lokalnym,
- opiekowaniem się wizerunkiem marki w mediach,
- kontaktem z freelancerami,
- pisaniem tekstów (specjalistycznych i reklamowych),
- tworzeniem strategii ogólnomarketingowej, mediów społecznościowych i marki pracodawcy,
- przygotowaniem programu ambasadorskiego,
- wykonywaniem analiz wewnętrznych i zewnętrznych,
- przygotowaniem, wysyłką i opieką nad newsletterem,
- diagnozą i wsparciem działań różnych działów firmy,
- diagnozą i wsparciem sprzedaży,
- korespondencją biznesową,
- przygotowywaniem ofert i prezentacji,
- zarządzaniem zespołem praktykantów i stażystów,
- rekrutacją, wdrażaniem, szkoleniem praktykantów i stażystów,
- wdrażanie sklepu internetowego,
- inne działania ogólnomarketingowe.
Generalnie oswajanie chaosu. :)
Jako praktykant, asystent ds. mediów społecznościowych, team leader w dziale marketingu SmartMBC. Wykonywałem szereg zadań związanych m.in. z:
- wyszukiwaniem informacji,
- administracją nad stroną internetową,
- opieką nad social media (m. in. trzykrotny organiczny wzrost liczby fanów),
- przygotowywanie prostych grafik, wykresów i infografik do mediów społecznościowych,
- budowaniem świadomości marki na rynku lokalnym,
- opiekowaniem się wizerunkiem marki w mediach,
- kontaktem z freelancerami,
- pisaniem tekstów (specjalistycznych i reklamowych),
- tworzeniem strategii ogólnomarketingowej, mediów społecznościowych i marki pracodawcy,
- przygotowaniem programu ambasadorskiego,
- wykonywaniem analiz wewnętrznych i zewnętrznych,
- przygotowaniem, wysyłką i opieką nad newsletterem,
- diagnozą i wsparciem działań różnych działów firmy,
- diagnozą i wsparciem sprzedaży,
- korespondencją biznesową,
- przygotowywaniem ofert i prezentacji,
- zarządzaniem zespołem praktykantów i stażystów,
- rekrutacją, wdrażaniem, szkoleniem praktykantów i stażystów,
- wdrażanie sklepu internetowego,
- inne działania ogólnomarketingowe.
Asystent ds. Mediów Społecznościowych
W Smart MBC byłem odpowiedzialny za kanały społecznościowe oraz wsparcie PRowe emarketingu. Wykonywałem następujące zadania:
- wyszukiwaniem informacji,
- administracją nad stroną internetową,
- opieką nad social media (m. in. trzykrotny organiczny wzrost liczby fanów),
- przygotowywanie prostych grafik, wykresów i infografik do mediów społecznościowych,
- budowaniem świadomości marki na rynku lokalnym,
- opiekowaniem się wizerunkiem marki w mediach,
- kontaktem z freelancerami,
- pisaniem tekstów (specjalistycznych i reklamowych),
- tworzeniem strategii ogólnomarketingowej, mediów społecznościowych i marki pracodawcy,
- przygotowaniem programu ambasadorskiego,
- wykonywaniem analiz wewnętrznych i zewnętrznych,
- przygotowaniem, wysyłką i opieką nad newsletterem,
- diagnozą i wsparciem działań różnych działów firmy,
- diagnozą i wsparciem sprzedaży,
- korespondencją biznesową,
- przygotowywaniem ofert i prezentacji,
- zarządzaniem zespołem praktykantów i stażystów,
- rekrutacją, wdrażaniem, szkoleniem praktykantów i stażystów,
- wdrażanie sklepu internetowego,
- inne działania ogólnomarketingowe.
- wyszukiwaniem informacji,
- administracją nad stroną internetową,
- opieką nad social media (m. in. trzykrotny organiczny wzrost liczby fanów),
- przygotowywanie prostych grafik, wykresów i infografik do mediów społecznościowych,
- budowaniem świadomości marki na rynku lokalnym,
- opiekowaniem się wizerunkiem marki w mediach,
- kontaktem z freelancerami,
- pisaniem tekstów (specjalistycznych i reklamowych),
- tworzeniem strategii ogólnomarketingowej, mediów społecznościowych i marki pracodawcy,
- przygotowaniem programu ambasadorskiego,
- wykonywaniem analiz wewnętrznych i zewnętrznych,
- przygotowaniem, wysyłką i opieką nad newsletterem,
- diagnozą i wsparciem działań różnych działów firmy,
- diagnozą i wsparciem sprzedaży,
- korespondencją biznesową,
- przygotowywaniem ofert i prezentacji,
- zarządzaniem zespołem praktykantów i stażystów,
- rekrutacją, wdrażaniem, szkoleniem praktykantów i stażystów,
- wdrażanie sklepu internetowego,
- inne działania ogólnomarketingowe.
Praktykant ds. Social Media
Podczas praktyk w Smart MBC byłem odpowiedzialny za kanały społecznościowe oraz wsparcie PRowe emarketingu. Wykonywałem następujące zadania:
- pisanie tekstów,
- wyszukiwanie informacji,
- wsparcie administracji stroną internetową,
- postowanie w G+ i na Facebooku,
- pozyskiwanie fanów,
- tworzenie strategii social media firmy.
- pisanie tekstów,
- wyszukiwanie informacji,
- wsparcie administracji stroną internetową,
- postowanie w G+ i na Facebooku,
- pozyskiwanie fanów,
- tworzenie strategii social media firmy.
Praktykant ds. HR
Purcon Engineering
Podczas praktyk w Purcon Engineering:
- kontaktowałem się z potencjalnymi klientami firmy,
- poszukiwałem kandydatów do bieżących procesów rekrutacyjnych (w tym m. in. headhunting),
- pracowałem na systemie CRM.
Podsumowując 80% czasu poświęcałem na sprzedaż usług (i związany z nim kontakt z firmami zewnętrznymi), a 20% na wielotorowe poszukiwania kandydatów do bieżących procesów rekrutacyjnych.
- kontaktowałem się z potencjalnymi klientami firmy,
- poszukiwałem kandydatów do bieżących procesów rekrutacyjnych (w tym m. in. headhunting),
- pracowałem na systemie CRM.
Podsumowując 80% czasu poświęcałem na sprzedaż usług (i związany z nim kontakt z firmami zewnętrznymi), a 20% na wielotorowe poszukiwania kandydatów do bieżących procesów rekrutacyjnych.
Prowadzący i współprowadzący audycję
W okresie współpracy z Aferą:
- współtworzyłem kilkadziesiąt audycji (część prowadziłem lub współprowadziłem),
- znacznie rozwinąłem kompetencje społeczne i miękkie,
- udoskonaliłem umiejętność pracy w zespole (jako lider audycji jak i grający na pozycji pomocnika). :)
- współtworzyłem kilkadziesiąt audycji (część prowadziłem lub współprowadziłem),
- znacznie rozwinąłem kompetencje społeczne i miękkie,
- udoskonaliłem umiejętność pracy w zespole (jako lider audycji jak i grający na pozycji pomocnika). :)
Praktykant ds. obsługi klienta
Echopoznania.pl
Podczas bezpłatnych praktyk w portalu internetowym Echopoznania.pl:
- przeprowadziłem wstępną selekcje CV praktykantów,
- asystowałem przy dwóch rozmowach rekrutacyjnych,
- wykonywałem zadania z zakresu telemarketingu i emarketingu,
- pozyskiwałem klientów,
- asystowałem przy organizacji konkursu projakościowego.
Obowiązki:
- telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem indywidualnym i biznesowym.
- przeprowadziłem wstępną selekcje CV praktykantów,
- asystowałem przy dwóch rozmowach rekrutacyjnych,
- wykonywałem zadania z zakresu telemarketingu i emarketingu,
- pozyskiwałem klientów,
- asystowałem przy organizacji konkursu projakościowego.
Obowiązki:
- telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem indywidualnym i biznesowym.
Mobilny Doradca Finansowy, doradca klienta w branży usług finansowych
Praca na umowę zlecenie polegająca na:
- kontakcie telefonicznym z klientem indywidualnym,
- spotkaniach z klientem indywidualnym,
- wykonywaniu analiz finansowych,
- prezentacji narzędzi finansowych,
- sprzedaży narzędzi finansowych.
Obowiązki:
- kontakt z klientami i rozwiązywanie (ewentualnych) problemów,
- realizacja zamówień,
- przygotowanie towaru do odbioru.
Nauczyłem się:
- samodzielności
- kontakcie telefonicznym z klientem indywidualnym,
- spotkaniach z klientem indywidualnym,
- wykonywaniu analiz finansowych,
- prezentacji narzędzi finansowych,
- sprzedaży narzędzi finansowych.
Obowiązki:
- kontakt z klientami i rozwiązywanie (ewentualnych) problemów,
- realizacja zamówień,
- przygotowanie towaru do odbioru.
Nauczyłem się:
- samodzielności
Konsultant ds. obsługi klienta i magazynu
Praca dorywcza wakacyjna (2006 i 2007) polegająca na:
- przygotowaniu towaru dla klientów indywidualnych,
- przygotowanie towaru dla sklepów,
- kontakcie z klientami i odbiorze zamówień,
- pełnej obsłudze sprzedażowej klientów.
Obowiązki:
- kontakt z klientami i rozwiązywanie (ewentualnych) problemów,
- realizacja zamówień,
- przygotowanie towaru do odbioru.
Zacząłem:
- aktywnie słuchać klienta,
- rozumieć potrzeby i problemy klienta,
- pracować w grupie,
- organizować swój czas pracy,
- organizować wykonywane przez siebie zadania zgodnie z priorytetami firmy.
- przygotowaniu towaru dla klientów indywidualnych,
- przygotowanie towaru dla sklepów,
- kontakcie z klientami i odbiorze zamówień,
- pełnej obsłudze sprzedażowej klientów.
Obowiązki:
- kontakt z klientami i rozwiązywanie (ewentualnych) problemów,
- realizacja zamówień,
- przygotowanie towaru do odbioru.
Zacząłem:
- aktywnie słuchać klienta,
- rozumieć potrzeby i problemy klienta,
- pracować w grupie,
- organizować swój czas pracy,
- organizować wykonywane przez siebie zadania zgodnie z priorytetami firmy.
Szkolenia i kursy
"Polish-American Leadership Academy" (2012)
"Pierwszy krok we własny biznes" (2012)
i inne liczne szkolenia z organizacji czasu, negocjacji, kontaktu z klientem oraz umiejętności sprzedażowych
Certyfikowany specjalista Marketing Automation Sales Manago
Certyfikowany specjalista Google Adwords (Certyfikat z reklam AdWords w sieci wyszukiwania, Certyfikat z reklam wideo AdWords, Certyfikat z reklam AdWords w Zakupach Google, Certyfikat z reklam AdWords w sieci reklamowej, Certyfikat z reklam mobilnych AdWords).
Certyfikat Google Analytics
Szkolenie Facebook PRO
"Pierwszy krok we własny biznes" (2012)
i inne liczne szkolenia z organizacji czasu, negocjacji, kontaktu z klientem oraz umiejętności sprzedażowych
Certyfikowany specjalista Marketing Automation Sales Manago
Certyfikowany specjalista Google Adwords (Certyfikat z reklam AdWords w sieci wyszukiwania, Certyfikat z reklam wideo AdWords, Certyfikat z reklam AdWords w Zakupach Google, Certyfikat z reklam AdWords w sieci reklamowej, Certyfikat z reklam mobilnych AdWords).
Certyfikat Google Analytics
Szkolenie Facebook PRO
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Zainteresowania
autostop, psychologia pracy i organizacji, blogi SEM i SEO, nauka programowania, nauka testowania, nauka Big Data, taniec
Organizacje
Koło studentów MISHiS
Koło Hermeneutyczne UAM
Współorganizowałem cztery konferencje naukowe (m. in. "Filozofia i literatura" czy "Hermeneutyki Sensu") oraz współorganizowałem liczne spotkania z polskimi i zagranicznymi naukowcami ("Seminaria humanistyczne").
Sam występowałem z autorskimi referatami na ponad 20 konferencjach naukowych.
Koło Hermeneutyczne UAM
Współorganizowałem cztery konferencje naukowe (m. in. "Filozofia i literatura" czy "Hermeneutyki Sensu") oraz współorganizowałem liczne spotkania z polskimi i zagranicznymi naukowcami ("Seminaria humanistyczne").
Sam występowałem z autorskimi referatami na ponad 20 konferencjach naukowych.
Inne
Certyfikowany specjalista Marketing Automation
Certyfikowany specjalista Google Adwords (Certyfikat z reklam AdWords w sieci wyszukiwania, Certyfikat z reklam wideo AdWords, Certyfikat z reklam AdWords w Zakupach Google, Certyfikat z reklam AdWords w sieci reklamowej, Certyfikat z reklam mobilnych AdWords).
Certyfikat Google Analytics
Znajomość Yandex Metrica
Więcej informacji na moim profilu publicznym LinkedIn: www.linkedin.com/in/marekboratynski1988.
2013-2014 - Organizowałem liczne warsztaty dla licealistów przy Instytucie Filologii Polskiej UAM. Część z nich prowadziłem lub współprowadziłem. W zakres moich obowiązków wchodziła organizacja, koordynacja i prowadzenie warsztatów. Oprócz tego zajmowałem się podtrzymywaniem kontaktu z zainteresowanymi licealistami i wyszukiwaniem chętnych (i posiadających predyspozycję, oraz wiedzę) do wolontaryjnego prowadzenia warsztatów. Przygotowałem i wygłosiłem ponad dwadzieścia autorskich referatów naukowych.
Certyfikowany specjalista Google Adwords (Certyfikat z reklam AdWords w sieci wyszukiwania, Certyfikat z reklam wideo AdWords, Certyfikat z reklam AdWords w Zakupach Google, Certyfikat z reklam AdWords w sieci reklamowej, Certyfikat z reklam mobilnych AdWords).
Certyfikat Google Analytics
Znajomość Yandex Metrica
Więcej informacji na moim profilu publicznym LinkedIn: www.linkedin.com/in/marekboratynski1988.
2013-2014 - Organizowałem liczne warsztaty dla licealistów przy Instytucie Filologii Polskiej UAM. Część z nich prowadziłem lub współprowadziłem. W zakres moich obowiązków wchodziła organizacja, koordynacja i prowadzenie warsztatów. Oprócz tego zajmowałem się podtrzymywaniem kontaktu z zainteresowanymi licealistami i wyszukiwaniem chętnych (i posiadających predyspozycję, oraz wiedzę) do wolontaryjnego prowadzenia warsztatów. Przygotowałem i wygłosiłem ponad dwadzieścia autorskich referatów naukowych.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
ELEKTRO Współpraca
Grupa zrzeszająca pracowników handlu produktami elektrotechnicznymi i automatyki na terenie Polski
elektroonline.pl
Grupa osób związanych z branżą szeroko pojętej elektryki od automatyki, elektroniki, elektrotechniki przez energetykę po informatykę i telekomunikację.
HANDLOWCY
Handlowcy, doradcy, managerowie. Zwał jak zwał. Grupa dla wszystkich sprzedających i budujących relacje z klientem.
HANDLOWCY W POLSCE
ZAPRASZAM WSZYTSKICH LUDZIKOW ZE SPOLECZNOSCI GOLDENLINE ALE SZCZEGOLNIE SPRZEDAWCOW HANDLOWCOW KAZDEGO TOWARU RZECZY ITD.
Kartony, pudełka, blistry i inne wynalazki
Pracujesz na codzień projektując kartoniki? Uwielbiasz tworzyć formy przestrzenne z płaskiej kartki? Twoje hobby to modelarstwo kartonowe? Łączysz design 2D z 3D? Ta grupa jest dla Ciebie :)