Marcin Polański

:)
Strzegom, dolnośląskie

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Słodownik
Viking Malt Specialities sp. z o.o.
Prażenie Słodów
Logo
Logistyk
TKM Recykling
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. Zarządzania Procesami i Jakością;
- Automatyzacja i optymalizacja istniejących procesów usuwania uszkodzeń usług wąsko i szerokopasmowych,
- Monitoring procesów,
- Analiza danych,
- Czynny udział w projektach w zakresie wdrożeń rozwiązań IT w Środowisku Zintegrowanym.
Logo
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Krajowy Rejestr Długów KRD
- Obsługa Klienta w zakresie windykacji i obsługi Biura Informacji Gospodarczej,
- Opieka nad Klientami Biznesowymi,
- Sprzedaż produktów,
- Utrzymanie Klientów.
Hemmersbach
SERWISANT IT
- Diagnostyka PC i Notebooków
- Serwis PC i Notebooków,
- Naprawa komputerów PC i Notebooków,
- Aktualizacja oprogramowania.
Urząd Gminy Długołęka
Podinspektor ds. promocji i współpracy z zagranicą.
- Współpraca z gminami partnerskimi w Europie,
- Współpraca ze środkami masowego przekazu w zakresie promocji,
- Organizowanie imprez promocyjnych,
- Przygotowywanie artykułów
- Wydawanie gazety gminnej,
- Współpraca z instytucjami kultury oraz jednostkami oświaty w zakresie promocji Gminy
Wydawnictwo Europa
Manager Działu Marketingu i Sprzedaży
Do moich obowiązków należało min.:
- Pozyskiwanie reklamodawców;
- Pozyskiwanie zleceniodawców;
- Pozyskiwanie sponsorów;
- Pozyskiwanie instytucji zainteresowanych objęciem mecenatem lub patronatem publikacji;
- Pozyskiwanie klientów (hurt, detal);
- Prowadzenie kampanii marketingowo-sprzedażowych;
Orange Polska S.A.
Kierownik Sekcji Obsługi Klientów Biznesowych
- Planowanie i organizowanie pracy podległym pracownikom;
- Nadzór i realizacja zamówień sprzedażowych i posprzedażowych klientów biznesowych z wyłączeniem klientów kluczowych oraz klientów PK-O w zakresie usług dzierżawy łączy oraz dzierżawy infrastruktury telekomunikacyjnej;
- Nadzorowanie współpracy z ArchiDoc w zakresie dokumentów usług dzierżawy łączy i kanalizacji zamówień realizowanych przez jednostkę;
- Kontrola i ocena zadań realizowanych przez podległych pracowników;
- Motywowanie i rozwój pracowników;
- Współpraca z innymi komórkami w Departamencie oraz poza Departamentem;
- Odpowiedzialność za sprawy kadrowe podległych pracowników ;
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. Monitoringu
- Monitorowanie jakości pracy na stanowiskach i sporządzanie w tym zakresie raportów i zestawień danych, analiza nieprawidłowości i problemów napotykanych przez doradców Back Office oraz rekomendowanie usprawnień w tym zakresie
- Identyfikacja zagrożeń dotyczących przebiegu procesu obsługi klientów biznesowych oraz w zakresie osiąganych wyników i wskazywanie rekomendacji na ich wyeliminowanie
- Przygotowywanie materiałów merytorycznych/informacji/danych wymaganych w procesie coachingu
- Identyfikacja potrzeb szkoleniowych w ramach wprowadzanych usług i procesów
- Rozliczanie wskaźników, norm ilościowych i jakościowych oraz prowadzenie rankingów Doradców Back Office
Orange Polska S.A.
ssp. Specjalista ds. Procesów Klientów Biznesowych
- Koordynacja realizacji zamówień na usługę Dostęp do Internetu DSL TP na obszarze całego kraju, dla Klientów segmentu Biznesowego;
- Tworzenie Procesów, Procedur i Instrukcji Stanowiskowych dla Pracowników zajmujących się realizacją zleceń;
- Współpraca z Departamentem Prawnym w zakresie nowej dokumentacji;
- Współpraca z Operatorami Zewnętrznymi jak i ze wszystkimi strukturami wewnętrznymi;
- Doradztwo przy współtworzeniu nowych narzędzi informatycznych lub udoskonalaniu istniejących;
- Optymalizacja istniejących procesów;
- Opiniowanie gotowej oraz tworzenie nowej dokumentacji (regulaminów, wzorów umów, pism przewodnich, itd.…) przed wdrożeniem ich na rynek usług;
- Czynne uczestnictwo w grupach zadaniowych i warsztatach, których zadaniem jest wdrażanie nowych usług i rozwiązań technologicznych na rynek;
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych z zakresu obowiązujących procedur;
- Przygotowywanie analiz finansowych;
Orange Polska S.A.
Doradca Klienta Biznesowego - Sekcja Realizacji Zamówień
- Aktywna i pośrednia sprzedaż usług internetowych;
- Doradztwo techniczne;
- Negocjacja warunków zawieranych umów handlowych;
- Rozpatrywanie reklamacji;
- Dbałość o przychody firmy;
- Koordynowanie procesu obiegu zamówień w całym kraju;
Orange Polska S.A.
Radca - Sekcja Kontrolingu i Sprawozdawczości
- Kontrola podległych jednostek
- Sprawozdawczość zewnętrzna i wewnętrzna
Orange Polska S.A.
Instruktor ds. Pomiarów Szerokopasmowych
- Pomiary teletransmisyjne usług analogowych i cyfrowych xDSL, ISDN;
- Instalacja nowych łączy abonenckich, konfiguracja usług, lokalizacja i usuwanie uszkodzeń czynnej sieci i urządzeń końcowych po stronie CPE;
- Pomiary odbiorcze, okresowe, kontrolne, mające na celu monitorowanie stanu sieci telekomunikacyjnej;

Szkolenia i kursy

2009 r. – Ukończone szkolenie i zdany egzamin na Urzędnika Samorządowego;
2008 r. – Praca magisterska: „System obsługi klientów CRM w Telekomunikacji Polskiej”;
2007 r. – Kurs: Projektant systemu „iGrafx” – zakończony certyfikatem firmy „Corel”;
2006 r. – Praca licencjacka: „Komunikacja międzykulturowa jako jeden z aspektów komunikowania społecznego”;
2003 r. – Kurs: Telefoniczna Obsługa Trudnego Klienta;
2000 r. – Kurs: Sieci Cyfrowe z integracją usług ISDN;

Edukacja

Logo
Zarządzanie w Logistyce, magisterskie
Wyższa Szkoła Zawodowa Edukacja we Wrocławiu
Logo
Psychologia w Zarządzaniu, licencjackie
Wyższa Szkoła Zawodowa Edukacja we Wrocławiu

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Muzyka, Sport (turystyka górska, narciarstwo), Podróże, Fotografia, Przyroda

Organizacje

Wrocławskie Stowarzyszenie Miłośników Muzyki Metalowej

Inne

MOCNE STRONY:

Kreatywność, komunikatywność, optymizm, sumienność, umiejętność współpracy, radzenie sobie w sytuacjach stresujących, zarządzanie grupą, dyspozycyjność, łatwe dostosowywanie się do nowych warunków.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ETAT
ETAT
Informacje na temat etatu, pracy, poszukiwania pracy i wszelkie ciekawe informacje dotyczące tego tematu. Miejsce w którym można znaleźć wskazówki, ciekawe artykuły jak również sasięgnąć porady.
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Gitara
Gitara
Szarpać struny - yeah
Gitarzyści i nie tylko
Gitarzyści i nie tylko
Dla tych którzy grali, lub grają na gitarze. Kochają klasyczny, drewniany dźwięk Fender Stratocaster jak też krwistą nutę wydobywaną np; z Ibaneza NDM. A może połączymy siły i stworzymy Golden Line B
GL - Moderacja
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Góry
Góry
Grupa dla wszystkich przedkładających wycieczki górskie nad wylegiwanie się na plażach :)
Koncertowo
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię
Motocykle
Motocykle
Motocykliści są wszędzie.
Narty
Narty
Dla tych co lubią narty w każdej formie
Perkusja
Perkusja
Perkusja.
Piwo
Piwo
Grupa dla wszystkich milosnikow tego dobrego trunku. Tu znajdziesz informacje jakie jakie piwa lubia czlonkowie goldenline, gdzie mozna sie napic dobrego piwa, jakie knajpy polecaja z dobrym
Rock
Rock
Szeroko rozumiana muzyka rockowa i metalowa - sporo z Was aktualnie pod krawatem nie raz pogowało na koncertach. Czas ścinania włosów nadszedł i tak : )