Marcin Mazurczak

IT Part Leader w firmie Samsung Poland R&D Center
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

bezpieczeństwo komputerowe Wsparcie klienta Bezpieczeństwo sieci Rozwiązywanie problemów Project Management Planowanie projektów Audyty bezpieczeństwa Service Desk Przywództwo w zespole Zarządzanie zespołem Obsługa klienta wsparcie techniczne IT Services

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Samsung R&D Institute Poland
IT Service Desk Leader
Team leadership - management, recruitment process, motivation, evaluation.
Projects and tasks management- ensuring the delivery of high quality products and solutions to internal customers.

• managing second line of technical support,
• ensuring highest quality of customer services
• coordinating team work up to 10 technicians,
• problems analysis, tasks and projects delegation,
• incident analysis, workload optimization,
• recruitment process, career and development planning, employees evaluation,
• project and implementation management in organization,
• VIP visits coordination and support,
• direct cooperation with HQ,
• trainings for new employees,
Samsung R&D Institute Poland
IT Part Leader
Team leadership - management, recruitment process, motivation, evaluation.
Projects and tasks management- ensuring the delivery of high quality products and solutions to internal customers.

• managing second line of technical support,
• managing first line of technical support,
• managing local IT team,
• ensuring highest quality of customer services
• coordinating team work up to 7 technicians,
• problems analysis, tasks and projects delegation,
• incident analysis, workload optimization,
• recruitment process, career and development planning, employees evaluation,
• project and implementation management in organization,
• creating and managing IT First Line of Support,
• VIP visits coordination and support,
• direct cooperation with HQ,
• trainings for new employees,
• preparation and start for new branch office
Samsung R&D Institute Poland
Inżynier Systemów IT/Administrator Aplikacji
- Administracja systemami informatycznymi
- Planowanie i prowadzenie projektów IT
- Software Asset Management
- ITSM system administration (Service Desk Plus, Altiris)
- Zapewnianie wsparcia technicznego, utrzymanie i rozwiązywanie problemów związanych z infrastrukturą IT
- Bezpośrednie wsparcie pracowników oraz ścisła współpraca z wszystkimi liniami wsparcia w obszarze infrastruktury IT
Samsung R&D Institute Poland
Inżynier Wsparcia Technicznego
- Zapewnianie wsparcia technicznego, utrzymanie i rozwiązywanie problemów związanych z infrastrukturą IT
- Bezpośrednie wsparcie pracowników oraz ścisła współpraca z wszystkimi liniami wsparcia w obszarze infrastruktury IT
- Software Asset Management
Logo
Specjalista ds. IT / Administrator IT
Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy [Warszawa]
- instalacja i administracja serwerami Microsoft - Microsoft Small Business, Microsoft ISA, Microsoft Exchange
- prowadzenie dokumentacji działu IT zgodnie z normami ISO 9001:2000
- budowa, rozbudowa i konfiguracja sieci LAN i urządzeń sieciowych
- instalacja i konfiguracja stacji roboczych Win 95/98/XP
- administracja kont w Active Directory
- zarządzanie oprogramowaniem antywirusowym: Symantec Anti Virus Corporporate Edition, Symantec Mail Security for Exchange
- Helpdesk: software i hardware dla użytkowników
- zdalna pomoc oraz zarządzanie odległymi lokalizacjami
- planowanie oraz realizacja planów backup’owych oraz odzyskiwanie danych
- prowadzenie inwentaryzacji sprzętu oraz nadzór nad funkcjonowaniem systemu informatycznego
- zamawianie sprzętu informatycznego
- wdrażanie oraz administracja VPN
- tworzenie i modyfikowanie aplikacji stron www (php, mysql, html)
- desktop publishing - składanie firmowego informatora
- przygotowywanie materiałów reklamowych i ulotek
Logo
Informatyk / Specjalista ds. IT
Ars Longa Sp. z o.o. [Wschowa]
- instalacja i administracja serwerami Microsoft - Microsoft Small Business, Server: Windows 2000 Advanced Server, Microsoft SQL Server
- instalacja i konfiguracja stacji roboczych Win 95/98/XP,
- budowa i konfiguracja sieci LAN, urządzenia sieciowe, zabezpieczenia
- helpdesk software i hardware dla użytkowników
- zarządzanie oprogramowaniem antywirusowym: Symantec Anti Virus Corporporate Edition
- instalacja i wdrażanie systemu finansowo-księgowego SIMPLE V
- nadzór nad funkcjonowaniem systemu informatycznego
- zamawianie sprzętu informatycznego
• tworzenie aplikacji stron www (php, mysql, html)
• projektowanie i składanie katalogów firmowych
Logo
Serwistant / Sprzedawca / Specjalista ds IT
Protekst Komputer [Wschowa]
• administracja, obsługa i doradztwo dla firm w zakresie sprzętu, usług i oprogramowania komputerowego
• instalacja i administracja sieciami opartymi na MS Windows
• budowa i konfiguracja sieci LAN, okablowanie strukturalne budynków, sieci bezprzewodowe i przewodowe
• diagnozowanie, optymalizacja i naprawa serwisowa sprzętu komputerowego
• wsparcie techniczne

Szkolenia i kursy

ITIL® Intermediate Certificate in IT Continual Service Improvement
Prince2 Foundation certificate
ITIL® Intermediate Service Operation certificate
ITIL ® Foundation certificate
Lean IT Foundation certificate
Business Relationship Management Professional Foundation certificate
HDI Support Center Manager certificate (HDI-SCM)
HDI Support Center Analyst certificate (HDI-SCA)
HDI Knowledge-Centered Support V5 Foundation certificate (HDI-KCS)

trainings:
Business Relationship Management Professional Foundation (BRMP F)
ITIL Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation (SO)
Lean IT Foundation (2016)
Project management methodology Prince2 Foundation (2016)
Measures and measurement of success in the center support (CT Partners 2015)
HDI® KCS Foundation (2015)
HDI Support Center Manager (2014)
HDI Support Center Analyst (2013)
Business processes in the organization (2013)
Symantec Altiris Workflow 7.1: Administration (2012)
Symantec Altiris Asset Management Suite 7.1 Administration (2012)
Microsoft Licensing Specialist (2011)
Windows Server 2003 Network administration (2011)
Project Management with Microsoft Project 2007 and Microsoft Project Server 2007 (2010)
Software Licensing Auditor (2010)
ITIL V3 Foundation (2009)
Red Hat Linux System Administration (RH133 (2009)
Cisco CCNA 1 – Networking Basics (2008)
Uprawnienia do obsługi i konserwacji urządzeń elektrycznych do 1 kV (2015)

Edukacja

Logo
Informatyka, inżynierskie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Legnicy

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Administracja
Inne

Zainteresowania

fotografia cyfrowa, bowling, dart

Inne

Nagroda „Samsung - The Best Supporter of the Year 2009”

Grupy

Administratorzy Windows
Administratorzy Windows
Grupa dla administratorów pracujących z systemami Windows
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera. A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
CCNA CCNP
CCNA CCNP
Dla tych co się interesują CISCO
Cisco
Cisco
O sprzęcie i konfiguracji tegoż.
iPhone
iPhone
Grupa miłośników/użytkowników Apple iPhone, iPod i oczywiście iPad
IT Crowd
IT Crowd
Grupa Specjalistów IT w zakresie Service Desk, Help Desk.
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
Jabłuszko
Jabłuszko
Grupa ludzi pracujących na komputerach Apple.
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Monitoring Sieci Komputerowych (LAN/WAN)
Monitoring Sieci Komputerowych (LAN/WAN)
Jak są sposoby Monitorowania Sieci Komputerowych i usług w niej działających.
Oprogramowanie Open Source w firmie
Oprogramowanie Open Source w firmie
Grupa dla osób wykorzystujących lub planujących wykorzystanie rozwiązań Open Source w przedsiębiorstwie.
Oprogramowanie typu Helpdesk
Oprogramowanie typu Helpdesk
Wymiana informacji na temat oprogramowania wspierającego pracę działu IT oraz służącego do budowania relacji z klientami (użytkownikami).