Umiejętności
bezpieczeństwo komputerowe
Wsparcie klienta
Bezpieczeństwo sieci
Rozwiązywanie problemów
Project Management
Planowanie projektów
Audyty bezpieczeństwa
Service Desk
Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
wsparcie techniczne
IT Services
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
IT Service Desk Leader
Team leadership - management, recruitment process, motivation, evaluation.
Projects and tasks management- ensuring the delivery of high quality products and solutions to internal customers.
• managing second line of technical support,
• ensuring highest quality of customer services
• coordinating team work up to 10 technicians,
• problems analysis, tasks and projects delegation,
• incident analysis, workload optimization,
• recruitment process, career and development planning, employees evaluation,
• project and implementation management in organization,
• VIP visits coordination and support,
• direct cooperation with HQ,
• trainings for new employees,
Projects and tasks management- ensuring the delivery of high quality products and solutions to internal customers.
• managing second line of technical support,
• ensuring highest quality of customer services
• coordinating team work up to 10 technicians,
• problems analysis, tasks and projects delegation,
• incident analysis, workload optimization,
• recruitment process, career and development planning, employees evaluation,
• project and implementation management in organization,
• VIP visits coordination and support,
• direct cooperation with HQ,
• trainings for new employees,
IT Part Leader
Team leadership - management, recruitment process, motivation, evaluation.
Projects and tasks management- ensuring the delivery of high quality products and solutions to internal customers.
• managing second line of technical support,
• managing first line of technical support,
• managing local IT team,
• ensuring highest quality of customer services
• coordinating team work up to 7 technicians,
• problems analysis, tasks and projects delegation,
• incident analysis, workload optimization,
• recruitment process, career and development planning, employees evaluation,
• project and implementation management in organization,
• creating and managing IT First Line of Support,
• VIP visits coordination and support,
• direct cooperation with HQ,
• trainings for new employees,
• preparation and start for new branch office
Projects and tasks management- ensuring the delivery of high quality products and solutions to internal customers.
• managing second line of technical support,
• managing first line of technical support,
• managing local IT team,
• ensuring highest quality of customer services
• coordinating team work up to 7 technicians,
• problems analysis, tasks and projects delegation,
• incident analysis, workload optimization,
• recruitment process, career and development planning, employees evaluation,
• project and implementation management in organization,
• creating and managing IT First Line of Support,
• VIP visits coordination and support,
• direct cooperation with HQ,
• trainings for new employees,
• preparation and start for new branch office
Inżynier Systemów IT/Administrator Aplikacji
- Administracja systemami informatycznymi
- Planowanie i prowadzenie projektów IT
- Software Asset Management
- ITSM system administration (Service Desk Plus, Altiris)
- Zapewnianie wsparcia technicznego, utrzymanie i rozwiązywanie problemów związanych z infrastrukturą IT
- Bezpośrednie wsparcie pracowników oraz ścisła współpraca z wszystkimi liniami wsparcia w obszarze infrastruktury IT
- Planowanie i prowadzenie projektów IT
- Software Asset Management
- ITSM system administration (Service Desk Plus, Altiris)
- Zapewnianie wsparcia technicznego, utrzymanie i rozwiązywanie problemów związanych z infrastrukturą IT
- Bezpośrednie wsparcie pracowników oraz ścisła współpraca z wszystkimi liniami wsparcia w obszarze infrastruktury IT
Specjalista ds. IT / Administrator IT
Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy [Warszawa]
- instalacja i administracja serwerami Microsoft - Microsoft Small Business, Microsoft ISA, Microsoft Exchange
- prowadzenie dokumentacji działu IT zgodnie z normami ISO 9001:2000
- budowa, rozbudowa i konfiguracja sieci LAN i urządzeń sieciowych
- instalacja i konfiguracja stacji roboczych Win 95/98/XP
- administracja kont w Active Directory
- zarządzanie oprogramowaniem antywirusowym: Symantec Anti Virus Corporporate Edition, Symantec Mail Security for Exchange
- Helpdesk: software i hardware dla użytkowników
- zdalna pomoc oraz zarządzanie odległymi lokalizacjami
- planowanie oraz realizacja planów backup’owych oraz odzyskiwanie danych
- prowadzenie inwentaryzacji sprzętu oraz nadzór nad funkcjonowaniem systemu informatycznego
- zamawianie sprzętu informatycznego
- wdrażanie oraz administracja VPN
- tworzenie i modyfikowanie aplikacji stron www (php, mysql, html)
- desktop publishing - składanie firmowego informatora
- przygotowywanie materiałów reklamowych i ulotek
- prowadzenie dokumentacji działu IT zgodnie z normami ISO 9001:2000
- budowa, rozbudowa i konfiguracja sieci LAN i urządzeń sieciowych
- instalacja i konfiguracja stacji roboczych Win 95/98/XP
- administracja kont w Active Directory
- zarządzanie oprogramowaniem antywirusowym: Symantec Anti Virus Corporporate Edition, Symantec Mail Security for Exchange
- Helpdesk: software i hardware dla użytkowników
- zdalna pomoc oraz zarządzanie odległymi lokalizacjami
- planowanie oraz realizacja planów backup’owych oraz odzyskiwanie danych
- prowadzenie inwentaryzacji sprzętu oraz nadzór nad funkcjonowaniem systemu informatycznego
- zamawianie sprzętu informatycznego
- wdrażanie oraz administracja VPN
- tworzenie i modyfikowanie aplikacji stron www (php, mysql, html)
- desktop publishing - składanie firmowego informatora
- przygotowywanie materiałów reklamowych i ulotek
Informatyk / Specjalista ds. IT
Ars Longa Sp. z o.o. [Wschowa]
- instalacja i administracja serwerami Microsoft - Microsoft Small Business, Server: Windows 2000 Advanced Server, Microsoft SQL Server
- instalacja i konfiguracja stacji roboczych Win 95/98/XP,
- budowa i konfiguracja sieci LAN, urządzenia sieciowe, zabezpieczenia
- helpdesk software i hardware dla użytkowników
- zarządzanie oprogramowaniem antywirusowym: Symantec Anti Virus Corporporate Edition
- instalacja i wdrażanie systemu finansowo-księgowego SIMPLE V
- nadzór nad funkcjonowaniem systemu informatycznego
- zamawianie sprzętu informatycznego
• tworzenie aplikacji stron www (php, mysql, html)
• projektowanie i składanie katalogów firmowych
- instalacja i konfiguracja stacji roboczych Win 95/98/XP,
- budowa i konfiguracja sieci LAN, urządzenia sieciowe, zabezpieczenia
- helpdesk software i hardware dla użytkowników
- zarządzanie oprogramowaniem antywirusowym: Symantec Anti Virus Corporporate Edition
- instalacja i wdrażanie systemu finansowo-księgowego SIMPLE V
- nadzór nad funkcjonowaniem systemu informatycznego
- zamawianie sprzętu informatycznego
• tworzenie aplikacji stron www (php, mysql, html)
• projektowanie i składanie katalogów firmowych
Serwistant / Sprzedawca / Specjalista ds IT
Protekst Komputer [Wschowa]
• administracja, obsługa i doradztwo dla firm w zakresie sprzętu, usług i oprogramowania komputerowego
• instalacja i administracja sieciami opartymi na MS Windows
• budowa i konfiguracja sieci LAN, okablowanie strukturalne budynków, sieci bezprzewodowe i przewodowe
• diagnozowanie, optymalizacja i naprawa serwisowa sprzętu komputerowego
• wsparcie techniczne
• instalacja i administracja sieciami opartymi na MS Windows
• budowa i konfiguracja sieci LAN, okablowanie strukturalne budynków, sieci bezprzewodowe i przewodowe
• diagnozowanie, optymalizacja i naprawa serwisowa sprzętu komputerowego
• wsparcie techniczne
Szkolenia i kursy
ITIL® Intermediate Certificate in IT Continual Service Improvement
Prince2 Foundation certificate
ITIL® Intermediate Service Operation certificate
ITIL ® Foundation certificate
Lean IT Foundation certificate
Business Relationship Management Professional Foundation certificate
HDI Support Center Manager certificate (HDI-SCM)
HDI Support Center Analyst certificate (HDI-SCA)
HDI Knowledge-Centered Support V5 Foundation certificate (HDI-KCS)
trainings:
Business Relationship Management Professional Foundation (BRMP F)
ITIL Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation (SO)
Lean IT Foundation (2016)
Project management methodology Prince2 Foundation (2016)
Measures and measurement of success in the center support (CT Partners 2015)
HDI® KCS Foundation (2015)
HDI Support Center Manager (2014)
HDI Support Center Analyst (2013)
Business processes in the organization (2013)
Symantec Altiris Workflow 7.1: Administration (2012)
Symantec Altiris Asset Management Suite 7.1 Administration (2012)
Microsoft Licensing Specialist (2011)
Windows Server 2003 Network administration (2011)
Project Management with Microsoft Project 2007 and Microsoft Project Server 2007 (2010)
Software Licensing Auditor (2010)
ITIL V3 Foundation (2009)
Red Hat Linux System Administration (RH133 (2009)
Cisco CCNA 1 – Networking Basics (2008)
Uprawnienia do obsługi i konserwacji urządzeń elektrycznych do 1 kV (2015)
Prince2 Foundation certificate
ITIL® Intermediate Service Operation certificate
ITIL ® Foundation certificate
Lean IT Foundation certificate
Business Relationship Management Professional Foundation certificate
HDI Support Center Manager certificate (HDI-SCM)
HDI Support Center Analyst certificate (HDI-SCA)
HDI Knowledge-Centered Support V5 Foundation certificate (HDI-KCS)
trainings:
Business Relationship Management Professional Foundation (BRMP F)
ITIL Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation (SO)
Lean IT Foundation (2016)
Project management methodology Prince2 Foundation (2016)
Measures and measurement of success in the center support (CT Partners 2015)
HDI® KCS Foundation (2015)
HDI Support Center Manager (2014)
HDI Support Center Analyst (2013)
Business processes in the organization (2013)
Symantec Altiris Workflow 7.1: Administration (2012)
Symantec Altiris Asset Management Suite 7.1 Administration (2012)
Microsoft Licensing Specialist (2011)
Windows Server 2003 Network administration (2011)
Project Management with Microsoft Project 2007 and Microsoft Project Server 2007 (2010)
Software Licensing Auditor (2010)
ITIL V3 Foundation (2009)
Red Hat Linux System Administration (RH133 (2009)
Cisco CCNA 1 – Networking Basics (2008)
Uprawnienia do obsługi i konserwacji urządzeń elektrycznych do 1 kV (2015)
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Administracja
Inne
Zainteresowania
fotografia cyfrowa, bowling, dart
Inne
Nagroda „Samsung - The Best Supporter of the Year 2009”
Grupy
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera.
A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
Monitoring Sieci Komputerowych (LAN/WAN)
Jak są sposoby Monitorowania Sieci Komputerowych i usług w niej działających.
Oprogramowanie Open Source w firmie
Grupa dla osób wykorzystujących lub planujących wykorzystanie rozwiązań Open Source w przedsiębiorstwie.
Oprogramowanie typu Helpdesk
Wymiana informacji na temat oprogramowania wspierającego pracę działu IT oraz służącego do budowania relacji z klientami (użytkownikami).