Marcin Lewandowski

Support Product Manager
Wilkszyn, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Credit Agricole Bank Polska SA
Support Product Manager
• Koordynowanie zespołu projektowego we współpracy Projekt Managerem przy użyciu MS-Project,
• Prowadzenie i wdrożenie nowego produktu dla segmentu SME, przy współpracy z managerami jednostek sprzedażowych, operacyjnych, IT oraz partnerami biznesowymi,
• Prezentowanie wyników produktu oraz proponowanie zmian,
• Prowadzenie uzgodnień i opinii z wymaganymi jednostkami,
• Negocjacje z partnerami Banku ,
• Opracowywanie dokumentacji formalno prawnej (umowy, regulaminy, procedury),
• Analiza dokumentacji IT oraz wymagań projektowych.
Credit Agricole Bank Polska SA
Starszy Specjalista
Obowiązki
• Rozwój zespołu bezpieczeństwa obrotu kartowego
• Rozwój produktu (Acqiring)
• Bieżący monitoring współpracy z partnerami banku,
• Kontrola poprawności procesów produktu,
• Opracowanie procedur, przewodników oraz zmian formalnych,
• Prowadzenie projektów w organizacjach płatniczych,
• Analizowanie wpływu publikacji organizacji płatniczych na działalność Banku w obszarach Issuingu i Acquieringu,
• Przygotowywanie rekomendacji, analizowanie wyników sprzedaży produktu,
• Monitoring i analiza aktywności Akceptantów pod kątem oszustw i nadużyć
Credit Agricole Bank Polska SA
Support Product Manager
Obowiązki
• Projektowanie nowego produktu (acquiring) dla sektora SME,
• Koordynowanie prac wdrożeniowych w podległym zespole oraz partnerami biznesowymi,
• Wdrażanie nowych produktów kartowych dla rachunków z segmentu detalicznego oraz małych i średnich przedsiębiorstw,
• Dbałość o wynik finansowy produktu,
• Opracowanie dokumentacji formalno-prawnej (umowy, regulaminy, procedury),
• Współpraca oraz prowadzenie projektów w organizacjach płatniczych VISA i MasterCard,
• Analiza konkurencji,
• Negocjacje biznesowe z dostawcami usług.
Credit Agricole Bank Polska SA
Specjalista ds. relacji z partnerem handlowym
Obowiązki
• Zarządzanie relacją z obecnym partnerem handlowym banku,
• Organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż,
• Realizacja strategii akwizycyjnej Banku ukierunkowanej na pozyskanie partnerów Klubu Rabatowego (z segmentu SME),
• Inicjowanie zmian w produkcie oraz na stronie internetowej Klubu Rabatowego,
• Tworzenie dokumentacji formalno-prawnej (umowy, regulaminy, procedury).
Nordea Bank Polska S. A.
Doracda Kredytowy - Hipoteczny
Lukas Bank S.A.
Doradca klienta - w oddziale banku
LUKAS BANK S.A. Wrocław
Lukas Bank S.A.
Doradca Junior ds. teleoperacji bankowych
LUKAS Bank SA, Wrocław

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania Edukacja we Wrocławiu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Marketing
Zarządzanie produktem

Inne

Masz pytania - poszukujesz pracy - chcesz wiedzieć więcej, napisz, chętnie pomogę !