Marcin Kania
IT Manager, Solution Delivery at GlaxoSmithKline
Poznań,
wielkopolskie
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
IT Manager, Solution Delivery
• Leading global projects and solutions delivery across ~80 markets to 44,000+ user base
• Member of the Mobility group – investigating, piloting and implementing latest market trends such as iPads and Android Tablets, Cloud Based solutions and other innovative consumer solutions in the corporate environment to enhance business productivity & flexibility
• Piloting latest technology to enhance collaboration e.g. video conferencing/virtual meetings on mobile devices
• Innovations search, testing and piloting in a corporate environment
• Member of the Mobility group – investigating, piloting and implementing latest market trends such as iPads and Android Tablets, Cloud Based solutions and other innovative consumer solutions in the corporate environment to enhance business productivity & flexibility
• Piloting latest technology to enhance collaboration e.g. video conferencing/virtual meetings on mobile devices
• Innovations search, testing and piloting in a corporate environment
IT Project Manager - Global
Zarządzanie serwisem Release i Lifecycle Management dla uslugi GSK Connect na swiecie (40.000 użytkowników)
• Kierowanie projektami IT związanymi m.in. z: usprawnianiem obecnych oraz implementacją nowych procesów/produktów IT, tworzeniem Shared Service etc.(projekty o zakresie globalnym)
• Definiowaniem strategii IT dla środowiska komputerów 40.000 komputerów PC
• Dokumentowanie oraz analiza wymagań biznesowych, tworzenie dokumentacji projektowej oraz dokumentów SLA,
• Współpraca z dostawcami oprogramowania, sprzętu oraz usług IT.
• Kierowanie projektami IT związanymi m.in. z: usprawnianiem obecnych oraz implementacją nowych procesów/produktów IT, tworzeniem Shared Service etc.(projekty o zakresie globalnym)
• Definiowaniem strategii IT dla środowiska komputerów 40.000 komputerów PC
• Dokumentowanie oraz analiza wymagań biznesowych, tworzenie dokumentacji projektowej oraz dokumentów SLA,
• Współpraca z dostawcami oprogramowania, sprzętu oraz usług IT.
jr. IT Project Manager & Service Manager
• Zarządzanie serwisem Release i Lifecycle Management dla GSK Connect w 44 krajach Europejskich,
• Kierowanie projektami IT związanymi m.in. z: usprawnianiem obecnych oraz implementacją nowych procesów IT,
• Definiowaniem strategii IT dla środowiska komputerów PC w 44 krajach Europejskich,
• Dokumentowanie oraz analiza wymagań biznesowych, tworzenie dokumentacji projektowej oraz dokumentów SLA,
• Współpraca z dostawcami oprogramowania, sprzętu oraz usług IT.
• Kierowanie projektami IT związanymi m.in. z: usprawnianiem obecnych oraz implementacją nowych procesów IT,
• Definiowaniem strategii IT dla środowiska komputerów PC w 44 krajach Europejskich,
• Dokumentowanie oraz analiza wymagań biznesowych, tworzenie dokumentacji projektowej oraz dokumentów SLA,
• Współpraca z dostawcami oprogramowania, sprzętu oraz usług IT.
Database Administration & Support - Junior Analyst
Zapewnienie bieżącego wsparcia i zdalnej administracji systemami baz danych oraz przeniesienie obsługi systemów baz danych z lokalnych(zagranicznych) zespołów IT do Centrum Technicznego w Poznaniu.
Udział w projektach standaryzacji i konsolidacji systemów baz danych oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa w tym poufności, dostępności oraz integralności zarządzanych systemów i przetwarzanych danych.
Udział w projektach standaryzacji i konsolidacji systemów baz danych oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa w tym poufności, dostępności oraz integralności zarządzanych systemów i przetwarzanych danych.
Szkolenia i kursy
- Six Sigma Green Belt
- ITIL Foundation v2 and v3 (Training + Certificate)
- ITIL Expert Certification in progres (2 certificates obtained):
• Standard Offerings and Agreements
• Operation Support and Analysis
- LEADER - 1 week internal training for new Leaders
- ITIL Foundation v2 and v3 (Training + Certificate)
- ITIL Expert Certification in progres (2 certificates obtained):
• Standard Offerings and Agreements
• Operation Support and Analysis
- LEADER - 1 week internal training for new Leaders
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Balanced Scorecard BSC
Zrównoważona Karta Wyników/Strategiczna Karta Wyników (ang. Balanced Scorecard). Jak zamienić strategię na działania.
The Balanced Scorecard is the concept of Robert S. Kaplan and David P. Norton.
Global Project Management
Are you working on global projects or programmes, and looking for ways to improve the efficiency of your team?
This area presents a framework of good practices that can improve the effectiveness o
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
Odpowiedzialne Inwestowanie
Grupa służy do wymiany opinii i szerokiej dyskusji na temat koncepcji społecznie odpowiedzialnych inwestycji.
PMI Poland Chapter Poznan Branch
Oficjalna Grupa PMI PC PB - jeśli chcesz się dowiedzieć o tym co PMI będzie robił w Zachodniej Polsce - koniecznie dołącz!
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem