Marcin Jóźwina

Główny Analityk, Gazeta.pl
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Grupa Agora
Analityk - Dział Badań i Analiz, Segment Internet
Monitoring i analizy rynku internetowego w Polsce,
Opracowywanie prognoz i analiza zachowań użytkowników serwisów internetowych Grupy Gazeta.pl,
Rozwijanie narzędzi i metod badań internetu,
Analityka towarzysząca nowym przedsięwzięciom biznesowym,
Przygotowywanie raportów o rynku internetowym dla dyrekcji Segmentu Internet,
Opracowywanie rekomendacji i ich prezentacja zleceniodawcom wewnętrznym,
Prezentacje rynkowe, branżowe, zarządowe i sprzedażowe,
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
pracownik naukowo-dydaktyczny
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

Edukacja

Logo
Matematyka, specjalność: Informatyka, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie

Inne

Certyfikat: Google Analytics Individual Qualification (GAIQ)

Grupy

Agora SA
Agora SA
Agora to wydawca Gazety Wyborczej - największej polskiej gazety opiniotwórczej, Metra - największego polskiego dziennika bezpłatnego, właścicielem stacji radiowych - TOK FM, Rock Radio, Złote P
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
Warszawa przyjezdna
Warszawa przyjezdna
Dla tych spoza, którzy przyjechali i zostali...
Web analytics
Web analytics
Jak zmierzyć ruch na stronie? Skąd przychodzą użytkownicy i dlaczego odchodzą :)? Co robią podczas odwiedzin?