Marcin Jabłoński

Kierownik Sklepu, Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. k.
Łuków, lubelskie

Umiejętności

Elektronika GSM Internet Marketing Microsoft Office Negocjacje Technologia Siła perswazji, a zarazem swoboda wypowiedzi Nieustanne podnoszenie poprzeczki Konsekwencja w realizacji narzuconych sobie planów Analityczne rozpoznanie potrzeb grup docelowych Umiejętność zapadania w pamięć Pakiet MS Office, Windows, sieci, Prawo jazdy kat.B, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Lidl Polska
KS Kierownik Sklepu
-Zarządzanie podległym personelem, efektywna organizacja jego pracy, planowanie grafików
-Optymalizacja stanu towarowego w podległym sklepie, generowanie zamówień
-Zarządzanie wskaźnikami liczbowymi, takimi jak wydajność, obrót, straty inwentaryzacyjne, odpisy, koszty funkcjonowania sklepu, ich kontrola i analiza
-Kontrola i zarządzanie wydajnością i kosztami personalnymi
- Przygotowywanie planów w zakresie obrotów
-Praca nad optymalizacją i i efektywnym realizowaniem założonych celów sprzedażowych
-Przyjmowanie dostaw, rozliczanie kasjerów
-Rekrutacja, szkolenie a także motywacja pracowników
-Regularne raportowanie do centrali firmy
-Dbanie o dobry wizerunek sklepu, a także o utrzymanie wysokich standardów
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Retail Marketing Representative
-Przeprowadzanie regularnych wizyt w punktach Sprzedaży w podległym regionie
-Budowanie korzystnych relacji z partnerami biznesowymi
-Koordynacja pracy, oraz szkolenia doradców handlowych na podległym terenie
-Organizowanie szkoleń, oraz prezentacji produktowych dla partnerów biznesowych
-Przeprowadzanie i koordynowanie lokalnych akcji promocyjnych
-Kreowanie pozytywnego wizerunku marki Samsung
-Stymulowanie sprzedaży produktów Samsung w podległych sklepach
-Sporządzanie raportów
-Negocjowanie z klientami właściwej ekspozycji produktów Samsung w sklepie
-Współpraca z promotorami Samsung stacjonującymi
w sklepach klientów
-Cykliczne raportowanie danych rynkowych
-Utrzymywanie wzorowych relacji z sieciami sprzedaży
na poodległym rynku
-Udział w eventach Samsung oraz naszych klientów
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
P.O Kierownik salonu Play
-realizacja planów sprzedażowych indywidualnych i zespołowych
-aktywna sprzedaż produktów i usług
-przestrzeganie i kontrolowanie standardów pracy i procedur Play
-planowanie i organizowanie pracy w POS
-delegowanie i egzekwowanie realizacji powierzonych zadań
-coaching i motywowanie pracowników
-działania podnoszące wyniki sprzedażowe i jakościowe POS
-nadzór nad powierzonym mieniem
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Doradca klienta
-Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
-Aktywna sprzedaż produktów i usług
-Obsługa Klienta zgodnie ze standardami
-Realizacja zadań administracyjnych i porządkowych
Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Stażysta w Biurze "Abc Ekonomii Społecznej"
Logo
Handlowiec
Einhell
-pełną obsługę klientów w zakresie sprzedaży
-przedstawianie propozycji promocyjnych,
-analizę rynku i konkurencji,
-pozyskiwanie nowych klientów,
-wizyty u klientów na terenie całej Polski,
Maxtel Sp. z o. o.
Przedstawiciel handlowy Telekomunikacj Polskiej
-sprzedaż produktów i usług Telekomunikacji Polskiej

Edukacja

Logo
Przygotowanie projektów i zarządzanie funduszami europejskimi, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
Logo
politologia specjalność system międzynarodowy studia magisterskie zakończone obroną pracy magisterskiej na temat: „Zagr, magisterskie
Akademia Podlaska w Siedlcach
Logo
politologia specjalność Bezpieczeństwo Narodowe zakończony obroną pracy licencjackiej na temat: "Bezpieczeństwo informa, licencjackie
Akademia Podlaska w Siedlcach
Logo
ogólnokształcący, średnie
II LO im. Jana Pawła II w Łukowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

-Wspinaczka górska
-Telekomunikacja

Grupy

KOLEJNICTWO
KOLEJNICTWO
Grupa Kolejowa - forum maniaków kolejnictwa w szerokim tego słowa znaczeniu.