Marcin Domański

Kierownik Sprzedaży Pośredniej
Łódź, łódzkie

Umiejętności

B2B CRM Sprzedaż bezpośrednia Zarządzanie kluczowymi klientami Negocjacje New Business Development Project Management Sales Strategia Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Polkomtel Sp. z o. o.
Opiekun regionu
Polkomtel Sp. z o. o.
AMB ENERGIA S.A
Regionalny Kierownik Sprzedaży Posredniej
Pozyskiwanie, wdrażanie, utrzymanie relacji oraz motywowanie partnerów do sprzedaży usług. Budowa i nadzór nad siecią partnerską, szkolenia dla grup sprzedażowych.
DUON Dystrybucja S.A.
Kierownik Sprzedaży Pośredniej
Telestrada S.A.
Regionalny kierownik sprzedaży
budowa i utrzymywanie grup sprzedażowych oraz relacji z partnerami, wsparcie sprzedaży dla przedstawicieli sprzedaży bezpośredniej i pośredniej, nadzór nad zespołami sprzedażowymi, prowadzenie szkoleń.
Logo
 Key Account Manager
MEDIATEL 4B Sp. z o.o. Grupa Kapitałowa MEDIATEL S.A.
budowa i utrzymywanie kontaktów z klientami strategicznymi, wsparcie sprzedaży dla przedstawicieli, prowadzenie szkoleń dla grup sprzedażowych.
eTel Polska Sp. z o.o.
Key Account Manager
budowa i utrzymywanie relacji z klientami strategicznymi, wsparcie sprzedaży dla przedstawicieli, prowadzenie szkoleń dla grup sprzedażowych, budowa wizerunku firmy
Neotel Communications Polska
 Konsultant ds. Sprzedaży
sprzedaż usług telekomunikacyjnych, budowa i utrzymanie relacji z klientami, opieka nad klientami kluczowymi
Eurodom Plus Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
 Specjalista ds. sprzedaży - obsługa i pozyskiwanie klientów, import (Włochy, Hiszpania), negocjacje handlowe, rozliczenia kontrahentów.

Szkolenia i kursy

Szkolenia z zakresu telekomunikacji i informatyki
Profesjonalna obsługa klienta
Profesjonalna sprzedaż produktu
Komunikacja interpersonalna

Edukacja

Logo
Informatyka, inżynierskie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

Sprzedaż
Energia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją

Zainteresowania

Automatyka, mechanika, elektronika, informatyka, telekomunikacja, motoryzacja, finanse, bankowość, ekonomia, rynki finansowe.

Inne

Dobrze rozwinięty zmysł techniczny (elektronika, automatyka, mechanika, telekomunikacja, informatyka). Biegła obsługa komputera, umiejętność negocjacji oraz dosprzedaży dodatkowych produktów, zarządzanie zespołem, umiejętność negocjacji ceny produktu, znajomość lokalnego rynku telekomunikacyjnego i IT oraz stała obecność na nim, znajomość konkurencji oraz umiejętność szybkiego reagowania na zmiany na rynku, kreatywność, aktywność na rynku, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, prawo jazdy kategorii ABC.

Grupy

Telekomunikacja Polska
Telekomunikacja Polska
Forum Grupy Kapitałowej TP