Malwina Pilichowska

Brand Manager, ipla (Cyfrowy Polsat)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Barter DoubleClick Google Adwords Google Analytics Microsoft Excel Microsoft Office Video Advertising Microsoft PowerPoint koordynacja projektów samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Umiejętności komunikacyjne Reklama Online Raporty markeingowe Planowanie kampanii mediowych copywriting, social media marketing, SEM Zdolności negocjacyjne, otwartość i komunikatywność. zaradność w rozwiązywaniu problemów. Odpowiedzialność. Komunikatywność. Prezentacje dla Klienta

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa Cyfrowy Polsat
Brand Manager
Grupa Cyfrowy Polsat
• Udział w budowaniu wizerunku firmy
• Budowanie strategii komunikacyjnej IPLI dla rynku oraz do bazy Klientów Plusa (VAS, Soho)
• Monitorowanie efektywności podejmowanych aktywności marketingowych
• Monitorowanie rynku i analiza danych
• Tworzenie i analiza raportów oraz statystyk w celu optymalizacji działań prowadzonych online
• Kreowanie i wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do zwiększenia konwersji
• Realizacja projektów związanych z rozwojem i wprowadzaniem nowych ofert
• Prowadzenie kampanii dla vod w modelu AVOD, TVOD, SVOD
• Współtworzenie formatów display oraz video we współpracy z agencją kreatywną
• Nadzór nad spójnością komunikacji we wszystkich mediach
• Kontakt z dystrybutorami oraz grupami mediowymi
• Tworzenie treści rozrywkowych oraz opisów promujących vod
• Zarządzanie projektami w środowisku Redmine poprzez sprinty
Logo
Junior Brand Manager
ipla (Cyfrowy Polsat)
Budowanie świadomości marki IPLA wśród Abonentów Cyfrowego Polsatu oraz pracowników Call Center, Dział
• Utrzymania Klienta i Autoryzowanych Punktach Sprzedaży.
• Opracowanie strategii działań mających na celu poprawę świadomości oraz zwiększeni sprzedaży.
• Uczestniczenie we wdrażaniu projektów ofertowych oraz ich promocja.
• Przygotowywanie banerów internetowych na stronę www.cyfrowypolsat.pl oraz komunikacja IPLI w drukowanych materiałach Cyfrowego Polsatu.
• Weryfikacja materiałów promocyjnych przygotowywanych przez poszczególne działy.
• Cykliczne raporty mające na celu weryfikację prowadzonych działań.
• Szkolenia edukacyjne.
Redefine Sp. z o.o.
Specjalista ds. Marketingu
Autopromocja marki IPLA w kampaniach display’owych oraz email marketingu.
• Wycena reklam emitowanych na powierzchni IPLI.
• Monitoring mediów
• Organizacja uczestnictwa marki na konferencjach branżowych oraz festiwalach filmowych.
• Patronaty branżowe
• Pozyskiwanie klientów do współpracy barterowej.
• Zarządzanie intranetem wewnętrznym.
• Organizacja wyjazdów integracyjnych.
• CSR wewnętrzny
• Zarządzanie stroną www.ipla.tv oraz www.redefine.pl.
Agata Oleszkiewicz
Agata Oleszkiewicz · podwładny
wystawiono
Świetny spec. Sprawna i wydajna w pracy. Działa ekspresowo i dba o efekty. Myśli logicznie, ma wyobraźnię i niebanalne pomysły, rozwija się stale, doskonali swoje umiejętności. Błyskotliwa, uśmiechnięta dziewczyna z poczuciem humoru i dystansem - współpraca z nią to zawsze przyjemność.
Redefine Sp. z o.o.
Asystentka w dziale Marketingu i PR
Gemius SA
Recepcjonistka
Logo
Sales Consultant
Pamela Scott,Dublin

Szkolenia i kursy

- "Marketing interaktywny" miesięczny kurs
- "Narodziny, Dorastanie, Dojrzałość kampanii reklamowej". Warsztaty dla domów mediowych
- "Skuteczna sprzedaż reklamy"
- "Zarządzanie przez wartości – kodeksy etyczne". Szkolenie dla menedżerów zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu.
- Szkolenie dla auditorów wewnętrznych z ISO 14001, Zarządzanie środowiskiem, Warszawa, marzec 2010
- Szkolenie dla auditorów wewnętrznych z ISO 9001, Zarządzanie jakością, Białystok, styczeń 2010

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo Ekonomiczne, magisterskie
Collegium Civitas
Logo
Europeistyka, Bezpieczeństwo Europejskie , licencjackie
ATENEUM Szkoła Wyższa

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą