Umiejętności
Zarządzanie
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Process Specialist, Transfers Team, Hedge Fund Custody
sprowadzenie procesu z Londynu obejmujące 3-miesięczny trening w londyńskiej siedzibie firmy, stabilizacja i optymalizacja procesu,
kompleksowa realizacja transferów akcji pomiędzy instytucjami przedstawicielskimi (custodians) na zlecenie klienta szwajcarskiego obejmująca:
przygotowanie dokumentacji transferowej zgodnie z wymaganiami Administratorów Funduszy,
budowanie relacji z Administratorami, codzienny telefoniczny i mailowy kontakt z Administratorami Funduszy,
kontrola i autoryzacja dokumentów transferowych pod kątem zgodności danych z danymi wewnętrznymi,
współpraca pomiędzy poszczególnymi działami w celu zoptymalizowania i maksymalnego skrócenia procesu,
kompleksowa realizacja transferów akcji pomiędzy instytucjami przedstawicielskimi (custodians) na zlecenie klienta szwajcarskiego obejmująca:
przygotowanie dokumentacji transferowej zgodnie z wymaganiami Administratorów Funduszy,
budowanie relacji z Administratorami, codzienny telefoniczny i mailowy kontakt z Administratorami Funduszy,
kontrola i autoryzacja dokumentów transferowych pod kątem zgodności danych z danymi wewnętrznymi,
współpraca pomiędzy poszczególnymi działami w celu zoptymalizowania i maksymalnego skrócenia procesu,
Konsultant ds. nieruchomości mieszkaniowych
prowadzenie negocjacji cenowych,
aktywne pozyskiwanie klientów popytowych i podażowych,
doradztwo i wsparcie klientów biura przy poszukiwaniu nieruchomości poprzez przygotowanie i prezentacje oferty oraz organizowanie spotkań
budowanie relacji z klientami popytowymi i podażowymi, aktywne poszukiwanie nieruchomości oraz nabywców, prezentacja oferty w Internecie
przygotowanie nieruchomości do sprzedaży/wynajmu
kontrola i weryfikacja stanu prawnego nieruchomości
sporządzanie umów najmu lokali
reprezentowanie firmy w serwisach informacyjnych
http://www.tvp.pl/wroclaw/informacyjne/fakty-program-informacyjny/wideo/26112011/5736992 3.33 min
aktywne pozyskiwanie klientów popytowych i podażowych,
doradztwo i wsparcie klientów biura przy poszukiwaniu nieruchomości poprzez przygotowanie i prezentacje oferty oraz organizowanie spotkań
budowanie relacji z klientami popytowymi i podażowymi, aktywne poszukiwanie nieruchomości oraz nabywców, prezentacja oferty w Internecie
przygotowanie nieruchomości do sprzedaży/wynajmu
kontrola i weryfikacja stanu prawnego nieruchomości
sporządzanie umów najmu lokali
reprezentowanie firmy w serwisach informacyjnych
http://www.tvp.pl/wroclaw/informacyjne/fakty-program-informacyjny/wideo/26112011/5736992 3.33 min
Konsultant call center na kampaniach sprzedażowych oraz windykacyjnych
udzielanie informacji na temat oferty banku,
wsparcie dla Zespołu Obsługi Posprzedażowej i Departamentu Kart Kredytowych
trening nowych wspólpracownikow,
wdrażanie i testowanie nowych kampanii sprzedażowych (14 osobowy zespół)
negocjowanie spłaty zaległych należności
wsparcie dla Zespołu Obsługi Posprzedażowej i Departamentu Kart Kredytowych
trening nowych wspólpracownikow,
wdrażanie i testowanie nowych kampanii sprzedażowych (14 osobowy zespół)
negocjowanie spłaty zaległych należności
Referet ds. Administracyjno-Organizacyjnych,Asystentka Dyrektora Logistyki
Planowanie i sporządzanie w oparciu o zapotrzebowanie wyposażenia medycznego planów perspektywicznych długo i krótkoterminowych potrzeb rzeczowych w zakresie inwestycji budowlanych
Sporządzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych długo i krótkoterminowych planów inwestycyjnych
Sporządzanie dokumentacji logistycznej dyslokacji jednostek
Sporządzanie wstępnej dokumentacji planistycznej w zakresie inwestycji budowlanych
prowadzenie sekretariatu i organizacja kalendarza Dyrektora Logistyki
przygotowanie rapotów i pism, zarządzenie wewnetrzną i zewnetrzną korespondencją
zarządzanie kalendarzem spotkań w celu efektywnej organizacji czasu,
organizowanie spotkań i konferencji (również materiałów i prezentacji)
Sporządzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych długo i krótkoterminowych planów inwestycyjnych
Sporządzanie dokumentacji logistycznej dyslokacji jednostek
Sporządzanie wstępnej dokumentacji planistycznej w zakresie inwestycji budowlanych
prowadzenie sekretariatu i organizacja kalendarza Dyrektora Logistyki
przygotowanie rapotów i pism, zarządzenie wewnetrzną i zewnetrzną korespondencją
zarządzanie kalendarzem spotkań w celu efektywnej organizacji czasu,
organizowanie spotkań i konferencji (również materiałów i prezentacji)
Szkolenia i kursy
04.2012 - Techniki negocjacyne cz. 2 - szkolenie wewnętrzne
05.2011 - Homestaging w sprzedaży nieruchomości
04.2011 - Techniki negocjacyne cz. 1 - szkolenie wewnętrzne
05.2011 - Homestaging w sprzedaży nieruchomości
04.2011 - Techniki negocjacyne cz. 1 - szkolenie wewnętrzne
Edukacja
Specjalizacje
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Zainteresowania
Joga, Motoryzacja, Snowbording, pływanie, bieganie, tenis, organizacja imprez, muzyka elektroniczna
Organizacje
Semper Avanti - sporządzenie bazy danych kontaktów
Inne
prawo jazdy kat.B i kat.A
znajomość MS Office(w szczególności Excel, PowerPoint), znajomość Corel Draw, Photoshop w stopniu średnim
znajomość Six Sigma i Lean Management w stopniu podstawowym
znajomość MS Office(w szczególności Excel, PowerPoint), znajomość Corel Draw, Photoshop w stopniu średnim
znajomość Six Sigma i Lean Management w stopniu podstawowym