Małgorzata Winogrodzka

Sales & Marketing Deputy Manager / Revenue Manager, Zamek Biskupi Janów Podlaski****
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Podróże biznesowe Catering E-commerce Event Management Żywność oraz napoje Front Office Golf Hospitality Industry Czynniki motywacyjne Luksusowe nieruchomości Micros Online Travel Opening Hotels Opera Pre-opening experience Reservation resorty Restaurants Rooms Division Sales Spa Szkolenie Sprzedaż bezpośrednia Zadowolenie klienta Zarządzanie Sprzedażą budżetowanie Zarządzanie gościnnością Fidelio Proces sprzedaży Revenue Management Imprezy firmowe Prezentacje handlowe Gościnność Delegowanie zadań i kontrola Kontrola kosztów bankiety Turystyka Zarządzanie Hotelem Raportowanie i analizy analiza przychodów Hotele

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Sales & Marketing Deputy Manager / Revenue Manager
Zamek Biskupi Janów Podlaski****
• Zarządzanie zespołem 4 sprzedawców (oddział lokalny i zamiejscowy) i
dbanie o ich rozwój oraz szkolenia;
• Pełnienie obowiązków Kierownika Działu Sprzedaży i Marketingu podczas
jego nieobecności;
• Przygotowanie, realizacja i egzekwowanie planów i budżetów sprzedażowych oraz
marketingowych;
• Przygotowanie i wdrożenie procedur oraz standaryzacja usług;
• Analiza i optymalizacja procesów wewnątrz działu;
• Delegowanie uprawnień, wyznaczanie celów oraz kontrola procesu i
wyników ich realizacji;
• Właściwe i stałe motywowanie podległych pracowników;
• Zarządzanie i optymalizacja przychodów;
• Negocjacja i procedowanie umów;
• Śledzenie bieżących działań i oferty konkurencji;
• Monitorowanie jakości świadczonych usług;

Sukcesy:
• Aktywnie wsparłam nowo zbudowane działy (sprzedaż MICE i
indywidualna) optymalizując procesy, podnosząc jakość obsługi i
ujednolicając poziom wiedzy i kompetencji pracowników;
• Zmodyfikowałam politykę sprzedaży (MICE i indywidualną)
maksymalizując przychody;
• Zintensyfikowałam działania marketingowo PR'owe w ramach działu;
Logo
Hotel Manager / Sales & Marketing Manager
Hotel Reytan***
• Przygotowanie i wdrożenie planu restrukturyzacji Organizacji;
• Nadzór nad projektem i realizacją „pokoi wzorcowych” oraz koordynacja
kolejnych etapów poprzedzających planowany kompleksowy remont
obiektu;
• Odpowiedzialność za aktualny stan budynku, regularne przeglądy i
niezbędne naprawy, a także regularne odnawianie różnego rodzaju
zezwoleń związanych z bieżącym użytkowaniem;
• Ścisła, bieżąca współpraca z Zarządem Organizacji;
• Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów wewnętrznych i
zewnętrznych;
• Kompleksowe zarządzanie hotelem oraz realizacja planu budżetowego;
• Kierowanie podległym zespołem 20 pracowników i dbanie o ich rozwój
oraz szkolenia;
• Współpraca z podwykonawcami;
• Zarządzanie sprzedażą portfela usług oferowanych przez hotel;
• Stałe monitorowanie cen i dostępności na portalach rezerwacyjnych oraz
cen konkurencji;
• Tworzenie i prezentacja raportów sprzedażowych;
• Przygotowywanie, negocjowanie, koordynacja i realizacja spotkań
konferencyjnych i integracyjnych;
• Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi, w tym stałe monitorowanie opinii
na temat hotelu;

Sukcesy:
• Zrekrutowałam i zbudowałam zmotywowany i skuteczny zespół
identyfikujący się z reprezentowaną Organizacją;
• Zrealizowałam plan restrukturyzacji Organizacji, znacząco obniżając
koszty funkcjonowania hotelu przy jednoczesnej maksymalizacji
przychodów;
• Z sukcesem zrealizowałam projekt funkcjonalny i wykonawczy „pokoi
• wzorcowych”;
Logo
Key Account Manager
Hotel Arłamów S.A.
Kompleks hotelowy Arłamów o charakterze konferencyjno - sportowym dysponujący bazą noclegową z 254 pokojami o zróżnicowanym standardzie. Centrum konferencyjne o łącznej powierzchni przeszło 4 500 m2. Rozbudowana część gastronomiczna (w tym 3 restauracje hotelowe, 2 karczmy, bary oraz klub nocny), szeroka oferta rekreacyjno-sportowa (w tym hala sportowa z boiskami wielofunkcyjnymi oraz ścianką wspinaczkową, klatkami do gry w squasha i strzelnicą, boiska sportowe na terenie zewnętrznym, pole golfowe, park linowy, stoki narciarskie oraz niewielka stadnina koni z krytą ujeżdżalnią) i luksusowe SPA Arłamów.

• Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i podtrzymywanie z nimi pozytywnych i perspektywicznych relacji;
• Opieka nad kluczowymi klientami;
• Aktywne uczestnictwo w budowaniu polityki sprzedażowej i planów marketingowych;
• Współpraca przy opracowywaniu i wdrażaniu programów lojalnościowych dla gości indywidualnych oraz kluczowych kontrahentów;
• Reprezentowanie hotelu podczas spotkań targowych i promocyjnych;
• Regularne monitorowanie działań konkurencji;
• Realizacja polityki sprzedażowej oraz założonych planów budżetowych;
• Przygotowywanie wymaganych raportów i analiz;
• Przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych, a także negocjowanie warunków kontraktów;
• Realizacja polityki kredytowej hotelu;
• Bieżące modyfikowanie oferty i dostosowywanie jej do zmieniających się warunków rynkowych i
stale rosnących oczekiwań klientów;
• Bieżąca współpraca, wsparcie i kontrola pozostałych działów operacyjnych podczas organizacji, a
następnie realizacji imprez;
• Posprzedażowa obsługa klientów;
• Współpraca z podwykonawcami;

Sukcesy:
• Stale utrzymywany wysoki poziom realizacji wyników sprzedażowych;
• Najwyższy współczynnik przychodu na uczestnika konferencji/spotkania w
dziale sprzedaży;
• Mentoring i szkolenia praktyczne dla mniej doświadczonych i nowo
zatrudnianych pracowników działu sprzedaży;
Logo
Specjalista ds. sprzedaży MICE
Holiday Inn Warszawa Józefów / InterContinental Hotels Group
Hotel dysponujący bazą noclegową ze 148 pokojami, w tym pokoje typu Executive i Apartamenty. Centrum konferencyjne składające się z 11 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni przeszło 630 m2 mogących jednocześnie przyjąć do 670 osób. Rozbudowana część gastronomiczna i rekreacyjna, w tym pole golfowe, park
linowy, mini golf i luksusowe SPA Klinika La Perla.

• Przygotowywanie, negocjowanie, koordynacja i realizacja
spotkań konferencyjnych i integracyjnych;
• Przygotowywanie, negocjowanie i koordynowanie
wszystkich aspektów formalnych dotyczących
organizowanych spotkań;
• Bieżące modyfikowanie oferty i dostosowywanie jej do
zmieniających się warunków rynkowych i stale rosnących
oczekiwań klientów;
• Bieżąca współpraca, wsparcie i kontrola pozostałych
działów operacyjnych podczas organizacji, a następnie
realizacji imprez;
• Współpraca z podwykonawcami;
• Budowanie i aktualizowanie bazy klientów;
• Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i
podtrzymywanie z nimi pozytywnych i perspektywicznych
relacji;
• Opieka nad kluczowymi klientami;
• Realizacja założonych planów sprzedażowych oraz
budżetu;
• Regularne monitorowanie działań konkurencji;
• Przygotowywanie wymaganych raportów i analiz;
• Pełnienie obowiązków kierownika działu podczas jego
nieobecności;

Sukcesy:
• Najwyższy współczynnik konwersji zapytań MICE w dziale sprzedaży;
• Wzorowa obsługa sprzedażowa i posprzedażowa poparta referencjami;
• Najwyższy współczynnik upsellingu pośród sprzedawców;
Logo
Specjalista ds. rezerwacji
Holiday Inn Warszawa Józefów / InterContinental Hotels Group
Hotel dysponujący bazą noclegową ze 148 pokojami, w tym pokoje typu Executive i Apartamenty. Centrum konferencyjne składające się z 11 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni przeszło 630 m2 mogących jednocześnie przyjąć do 670 osób. Rozbudowana część gastronomiczna i rekreacyjna, w tym pole golfowe, park linowy, mini golf i luksusowe SPA Klinika La Perla.

· Przygotowywanie, koordynacja i rozliczanie rezerwacji
grupowych (grupy turystyczne);
· Przygotowywanie umów korporacyjnych dla strategicznych
klientów w zakresie rezerwacji miejsc noclegowych;
· Aktywna sprzedaż oferty hotelu dla firm, gości
indywidualnych i grup turystycznych;
· Realizacja założonych planów budżetowych w ramach
polityki sprzedaży przedsiębiorstwa;
· Nadzór nad dostępnością miejsc noclegowych i kontrola
stawek cenowych na portalach internetowych;
· Rozliczanie prowizji dla biur podróży;
· Dokonywanie rezerwacji indywidualnych w zakresie
noclegów oraz pakietów noclegowo – usługowych;
· Bieżąca współpraca i wsparcie innych działów
operacyjnych;
· Pełnienie obowiązków kierownika działu podczas jego
nieobecności;

Sukcesy:
• Z sukcesami realizowałam założenia wielozadaniowości w ramach
powiązanych działów;
• Stale utrzymywany wysoki poziom realizacji wyników sprzedażowych w
ramach reprezentowanego działu;
Logo
Specjalista ds. rezerwacji
Ibis Warszawa Centrum / Accor & Orbis Hotel Group
Hotel dysponujący bazą noclegową ze 189 pokojami, typu standard. Część konferencyjna składająca się z 6 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 215 m2 mogących jednocześnie przyjąć do 140 osób. Restauracja oraz bar hotelowy.

· Przygotowywanie, realizacja oraz rozliczanie rezerwacji
konferencyjnych w zakresie wynajmu powierzchni
szkoleniowych, usług cateringowych i noclegowych;
· Koordynacja rezerwacji grup turystycznych we wszystkich
etapach ich realizacji;
· Przygotowywanie ofert handlowych dla kluczowych
klientów;
· Realizacja założonych planów budżetowych zgodnie ze
strategią sprzedaży organizacji;
· Nadzór nad dostępnością miejsc noclegowych i kontrola
stawek cenowych na portalach internetowych;
· Wykonywanie podstawowych operacji księgowych;

Sukcesy:
• Zbudowanie i stałe utrzymywanie najwyższej jakości relacji z klientami,
współpracownikami, a także przełożonymi;
• Maksymalizacja efektywności pracy w dziale rezerwacji;
Logo
Recepcjonistka
Ibis Warszawa Centrum / Accor & Orbis Hotel Group
Hotel dysponujący bazą noclegową ze 189 pokojami, typu standard. Część konferencyjna składająca się z 6 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 215 m2 mogących jednocześnie przyjąć do 140 osób. Restauracja oraz bar hotelowy.

· Przyjmowanie i bieżąca obsługa gości hotelowych;
· Obsługa centrali telefonicznej;
· Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych;
· Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i
dokumentów między poszczególnymi działami;
· Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;

Sukcesy:
• Dzięki zaangażowaniu i chęci uczenia się otrzymałam awans na
stanowisko Specjalisty ds. Rezerwacji;
• Wysoka ocena jakości usług podczas audytu rocznego przez „Mystery
shopper”;

Szkolenia i kursy

2017 r. - Revenue Management
2016 r. - Jak sprzedawać więcej?
2014 r. - Aktywna sprzedaż produktów hotelarskich
2014 r. - Negocjacje handlowe – teoria i praktyka
2013 r. - Fidelio V8 (Profiles & Reservations, Billing & Cashiering, Rooms Management, Individual & Company Profiles, Activity Task, Calender, Reports, Event Management, CCM & Mailing)
2013 r. - Fidelio V8 (Configuration)
2013 r. - „Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży”
2012 r. - „Trudny klient – rozpoznawanie potrzeb, realizacja rezerwacji, obsługa posprzedażowa”;
2012 r. - „Reklamacje i skargi – rozpatrywanie i dobre praktyki”
2011 r. - „Praktyka aktywnej sprzedaży”
2011 r. - „Trudna sztuka negocjacji”
2010 r. - „Holidex” – (dwa moduły: „Holidex Plus Hands on” oraz „Holidex Plus Rate Code & Rate Category Management”)
2009 r. - „TARS on Line”
2009 r. - „Profesjonalna rozmowa telefoniczna i sztuka sprzedaży przez telefon”
2008 r. - „Sprzedaż w recepcji”

Edukacja

Logo
Zarządzanie sprzedażą, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
Turystyka i rekreacja, licencjackie
Wyższa Szkoła Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zakupy
Inne

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
HoReCa
HoReCa
Hotelarstwo, gastronomia, catering
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.