Małgorzata Szczutowska

Senior Client Consultant, The Nielsen Company
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Technologia Żywności GHP Analiza rynku Badania marketingowe Badania ilościowe Testy regresyjne SPSS

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

The Nielsen Company
Client Business Partner
- Bieżąca obsługa jednego z największych producentów globalnych z sektora FMCG
- Przygotowanie analiz rynkowych wybranych kategorii;
- Aktywne poszukiwanie obszarów rozwoju sprzedaży
- Rozwiązywanie problemów biznesowych Klientów (np. w zakresie oceny wprowadzenia nowego produktu na rynek, optymalizacji dystrybucji, poszukiwania przyczyn spadku udziałów w rynku);
Narodowy Bank Polski
Praktykant w Departamencie Statystyki
zastosowanie metod Flash Estimation dla Produktu Krajowego Brutto
Ocena praktyki: celująca
Bank Millennium S.A.
Asystent, uczestnik programu Bankier w Departamencie Ryzyka
- Budowa i testowanie nowo zbudowanego systemu scoringowego dla klientów z sektora MSP;
- Stworzenie aplikacji w Excelu przy wykorzystaniu Visual Basic-a do wyliczania marży dla różnych segmentów klientów;
- Analiza klientów z sektora MSP bez ratingu (przyczyny, typy klientów) przy wykorzystaniu bazy w Access-ie oraz przedstawienie wyników analizy w formie prezentacji;
- Analizowanie zmian ratingu, punktów za scoring ilościowy i jakościowy dla wybranej grupy klientów (praca na bazie w Access-ie) i przedstawienie wyników w formie prezentacji;
- Wyznaczanie limitów kredytowych;
- Tłumaczenie na język angielski dokumentów określających nowo wdrożone zasady kredytowe.

Szkolenia i kursy

- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel - znajomość Visual Basic, MS Access, MS Power Point)
- programy statystyczne: SAS, Pc Give, Stata 8.0., Gretl, Statistica, G@RCH 5.1.
- znajomość oprogramowania Answers do obsługi danych Nielsena
- znajomość SQL
- certyfikat SAS-a
- zakwalifikowanie się do II etapu konkursu organizowanego przez Millennium Bank: ‘Millennium Profit’
- uczestnictwo w wykładach zorganizowanych przez firmę Deloitte w ramach Akademii Zarządzania Ryzykiem (blok: Rynki Finansowe) potwierdzone certyfikatem
- nagroda ART AWARD w Nielsenie „za szybkie i skuteczne opracowanie narzędzia pozwalającego w sposób efektywny wdrożyć zautomatyzowane sprawdzanie TC do baz klienckich“
- certyfikat ze szkolenia „Sztuka prezentacji” oraz „Obsługa Klienta”

Edukacja

Logo
Metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne (specjalność Ekonometria), magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Badania i rozwój
FMCG
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie marką
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

- sport: tenis ziemny, narciarstwo
- salsa
- muzyka
- teatr

Organizacje

Działalność w kole naukowym Statystyki i Demografii

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie